Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציגו התקדמות יפה. אני זוכר שאת הלנטרה בהתחלה מיתגו כסוג של מכונית מנהלים.

יערי - מה זה אומר "לא נרשמו תקלות מיוחדות"? איזה תקלות לא מיוחדות היו לך?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הם התקדמו בצורה יוצאת מן הכלל והרכבים שלהם היום פשוט יפים, טובים וגם אופים.

 

אבל! היונדאי שאני רוצה לראות עדיין לא הגיעה לארץ עד כמה שידוע לי והיא אמורה להגיע, רק שלא קוראים לה יונדאי למרות שהיא כן - קוראים לה ג'נסיס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כיום ברשותי יונדאי i30 וכנ"ל גם אבא שלי, ואמי ואחותי בעלות i20... אנחנו ממש משפחת יונדאי :)

ללא ספק יונדאי עשו קפיצה מטאורית בשנים האחרונות בארץ ובעולם. בכלל כל הקוראניים האלה עושים בית ספר ליפנים...ראה ערך סמסונג ו LG באלקטרוניקה ביתית.

פורסם

שאלה. מתי קיה עלתה לארץ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

זה גם 20 שנה לקיה בישראל, שגם המכירות שלו היום ע"י טלקאר הן לא רעות.

 

משה זוכר את הפרסומות הראשונות של קיה? עם האסייאתי שמתעצבן?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
ככה חוגגים מעריצי המותג את חגיגות ה-20...

הרכב הזה נראה היום ביפו.

 

זה לא נראה מקורי (אלא אם כן היה דגם כזה ואיכשוה אולי הגיע בייבוא אישי) ולכן נשאלת השאלה איך עובר רישוי.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
הציגו התקדמות יפה. אני זוכר שאת הלנטרה בהתחלה מיתגו כסוג של מכונית מנהלים.

יערי - מה זה אומר "לא נרשמו תקלות מיוחדות"? איזה תקלות לא מיוחדות היו לך?

 

הכוונה הייתה שלא היה משהו לא שגרתי, רק טיפולים כל 15K.

סך הכל יונדאי יישרה קו עם כל היצרניות שהיו לפניה.

 

בקשר להוא שמעליי, כמובן שזה לא מקורי.

אני בספק אם יש לזה טסט בכלל ואם כן זה כנראה כי זה נעשה ממש לא מזמן.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

היה במשפחה יונדאי לנטרה בשנת 1996, לרכב היו מתלים רכים יחסית, קשיחות שלדה כזאת שהדלתות זזו כאשר הרכב נכנס לבורות (מרגישים אם שמים יד על גג ודלת), אחיזת כביש בסיבובים הייתה זוועתית. אבל היא היה יחסית זריזה ברמזורים למשפחתומטית ומזגן כזה שהיה אפשר לתלות בשר.

 

כאשר הורים קנו את הרכב ונכנסתי לסוכנות ליראות אותו, הרכב ניראה לי אז כמו חללית, לאומת מכוניות די מרובעות אחרות. לרכב הייתה חזית דומה לוייפר. קפיצת מדרגה אדירה לאומת רכב תוצרת סין שהיה לנו (כן, כן - רכב סופר נדיר בארץ באותו זמן).

 

בזמן שהרכב היה ברשותינו הייתה לו אמינות מוחלטת ואני יודע שלאחר מכן בעלים הבאים החזיק את הרכב שנים רבות. כניראה הרכב עבר ידיים ועדיין חיי אצל מישהו.

 

ממש לא אוהב את העיצובים החדשים של היצרן, הרכבים ניראים מקומטים לחלוטין - לא יפה בעיניי.

 

ג'נסיס טוב שלא הגיעה - חיקוי של מרצדס, טוב שלא הגיעה אחותה לפלטפורמה קוריס של קיה שהיא חיקוי לבמוו. בעעע!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

על עיצוב אפשר להתווכח בלי סוף. גם אני חושב שהדגמים החדשים מכוערים וחסרי פרופורציות אבל על ההתקדמות האדירה ברמה אי אפשר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
שאלה. מתי קיה עלתה לארץ?

מעטים זוכרים, אבל יבוא קיה לארץ החל כבר בשנת 90'.

מדובר היה בטנדר חד קבינה מכוער ומיושן שענה לשם סרס, והוצע אפילו בגירסת הנעה כפולה.

הסרס יובא לארץ ע"י יבואני פיאג'יו, עופר אבניר, וכצפוי לא זכה להצלחה.

יבוא המכוניות הפרטיות החל בספטמבר 94' כשנת הדגם 95'.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לפי מה שאני זוכר (הייתי אז ילד) התמחור של האקסנט היה דווקא סביר ולכן היא יחסית הצליחה לחדור לאט לאט לשוק בניגוד לאלנטרה והסונטה שלקח להם יותר מעשור להיקלט פה בשוק.

