Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעטים זוכרים, אבל יבוא קיה לארץ החל כבר בשנת 90'.

מדובר היה בטנדר חד קבינה מכוער ומיושן שענה לשם סרס, והוצע אפילו בגירסת הנעה כפולה.

הסרס יובא לארץ ע"י יבואני פיאג'יו, עופר אבניר, וכצפוי לא זכה להצלחה.

 

זה גם היה הרכב הקוריאני הראשון בארץ שהגיע ביבוא סדיר.

 

 

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

וגם היה באוטומוטור 90 או 91. יש לי איפשהו את הברושור משם.

לגבי הפרסומת, זה היה קוריאני אגרסיבי כזה שצעק ״קאיה״ (השיבוש במקור) הרבה פעמים תוך שהוא תופס את הראש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

פירסומת של אקסנט בשנת 95-96 הייתה:

"רק פעם בכמה שנים מגיעה מכונית שהופכת להיט".

 

 

פורסם

כאשר הופיע הקוריאני הצעקני בטיזרים אני הבנתי במה מדובר, אבל המותג עדיין לא היה מוכר (למרות אותו צרס, או סרס, או קרס, השד יודע איך מבטאים את השם הזה). אבל קולגה של אשתי, העונה לשם חיה, סבלה מאד משך כמה חודשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

יונדאי (וקיה שבבעלותם ואשר מבוססת על אותם מכלולים) הינו הקונצרן שהציג את ההתקדמות המטאורית ביותר, אם בוחנים את ה-20 שנה האחרונות. מיצרן של מכוניות נלעגות הם עלו לטופ של יצרני המכוניות העממיות ועקפו בדרך את האמריקאיות וחלק מהיפניות והאירופאיות. הקיה סיד לדוגמה, נותנת פייט לא רע לגולף למשל - הגולף עדיין יותר מלוטשת, אך הפער קטן מאד.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
הם התקדמו בצורה יוצאת מן הכלל והרכבים שלהם היום פשוט יפים, טובים וגם אופים.

 

אבל! היונדאי שאני רוצה לראות עדיין לא הגיעה לארץ עד כמה שידוע לי והיא אמורה להגיע, רק שלא קוראים לה יונדאי למרות שהיא כן - קוראים לה ג'נסיס.

מסתובבת בארץ קופה.

צילמתי אותה דרך חלון מאוד מלוכלך אז מתוך בושה אני לא מפרסם את התמונה.

 

קיה של לפני תקופת יונדאי הייתה מייצרת מכוניות ממש גרועות, מסכנים סמל"ת שהיו צריכים לסבול אותם.

אייל

פורסם

אני לא ממש האמנתי להבטחות שלהם עד שנהגתי ב-I30.

הראשונות שראיתי על הכבישים גרמו לי לחשוב שהפעם הם הצליחו לעצב קצת יותר טוב אבל מתחת זה בטח אותו הסיפור, מנועים חלשים וצמאים יחסית ושילדה רכה עם מתלים שהולכים לאיבוד.

אבל כשנהגתי על הרכב לראשונה הייתי מופתע מאוד, מתלים קשיחים, תא נוסעים מאובזר, איכותי ומרווח ויחידת מנוע וגיר שעובדת בהרמוניה ועם ביצועים טובים.

היו לנו במשפחה 2 כאלה בהשכרה תפעולית שעבדו קשה מאוד בלי לצייץ, הייתה גם קיה פורטה ויונדאי I25.

 

היום אני מחזיק I30 פרטית, הפגינה אמינות קצת פחות טובה משל רכבי ההשכרה אבל אני עדיין מרוצה ממנה וחושב שאי שם ב-2008 וגם כמה שנים אחרי היא נתנה תחרות מצוינת לכל מתחרותיה מכל היבשות והיצרנים ובארץ לפחות היא אחראית למהפך שחל אצל הצרכנים כלפיי יונדאי.

 

בהקשר של קיה, מאוד מעניין אותי מה היה קורה אם היבוא היה נשאר בידי סמל"ת. אני חושב שטלקאר עשו עבודה מצוינת עם המותג הזה שגם כן הפך להיות מרכב ציים אפור ושולי למתחרה לגיטימי ברכבים של טובי היצרנים. כמובן שבזכות השיפור האדיר שהדגמים שלהם עברו העבודה של היבואן הייתה קלה יותר (או קשה פחות) אבל בניית מותג ב-4 שנים, ודריסת רגל משמעותית בכל הסגמנטים ואף הובלה של חלקם בהחלט ראויה לציון.

פורסם

אכן העתקת עיצובים זה לא דבר חדש אצל הקוריאניות בשנות ה90 ועד 2010 לערך

 

יודנאי קופה הראשונה והאקסנט הינן העתקת עיצוב של דודג' ווייפר - אתה קלעת כאן בול צביפר.

בדיוק כמו שהסונטה דור שני היתה העתקה של יגאוור (עיצוב חוץ) למי שלא שם לב.

 

לנו לא היתה יונדאי אלנטרה אלא את אחותה - קאיה ספיה 95

 

הרכב אמנם היה חלשלוש ולא בדיוק סחב בעליות אבל זה היה רכב שהייתי נוסע בו בסופי שבוע כשהייתי בסדיר - עוד לא ידעתי כמה כסף על דלק אבא היה זורק עליי.

