Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפגש יכין סנטר בשיתוף מועדון פיאט ישראל 2.5.14, מפגש שפוי של מועדון אלפא קלאסיק, אלפיסטים יקרים ואוהבי מותג אלפא רומיאו בישראל והמון המון איטלקיות.



 

ותמונות מדהימות לגודל האירוע של

Shayvs Vees

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מפגש יכין סנטר בשיתוף מועדון פיאט ישראל 2.5.14, מפגש שפוי של מועדון אלפא קלאסיק, אלפיסטים יקרים ואוהבי מותג אלפא רומיאו בישראל והמון המון איטלקיות.



 

ותמונות מדהימות לגודל האירוע של

Shayvs Vees

עוד תמונות מהאירוע הענק

9.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

פורסם

הייתי. היה כיף, יופי לראות שת"פ בין מועדונים. לא חושב שהיתה פיאט קופה אחת שקיימת בארץ, שלא הייתה במקום... וכנ"ל לגבי הפונטו HGTים! כמובן אלפות לכל דורש, והסוכריה בדמות הפרארי 308 ו-458.

 

אז התמונות שלי נמצאות כאן, בגלריה נוחה לדפדוף. פה מעלה רק דוגמיות.

 

14092392911_e6912cceda_b.jpg

 

13908977807_a264b57a16_b.jpg

 

14072496106_d1a6ce6098_b.jpg

 

13908992960_8d3298abd1_b.jpg

 

P5026460.jpg~original

פורסם

ניראה שהיה פצצה, חבל ששכחתי :|

אפשר פרטים על הספיידר האדומה, האם מכסה המנוע מקומבן או שזה משהוא מקורי ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

יודעי דבר אמרו לי שיש 31 פיאט קופה ברשימה , וכנראה עוד כמה בודדות מסתתרות , במפגש היו 9 .

בלי שום קשר היה אירוע ברמה ביינלאומית , לא זכור לי כל כך הרבה איטלקיות איכותיות במפגש אחד.

לי באופן אישי היו חסרים אופנועים איטלקיים שאני מאוד אוהב , היתה גוצי אחת שהסתתרה :wink:

פורסם

היה מפגש איטלקיות שלא היה מבייש כל מפגש בעולם לדעתי בכמות ובאיכות הרכבים שלא לדבר על מאות החברים שהתקבצו יחד למטרת הנעה משותפת. ללא ספק אחד המפגשים "החזקים" שבהם שהיתי.

את התמונות ניתן לראות בקישור הבא:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.280964728732290.1073741921.100004562944883&type=1&l=f65c0d2484

 

התמונות צולמו על ידי שי, יוחאי ועל ידי.

צירפתי שתי תמונות מייצגות לגודל הארוע.

qqqq.jpg

10269278_10152174171259403_8542279900081637156_o.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
יודעי דבר אמרו לי שיש 31 פיאט קופה ברשימה , וכנראה עוד כמה בודדות מסתתרות , במפגש היו 9 .

בלי שום קשר היה אירוע ברמה ביינלאומית , לא זכור לי כל כך הרבה איטלקיות איכותיות במפגש אחד.

לי באופן אישי היו חסרים אופנועים איטלקיים שאני מאוד אוהב , היתה גוצי אחת שהסתתרה :wink:

 

 

לא ייתכן.

לפי המידע שברשותי קיימות היום בישראל פחות מ 26 פיאט קופה עם רישוי בתוקף. כל השאר (לא שהיו הרבה, הרכב נמכר בכמות מוגבלת) הושבתו בתאונות או נגנבו.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
+1

לא זיהיתי אף אחד מהם בתמונות.

 

אכן . ראש העיר לא יכל להגיע בסוף. אך שלח את ברכתו.

אבל כמה חברי מועצה נצפו משוטטים במתחם.

כמו כן מספר כתבי עיתונים מקומיים היו בארוע.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

בשם מועדון פיאט ישראל רציתי להודות לכל מי שהגיע למיפגש הענק ! הוכחתם שאפשר לעשות מיפגש כיפי שפוי נטול אגו ונטול משחקי כח!

הוכחתם שביחד כולנו יכולים להנות פה בארץ מארועי רכב בסדר גודל בינלאומי!

תודה לכולם!

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
לא ייתכן.

לפי המידע שברשותי קיימות היום בישראל פחות מ 26 פיאט קופה עם רישוי בתוקף. כל השאר (לא שהיו הרבה, הרכב נמכר בכמות מוגבלת) הושבתו בתאונות או נגנבו.

 

אני יכול לומר לך על עצמי שעד לפני חודש רשיונות הרכב שלי היו מוקפאים ללא טסט לחצי שנה , אולי יש הרבה כמוני.

בכל אופן מבחינתי עדיף 26 מקווה שהטעו אותי חח.

פורסם
אני יכול לומר לך על עצמי שעד לפני חודש רשיונות הרכב שלי היו מוקפאים ללא טסט לחצי שנה , אולי יש הרבה כמוני.

בכל אופן מבחינתי עדיף 26 מקווה שהטעו אותי חח.

 

למען האמת אם נשים דברים על דיוקן צביקה כמות פיאט קופה בארץ עולה על 26

 

ראשית כל, ישנן סה"כ 6 קופה 5 צילינדר 20V (אחת מהן הגיע ארצה ביבוא אישי) ובנוסף ישנן מעל 20 4 פיאט קופה 4 צילינדר 16V נוסעות וזאת לאור העובדה שאני בקשר טוב עם כלל הבעלים והאמן לי שכל אחד מכיר בקיומו של האחר.

 

בל ונשכח שזה עוד לפני שבכלל יצרנו קשר עם משרד הרשוי - מי יודע אולי נגלה עוד בודדות!!!!

Mini Ferrari - Red Fiat Coupe 16VT :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...