 

אצלי ההתלבטות היתה אקסנ מול "סופר רייסר" של דייהו, שהגיעה לשוק במקביל לאקסנט. לא היו לי הרבה התלבטויות. אני אפילו זוכר את מחיר האקסנט שלי (שהיתה בגרסת ביניים - LS נפח 1.5 ליטר אבל ידנית) - 57,000 ש"ח. באולם התצוגה עמדה לידה סונטה שעלתה כ-120,000 ש"ח (דומני שהיה מדובר במנוע 3 ליטר אבל זה באמת רחוק).

 

אקסנט של 1995 הצליחה לא רע בכלל, מכיוון שהיא למעשה הקימה מחדש קטגוריה של "מיני משפחתיות" או סופר מיני עם תא מטען.

 

בעבר היותר רחוק נמכרו בקטגוריה זו מכוניות כמו אופל קורסה סדאן ופולקסווגן דרבי, לאחר מכן הייתה הפסקה של כמה שנים, ב 1994 הגיעה סיאט קורדובה שמכרה מעט יחידות, אחר כך אקסנט, אחרי זה פולו קלאסיק שהצליחה יפה ובהמשך הצטרפו דגמים רבים.

 

המבנה של "משפחתית קטנה" היה מוצלח מאד, במיוחד למי שהתקדם מסקודה פייבוריט. כמשפחה עם 3 ילדים צעירים (6,4,1 שנים) ירדנו אתה לכמה ימים לאילת על כל ציודנו. הניסיון המוצלח הוא הסיבה לכך שעד היום אני ממליץ למשפחות צעירות עם מגבלות כלכליות לחפש רכב בקטגוריה זו ולא להתעקש על משפחתית סטנדרטית. גרוטאות מדגם זה נראות עד היום על הכביש במספרים לא קטנים יחסית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
היה במשפחה יונדאי לנטרה בשנת 1996, לרכב היו מתלים רכים יחסית, קשיחות שלדה כזאת שהדלתות זזו כאשר הרכב נכנס לבורות (מרגישים אם שמים יד על גג ודלת), אחיזת כביש בסיבובים הייתה זוועתית. אבל היא היה יחסית זריזה ברמזורים למשפחתומטית ומזגן כזה שהיה אפשר לתלות בשר.

 

כאשר הורים קנו את הרכב ונכנסתי לסוכנות ליראות אותו, הרכב ניראה לי אז כמו חללית, לאומת מכוניות די מרובעות אחרות. לרכב הייתה חזית דומה לוייפר. קפיצת מדרגה אדירה לאומת רכב תוצרת סין שהיה לנו (כן, כן - רכב סופר נדיר בארץ באותו זמן).

 

בזמן שהרכב היה ברשותינו הייתה לו אמינות מוחלטת ואני יודע שלאחר מכן בעלים הבאים החזיק את הרכב שנים רבות. כניראה הרכב עבר ידיים ועדיין חיי אצל מישהו.

 

ממש לא אוהב את העיצובים החדשים של היצרן, הרכבים ניראים מקומטים לחלוטין - לא יפה בעיניי.

 

ג'נסיס טוב שלא הגיעה - חיקוי של מרצדס, טוב שלא הגיעה אחותה לפלטפורמה קוריס של קיה שהיא חיקוי לבמוו. בעעע!

 

חדש בסוכנויות קיא בעעע 2014 :-D

פורסם
הציגו התקדמות יפה. אני זוכר שאת הלנטרה בהתחלה מיתגו כסוג של מכונית מנהלים.

יערי - מה זה אומר "לא נרשמו תקלות מיוחדות"? איזה תקלות לא מיוחדות היו לך?

הלנטרה מיומה הראשון מותגה כמכונית משפחתית. היו לה מנוע 1.6 עם 114 כ״ס או 1.8 עם 126, הספק נאה ומכובד

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • אחראי פורום
פורסם
הלנטרה מיומה הראשון מותגה כמכונית משפחתית. היו לה מנוע 1.6 עם 114 כ״ס או 1.8 עם 126, הספק נאה ומכובד

המספרים בהחלט נאים ביחס לתקופה, אבל התפוקה היתה נמוכה מאוד ביחס אליהם. סיפקו רעש וצריכת דלק גבוהה יותר מאשר ביצועים.

אני זוכר ראיון עם יו״ר החברה בשנות התשעים שהצהיר שתוך כמה שנים הם בטופ 5 של היצרניות. פגע לא רחוק מזה.

על ההתמדה והשיפור הבלתי פוסק של הרכבים שלהם, גם אם לא כוס התה שלי, כל ההערכה שלי נתונה להם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...