Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפשת המלצה למערכת , שלא תגרום לאף אחד לנסות לפרוץ לרכב ולגנוב אותה. לרכב שלי אין אזעקה ואני מאמין שגם אם הייתה זה לא משהו שימנע מלפרוץ . זה חייב להיות עם כניסת USB. האם נגזר עלי להסתפק במשהו סיני כמו פרמייר וכדומה ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לדעתי כל המערכות 1DIN נראות דיי אותו דבר כשמסתכלים עליהן מרחוק. מערכת דאבל דין כבר יותר מושכת צומי.

לחלק מהמערכות יש אפשרות להוריד את הפאנל הקדמי שלהם ואז כבר פחות יתאמצו לגנוב.

 

אם אין לך מערכת רמקולים יקרה ברכב אז גם ככה אין לך מה לקנות HU יקר. יש היום HU עם USB שעולים ממש זול

סתם דוגמא פחות מזה לא שווה את הכסף שלך.

 

אם יש לך מערכת שהיא יקרה יחסית הייתי מתמקד בלא להבליט את המערכת (לא לשים טוויטרים במקום בולט ובטח שלא לשים סטיקרים של המותג של הסט שלך על השמשה מאחורה :shock: )

פורסם

מערכת דאבל דין נראית מובנית בתוך הרכב בהרבה מקרים ונראית מקורית מהיצרן אפילו בחלק מהם - יש מערכות דאבל דין עם פאנל מותאם למראה מקורי מהיצרן.

 

הכל תלוי גם ברכב ובסוג הקונסולה בה מותקנת המערכת - למשל ברכב של אשתי - מיצויבישי לנסר 2010

 

הקונסולה המרכזית מתלבשת מעל היחידת ראש ומאחורי כל הסיפור הזה יחידת הראש מוברגת לתוך תושבת שמוברגת לגוף הרכב - זה נראה פשוט מקורי וסולידי, לא בטוח עד כמה מישהו היה רוצה להתעסק בכלל עם כזה דבר או לבזבז על זה מזמנו.

 

הדברים שמונעים פריצות לרכבים הם בעיקר ההרגלים וההתנהגות שלך.

 

חוק מספר 1 בהגנה על המערכת שלך זה לא להפעיל את המערכת כשאתה נמצא קרוב למקום בו אתה מתכוון לחנות!

 

חוק מספר 2 - לא להשוויץ מול כל אחד שאתה מכיר - בוא תראה מה יש לי באוטו.

 

חוק מספר 3 - לא לפתוח תא מטען בצורה ראוותנית.

 

חוק מספר 4 - לא להשאיר ברכב חפצים יקרי ערך, תיקים או כל דבר אחר שניתן לקחת אותו מהרכב וללכת.

 

ובסופו של דבר - אם זה כל כך חשוב לך, את הדברים שאתה פוחד שיגנבו - בד"כ זה היחידת ראש ומגברים - תבטח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני אחדד. לא התכוונתי למערכת דאבל דין. התכוונתי סתם לאיזה H.U ב400 שקל של פיוניר . ברכב הקודם היה לי משהו סיני אז בכלל לא עלה לי במחשבה לפרק את הפנל כל פעם שאני יוצא מהרכב. השאלה שלי היא אם יש מה לעשות נגד ילדים שאין להם מושג במערכות וישברו סתם חלון או נזק אחר בשביל מערכת זולה. גנב נורמלי יודע לזהות דגמים ולא יגנוב כל דבר . אני טועה ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

תוציא את הפנל ותשמור אותו בתוך תא אחסון ברכב.

 

תשים מגן שמש על השמשה הקדמית.

 

אם יש מקום לבנות פאנל דמה שיראה כמו מערכת מקורית.

 

או שאם אתה ממש רוצה לעשות משהו מגניב תקנה יחידת ראש "רטרו" שנראית כמו משהו משנות ה70-80 :-D עולה 250 דולר לרוב

 

לאחד הזה יש אפילו יכולות BT וחיבור לאייפוד ועוד כמה דברים מעניינים

 

http://www.ebay.com/itm/RetroSound-73-88-Monte-Car-Model-TWO-C-Radio-BlueTooth-iPod-USB-Mp3-3-5mm-AUX-In-/181237680240?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a329b8870&vxp=mtr

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עדיין גונבים מערכות?

נראה לי שהיום כשכל רכב בא עם מערכת מקורית שמצריכה עבודה רצינית כדי להחליף,

ישראל ישראלי מסתפק במה בשבא עם האוטו (או שמוסיף 5000 שקל בשביל מערכת מולטימדיה סינית שקר כלשהו)

בשנות ה90 לא יכלת להשאיר את הרכב ללא השגחה עם רדיו טייפ קסטות שעולה 200 שקל- הימים האלה חלפו עברו להם.

פורסם

עדיין פורצים לרכבים זה בטוח - אני רואה ברחוב שאני גר בו לא מעט פעמים רכבים שמושארים עם תיקים ומסמכים בפנים - זו פשוט הזמנה.

