Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

טוב חברים עדכון, הלכתי הבוקר לאסוף את המכשיר, כשהגעתי לחנות/מעבדה פגש אותי בעל החנות/מעבדה ומייד ניגש למחסן להביא את המכשיר.

אחרי כחצי דקה הבחור יוצא עם מכשיר חדש/מחודש לא יודע בידיוק ואומר לי שמכיוון שהוא לא הצליח למצוא רק את הלוח אז הוא מביא לי מכשיר אחר באותו הצבע ובאותו הנפח. אמרתי לבחור סבבה, כמה הנזק? הבחור עונה לי: כמה שסיכמנו זה מה שתשלם לי ולא שקל יותר. שילמתי את ה 250 ש"ח הבחור התנצל על העוגמת נפש שנגרמה לי עקב זה שהכל נמחק לי, אמרתי לו לא נורא לחצתי את ידו והלכתי.

בהתחלה חשבתי שהוא כן איכשהו תיקן את המכשיר שלי ולא באמת נתן לי מכשיר אחר. אז כשהגעתי הביתה ניגשתי לקופסא לראות מה IMEI של המכשיר וראיתי שהמספר אכן שונה מזה שיש במכשיר עכשיו. כמו כן נזכרתי שאצלי במסך הייתה שריטה ממש קטנה שרק אני יכולתי לראות אותה, מי שלא יודע שהיא שם בחיים לא יראה אותה, ניסיתי למצוא את השריטה והיא לא הייתה שם.

לסיכום בסופו של דבר קיבלתי מכשיר חדש/מחודש העיקר שהוא עבוד טוב ונראה כחדש שרק יצא מקופסא.

אני אישית בהחלט אחזור לשם ואמליץ לאחרים על המעבדה הזו, כי זה לא מובן מאליו בימינו שבעל עסק לוקח אחריות מלאה על מעשיו ולא מנסה להתחמק ממעשיו, כי ראיתי מקרים שאנשים הביאו טלפון עם בעיה X והטלפון חזר תקול ועם בעיה Y בכלל.

לכן להבא מי שצריך מעבדה טובה ואמינה (דגש גדול על המילה אמינה) באזור חיפה אני ממליץ לו לגשת למעבדת IPSF, לבחור קוראים ליאור הוא הבוס שם.

זה האתר שלהם:

http://www.iphoner.co.il/iphoner-lab-services.html

 

http://www.ipsf.co.il/

 

מומלץ בחום.

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כל הכבוד,

הלוואי וכל בתי העסק בכל תחום היו עובדים כך

הלוואי וכל הלקוחות לכל תחום היו פועלים כך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

התנהלות תקינה עם כבוד הדדי בין נותן השירות ללקוח, וכל זה קרה אצלינו בישראל

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

גם אני בהתחלה לא האמנתי שככה ייגמר הסיפור, כבר הכנתי את עצמי להכי גרוע אבל יצאתי הכי מרוצה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

IPSF היא אכן מעבדת סלולאר מומלצת מאוד בחיפה, אני וכל מכריי ובני משפחתי כבר שנים מטפלים אצלם בכל הטלפונים הסלולאריים והטאבלטים שלנו ותמיד יוצאים מרוצים מהשירות והמקצועיות. רק בשבוע שעבר הם הצילו לי את האייפון 5S שלי שנפל לאסלה (למזלי ללא שום פעילות באסלה) בשישי בצהריים כאשר תודות לטיפול המהיר האייפון במצב חדש לחלוטין.

פורסם

שמח לשמוע שהכל עבר בשלום ובלי נסיון לעשות קומבינות כאלה ואחרות.

ותודה על השם של המעבדה, בהחלט אברר שם במידה ואצטרך להשתמש בשירותים מסוג הזה להבא.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם (נערך)

לעסק ממוצע שמגיע למצב הזה יש שתי אופציות; להחליף\לתקן ללא תשלום או לדרוש תשלום ולהגיע לבית משפט שכמובן יפסוק לטובת הלקוח.

("אני הבאתי מכשיר עובד, תחזיר לי מכשיר עובד, לא מעניין אותי כלום")

זכור לי מקרה שפורסם בפורום שבו עובד במוסך הניע רכב שרוקן ממנו השמן, בהתחלה ניסו להפיל את העלות על הלקוח אבל בסופו של עניין שיפצו מנוע על חשבונם.

 

לא הייתה פה איזו מחווה שירותית יוצאת מן הכלל, העסק פשוט עשה מה שמצופה ממנו. לא פחות ולא יותר.

 

האם מגיע לו מדליה על שירות סביר בעידן שבו כל אחד רק מנסה להשחיל אותך במיקרוסכמה? אולי.

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

גם אני ראיתי את התוכנית עם המיקרוסכמה ומהמצב שקורה היום בשוק מבחינתי העסק יצא צדיק.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מה זה יצא צדיק, הרס לך את הטלפון המינימום שיתקן על חשבונו.

זה שאנחנו בישראל זה אכן מפתיע ומרגש אבל ככה זה אמור להיות לכל הפחות מבלי לקחת בחשבון עוגמת נפש.

אבל טוב שככה נגמר

פורסם
IPSF היא אכן מעבדת סלולאר מומלצת מאוד בחיפה, אני וכל מכריי ובני משפחתי כבר שנים מטפלים אצלם בכל הטלפונים הסלולאריים והטאבלטים שלנו ותמיד יוצאים מרוצים מהשירות והמקצועיות. רק בשבוע שעבר הם הצילו לי את האייפון 5S שלי שנפל לאסלה (למזלי ללא שום פעילות באסלה) בשישי בצהריים כאשר תודות לטיפול המהיר האייפון במצב חדש לחלוטין.

אני מציע בחום שתתארגן על יוזר אחר ביום שתחליט לנסות למכור את הטלפון פה בפורום :)

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

יצא צדיק ביחס לבתי עסק אחרים, לקח אחריות, התנצל על מה שקרה ולא ניסה לסבן אותי ולהפיל עלי את עלות התיקון כמו שהיה קורה בהרבה מקומות.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אין ספק :)

אגב עקב כך שבערך תוך 20 דקות האייפון כבר היה במעבדה, לאחר פירוק מקיף נמצא שלא הספיקה להתפתח קורוזיה/חלודה והאייפון לא ניזוק כלל.

×
×
  • תוכן חדש...