Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

ברשותי שברולט אלרו מנוע 2400 עם 80,000 ק"מ.

בבדיקה שעשיתי היום לצורך הוספת נוזלים גיליתי שבמיכל עיבוי יש ממש טחינה.

הרכב לא התחמם מעולם ולא הראה שום התנהגות שונה.

בבדיקה הקודמת (לפני חודש) לא הייתה שום בעיה.

 

מה אתם חושבים ?

 

 

ניר

פורסם

שלום רב !

מצטרף לידידי מרק 10, ומביא בשר על האש יחד עם הטחינה הפיתה והחצילים.

ובנימה יותר רצינית, מכיוון שרכבך יחסית חדש ובעל 80 אלף קילומטר בלבד, אני אנסה להקל עלייך באבחנה, ואשאל תחילה האם יש מחסור בשמן מנוע, אם לא הבבדיקה הבאה היא בדיקת חשד לקולר בתיבת ההלוכים האטומטית שנפרץ, אני מניח שהוא לא נפרץ, אך שווה בדיקה.

יתכן ו,הטחינה" שאתה מצביע עליה מקורה במערכתקירור לא נקיה ושמוןש במי קירור לא איכותיים.

בכל מקרה לפיזור כל החשדות פנה למוסך המטפל, לבדיקה מקדימה ולאבחון רציני יותר, שלא תוכל לקבל מעל דפי הפורום, אלא במוסך בלבד.

חזור לעדכן בבקשה בהמשך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היי

 

תודה על התגובות.

הרכב אומנם עם 80,000 ק"מ אך המודל הנו שנת 2000.

הרכב אצלי מאז שהיה חדש וטופל תמיד עם נוזל קירור אדום של ACDELCO.

 

כמובן שהרכב ייגרר מחר למוסך.

בכל זאת אשמח לקבל רעיונות במה מדובר.

 

ניר

פורסם

זה או שמן מנוע או שמן גיר שהתערבבו עם הנוזל קירור, אין משהו אחר שיכול ליצור טחינה במיכל עיבוי.

 

השאלה מה נפרץ זה כבר תגלה אחרי בדיקה במוסך.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

זה תמיד טוב לללכת על חלקים מקוריים אבל יש תחליפיים שגם עושים את העבודה בפחות כסף.

 

לגבי קולר שמן גיר אין לי מושג איזה חברות תחליפיות איכותיות יש, אני נוהג על ידני ;)

 

חכה לתשובה ממישהו שביצע החלפה כזו.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

באלרו יש בגיר שמן גיר AC אדום.

אם זה צבע טחינה יש סיכוי רב שזה שמן מנוע ולא גיר.

תבדוק אם יש לך טחינה במיסה מילוי השמן של המנוע ושל הגיר.

×
×
  • תוכן חדש...