 

לגבי מערכות - אני די בטוח שגם בשנה הזו ראינו לפחות שרשור אחד של פרצו לי לרכב וגנבו וזה היה לגבי מערכות, יחידות ראש ומגברים

 

אבל אני משוכנע - שהגורם העיקרי לזה היה שאותו אדם כנראה לא הקפיד להוריד את הווליום ובכלל, לא להפעיל את המערכת שלו ליד איפה שהוא גר.

 

מספיק שאתה עובד על הרכב שלך, מתקין משהו, משנה משהו והאדם הלא נכון ראה את זה - צפה פגיעה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נראה לי שמצאתי . מה אתם אומרים על זה ? http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=813275

מתלבט גם בין שתי סוגי רמקולים . rockford ו-jbl.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=729845

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=746866

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

מכיון שאני לא יכול לערוך אשאל עוד שאלה ברשותכם. האם כדאי לקנות רמקולים משומשים ומה המחיר הריאלי שיש לשלם עליהם? נניח רמקול שעולה 350 . אני יודע שזה הימור ואני לא יודע עד כמה הרמקולים האלה נקרעו אבל עדיין.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

2650 זה הדגם החדש ביותר יש לו כניסת USB כניסת AUX עובד עם אייפון וגם עם מכשירי אנדרואיד זה מכשיר טוב מאוד למחיר

אם אין לך צורך בנגגן דיסקים ואתה עובד רק עם USB אז MVH1450UB אופציה זולה יותר וטובה.

בנוגע לרמקולים ,רצוי ללכת על סט קומפוננט קידמי +רמקולים 6X9 מאחור ,מה התקציב?

 

בנוגע למשומש

רמקולים הם הרכיב עם הבלאי הגבוהה ביותר מניסיוני ,מחיר רכיבים משומשים נע סביב 50% מערך חדש

פחות או יותר וזה בהתאם להיצע וביקוש ולמצבו של המוצר.

פורסם

תראו לפי דעתי זה לא משנה איזה מערכת ורכיבים יש לך, מי שפורץ לרכב לא עושה את זה מתוך הבנה של עלות הציוד שיושב באוטו, הוא פשוט רואה את זה בתור"מערכת".

בזמנו פרצו לחבר שלי וגנבו לו רק את הפאנל של הרשיו דיסק ואת הרמקולים האחוריים, זה היה הכי נגיש פשוט.

 

לפי דעתי צריך פשוט להצניע הכל, רמקולים מאחור למי שיש לכסות בבד אקוסטי לנסות שלא יראה את כל הבניות בקורות, לי אין בניה ודחפתי את הטוויטר למקום שהוא מיועד לו.

כמובן שגם עם חלק ממש גדול ממנ שנאמר פה אני מסכים במאה אחוז.

פורסם
תראו לפי דעתי זה לא משנה איזה מערכת ורכיבים יש לך, מי שפורץ לרכב לא עושה את זה מתוך הבנה של עלות הציוד שיושב באוטו, הוא פשוט רואה את זה בתור"מערכת".

בזמנו פרצו לחבר שלי וגנבו לו רק את הפאנל של הרשיו דיסק ואת הרמקולים האחוריים, זה היה הכי נגיש פשוט.

 

לפי דעתי צריך פשוט להצניע הכל, רמקולים מאחור למי שיש לכסות בבד אקוסטי לנסות שלא יראה את כל הבניות בקורות, לי אין בניה ודחפתי את הטוויטר למקום שהוא מיועד לו.

כמובן שגם עם חלק ממש גדול ממנ שנאמר פה אני מסכים במאה אחוז.

 

פה הטעות שלך ומוזמנים לתקן . אני בטוח שמי שרוצה לגנוב מערכת כשהוא יראה פרמייר או איזה משהו סיני שהוא לא מכיר ולא חברה נורמלית ומוכרת הסיכויים של המערכת הזאת להנצל יעלו פלאים.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אני מסכים שמאוד מדאיג שלא יפרצו לך לרכב ויגנבו חלילה את הרכב עצמו או תוכן מתוך הרכב, אז מה שאני עושה שאולי תיקח גם לעצמך זה פשוט כל פעם כשאני מחנה אני מוציא את הפאנל ושם בתא הכפפות

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

פורסם
פה הטעות שלך ומוזמנים לתקן . אני בטוח שמי שרוצה לגנוב מערכת כשהוא יראה פרמייר או איזה משהו סיני שהוא לא מכיר ולא חברה נורמלית ומוכרת הסיכויים של המערכת הזאת להנצל יעלו פלאים.

 

לא חושב שמי שמחפש לגנוב משו מהרכב או את הרכב אצמו מבדיל בין סדרת הprsיים של פיונר לבין איזה פיונר בן 7 שנים מסדרה נמוכה הרבה יותר שעולה 300 שקל.

כל מקרה זאת דעתי האישית.

×
×
  • תוכן חדש...