 

הרכב היה אצלנו 5 שנים כאשר כל מה שהתקלקל שם היו זוג בולמים קדמיים, לאחר מכן נמכר לחבר מהעבודה של אבי ועד היום אני עוד רואה אותה חונה ברחוב של בית הורי! וכן, היא נוסעת ונראית לא רע.

 

ואופטימה דרך אגב זה חיקוי של לקסוס GS300 לטענת רבים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מסתובבת בארץ קופה.

צילמתי אותה דרך חלון מאוד מלוכלך אז מתוך בושה אני לא מפרסם .

 

הינה תמונה שצילמתי בסיום סיבוב קצר שעשה לי חבר מכלמוביל.

image.jpg

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
הלנטרה מיומה הראשון מותגה כמכונית משפחתית. היו לה מנוע 1.6 עם 114 כ״ס או 1.8 עם 126, הספק נאה ומכובד

אני זוכר מצויין את נסיעות המבחן שערכתי על הלנטרה והסונטה שהגיעו ב 94'.

במבט ראשון הן נראו מכוניות מערביות לחלוטין, נאות למדי ובעלות גימור מרכב טוב.

שלא כמו הדייהו רייסר, מכוניות יונדאי לא היו דגמים שאבד עליהם הכלח, אלא מכוניות שהוצגו בתחילת שנות ה 90', ונראו מודרניות ועדכניות.

גם תא הנוסעים היה נראה יפני למהדרין, עד שמתחילים לרדת לפרטים; דיפון הדלתות היה עשוי דיקט דקיק עם ריפוד דקיק עוד יותר, המושבים היו מתנדנדים והתפרים בהם היו גסים ולא אחידים וגם רמת הגימור של הפלסטיק היתה רחוקה מזו של המכוניות היפניות בנות דורה.

עיקר האכזבה הגיעה בנסיעה; המנועים היו רחוקים מלהרגיש חזקים, למרות שמנוע הלנטרה היה מתקדם יותר מזה של הסופר לנסר, עליו התבסס.

ההגה היה זוועתי, בצקי וחסר רגישות לחלוטין והבלמים הרגישו כאילו יש אוויר במערכת.

בסונטה הבלמים היו מבוצעים רע במיוחד, הדוושה היתה ממש מגיעה לרצפה וה ABS ניטרל גם את המעט שהיה.

גם כיול המיתלים היה גרוע, והמכונית היתה קשיחה ורכה גם יחד, ובמובן הרע של המילה.

בנוסף, הן לא היו זולות יחסית למתחרותיהן היפניות, ומציאה הן בטח לא היו.

הדור הבא של הלנטרה והסונטה היו מכוניות טובות בהרבה, ללא השוואה לדור הראשון, והוכיחו שיפור עקבי ומתמיד.

ה I30 היתה המכונית המודרנית באמת הראשונה של יונדאי, והוכיחה את רצינות כוונותיהם של הקוראנים, ולפחות עבור הזמן בו הוצגה, היתה אחת הקומפקטיות היותר טובות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הינה תמונה שצילמתי בסיום סיבוב קצר שעשה לי חבר מכלמוביל.

 

לא הייתי מתנגד בכלל. בכלל בכלל לא!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
וגם היה באוטומוטור 90 או 91. יש לי איפשהו את הברושור משם.

לגבי הפרסומת, זה היה קוריאני אגרסיבי כזה שצעק ״קאיה״ (השיבוש במקור) הרבה פעמים תוך שהוא תופס את הראש.

לא קוריאני עצבני אלא יפני, כאילו מתעצבן מהרכב החדש שבא להשתלט על השוק...

.We apologise for the inconvenience

פורסם
זה לא נראה מקורי (אלא אם כן היה דגם כזה ואיכשוה אולי הגיע בייבוא אישי) ולכן נשאלת השאלה איך עובר רישוי.

 

מי אמר לך שזה חוקי?

בכפרים יש כמה וכמה רכבים שניסרו להם את הגג והפכו לקבריולט.

ברגע שפוגשים את המשטרה, פשוט מקבלים הורדה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אכן העתקת עיצובים זה לא דבר חדש אצל הקוריאניות בשנות ה90 ועד 2010 לערך

 

יודנאי קופה הראשונה והאקסנט הינן העתקת עיצוב של דודג' ווייפר - אתה קלעת כאן בול צביפר.

בדיוק כמו שהסונטה דור שני היתה העתקה של יגאוור (עיצוב חוץ) למי שלא שם לב.

 

לנו לא היתה יונדאי אלנטרה אלא את אחותה - קאיה ספיה 95

 

הרכב אמנם היה חלשלוש ולא בדיוק סחב בעליות אבל זה היה רכב שהייתי נוסע בו בסופי שבוע כשהייתי בסדיר - עוד לא ידעתי כמה כסף על דלק אבא היה זורק עליי.

 

הרכב היה אצלנו 5 שנים כאשר כל מה שהתקלקל שם היו זוג בולמים קדמיים, לאחר מכן נמכר לחבר מהעבודה של אבי ועד היום אני עוד רואה אותה חונה ברחוב של בית הורי! וכן, היא נוסעת ונראית לא רע.

 

ואופטימה דרך אגב זה חיקוי של לקסוס GS300 לטענת רבים.

 

מסכים איתך בקטע של הקיה ספיה, אבא שלי קנה אחת חדשה בשנת 95, החזיקה אצלנו 11 שנים עם אמינות מרשימה מאוד. בהחלט רכב שישאר לי בזיכרון.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:


×
×
  • תוכן חדש...