Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא יודע אם גרועים, אבל הכי משוגעים שנתקלתי היו ללא ספק באיזור הרחוב יפת בעיר יפו. כל האיזור שם פשוט מטורף.

כל רמזור לוחצים, נוסעים בתוך העיר בין מכוניות על 100-120 קמ"ש, עושים צלחות עם טוסטוסים וכו'..

ישבתי שם באנדרי כמה פעמים ומה שהלך שם היה כמו מתוך מהיר ועצבני.

בהקשר הזה, הכתבה הבאה מתארת את זה בפרוטרוט - http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2744311

ולפותח השרשור - אני גר בנתניה כול חיי, נוהג משנת 2000 ואני בהחלט שותף לתחושותייך ומחזק את העדויות שאתה מעלה לפה. אני כול פעם מופתע מחדש מרמת האגרסיביות והזלזול בחוקי התעבורה (ולפעמים בהתנהגות אנושית בסיסית) ברחובות נתניה...

פורסם

אני חייב לציין שבכל אזור בארץ 24\7 תמצא נהגים שהם מצויינים וכאלו שהם בדיוק ההפך. (רובם ההפך)

אין איתותים, מראות נועדו להתאפר ושמירת מרחק? כמובן שיש, בדר"כ 1-2 ס"מ מהרכב לפני.

 

אבל שוב לא כל הנהגים כאלו, יש כאלה ששומרים על זה יותר ויש כאלו פחות.

ובקשר לאזורים ספציפים אחדד ואומר שבעיקר בכפרים כמו ירכא כפר יסיף וכו המצב גרוע הרבה יותר מהכל, שם אין דבר כזה זכויות קדימה הראשון שמגיע עובר, השתלבות? מלווה בהוצאת יד מהחלון נפנפוף לכיוונך והדחפות לנתיב.

וזה קורה בעיקר בגלל שאין אכיפה של המשטרה באזורים האלו.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

אין איזור ספיציפי,

80 אחוז לא מאותתים,זולגים לנתיב,נתקעים בשמאלי,עוצרים שנייה לקיוסק וחוסמים נתיב ברחוב ראשי בשעת עומס וכו.

בקיצור לנהיגה גרועה בארץ אין איזור,מעמד סוציו אוקונומי,צבע,מין או גזע.

Porsche 944 turbo

פורסם

יש באמת בעיה .אני יוצא לכביש לרוב רגוע .הבעיה מתחילה כאשר אני מתחיל אשכרה לנסוע לפי חוקים ולעמוד בכל תמרורי מהירות.ואז מתחילו

צפירות/עקיפות/דריפטים על ידי כל מיני שאראדים/dlים/משאיות תובלה 80 טון.רבאק ״העבריינים״ עם בסדר 5-7 שנות 80 עם חלונות ציפוי סטייל הום סנטר/אייס/זינזנה.למה????!!! באמת קשה להבין את העם שלנו.אנשים יוצאים לעקיפות התאבדות בתוך סיבוב על רטוב עם תמיגי אופניים חשמליות.ומה קורה בסוף נסיעה.אני מתנהג בדיוק אותו דבר לא מרצון אלא כי הראש כבר באטרף של ספיגת הדיוטיזם סביבתי .ממש וירוס הכבישים שלנו

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

איזור באר שבע והנגב וכל מילה מיותרת!

אני לא צריך להסביר לכם איך נוהגים רוב הבדואים (זה לא בקטע גזעני, וזה ידוע שהם עושים הרבה שטויות על הכביש).

לא פעם ולא פעמיים ניסו לעשות לאבא שלי "מספריים" על הכביש מכיוון רמת חובב לבאר שבע.

(שני רכבים שסוגרים על הרכב שלך, אחד מהשוליים והשני מהנתיב הפנוי)

 

בתוך באר שבע הם גם מסתובבים ונוהגים בפראות.

 

עוד איזור מחורבן למדי? כביש 6. נהגי אלביט וליסינג למיניהם, סתם מופרעים, נהגי אוטובוס ומשאיות שעוקפים אחד את השני .:evil:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא פעם ולא פעמיים ניסו לעשות לאבא שלי "מספריים" על הכביש מכיוון רמת חובב לבאר שבע.

(שני רכבים שסוגרים על הרכב שלך, אחד מהשוליים והשני מהנתיב הפנוי)

 

 

מה זה בכוונה או סתם אבא שלך נקלע למצב כזה?

למרות שאני גר ליד כפרים ולא חסר פה מתלהבים בחיים לא נתקלתי בשטות כזאת שנעשת בזדון.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

בתור ב' קוד בצבא חרשתי את האמא של כל הארץ הזו. נהגתי בכמעט כל עיר מרכזית ממטולה ועד אילת [כולל]. אני יכול לומר לך שבכל עיר יש כוכבים [ומי כמוני מכיר, גם אני מנתניה], ובחלק מן הערים, שילובים של גורמים מסוימים יוצרים תנאי נהיגה פחות נעימים. אחת הדוגמאות המצוינות לכך היא נתניה כפי שציינת. במיוחד בשעות העומס. בצורה דומה, גם בתל אביב נורא מעצבן לנהוג בשעות עמוסות, לא בגלל הפקק, אלא בגלל האנשים. בצפון העיר יש גם את תרבות השופוני שמשחקת לידי ביטוי, כאשר אנשים עם רכבים יקרים בד"כ נוהגים כמו השמוק*ם שהם נוצרת אווירה לא נעימה. האמת, בצפון, כשנמנעים מהכפרים, הרבה יותר נעים לנהוג. קריית שמונה, מטולה ויישובים בגליל הם על הכיפאק. צפת היא העיר שהכי נעים לנהוג בה. אין בה רמזורים והאנשים נורא אדיבים. גם בדרום, היו לי כל מיני התנסויות. בבאר שבע דווקא בסדר גמור ביחס למה שצפיתי. בערד פחות. סה"כ, לדעתי, יש מן האמת בטענה שככל שמתקרבים למרכז כך הנהיגה העירונית היא חוויה פחות נעימה [בלי קשר לפקקים].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כנראה שאף אחד לא ביקר בטירה , omg , פשוט אין מילים . אבל עדיין יש בכל מקום נהגים גרועים .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם

עברתי לפני כמה חודשים לפתח תקווה מראש העין.. אחרי 16 שנה בראש העין פתח תקווה נראת כמו גן חיות מוטורי.

פשוט נורא מה שהולך פה בכבישים...

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם
צפת היא העיר שהכי נעים לנהוג בה. אין בה רמזורים והאנשים נורא אדיבים.

 

היה אחד,הוסר עקב "חוסר שימוש" ;) (בודדים עצרו באדום,ועוד בעליה בעייתית עם סיבוב שאחד לא רואה את השני)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...