Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לרשימת השווקים שנסרקו אפשר לצרף את שוק לוינסקי ושוק הכרמל - שניהם בת"א, ובשניהם העליתי חרס. הכי קרוב שהגעתי לחלפיניו המיוחל היה במעדניית "בן שלום" בלוינסקי, שם נמכרת קופסת שימורים גדולה של חלפיניו כבוש, שזה לא ממש מה שאני מחפש.

 

לאור המצב הקשה החלטתי להכריז על תחרות: הראשון שימסור מידע על מקום שבו ניתן להשיג בארץ חלפיניו טרי, כך שבסופו של דבר אכן תתבצע רכישה, יקבל ממני צנצנת חלפיניו כבוש במתנה. צאו לדרך והביאו לי מידע!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אני חייב לכם קצת עדכונים:

  1. לימונים כבושים - Great success!
     
    BoratSuccess2.jpg
     
    הצנצנת עומדת להיגמר, והיום התבשרתי שהלימונים שלי עברו את המבחן הקשוח של גיסתי היקרה.
  2. קונפי שום - הצנצנת הקטנה נגמרה, שמן הזית משמש לתיבול סלטים. מומלץ להוסיף לתוכו מעט זרעי כוסברה ופלפל אנגלי שלם. במקור רציתי להוסיף גם זרעי חרדל, אבל ברגע האחרון זה נראה לי קצת עמוס מידי אז ויתרתי.
  3. כרוב כבוש - טוב, לא הכל יכול להיות מושלם :?
    עקב היעדר מאזניים, נאלצתי לעשות הערכת משקל לכרוב, מה שכפי הנראה הוביל לכך שהגזמתי ברמות קשות עם המלח. בינתיים הספקתי לאכול רק את החלק העליון של הצנצנת, שנראה לי נפגע יותר מהמחדל הזה. אני מתנחם בעובדה שזה דורש ממני לשתות כמויות נאות של בירה כדי לשטוף את המלח - חצי נחמה. אם לקראת החלק הנמוך יותר של הצנצנת המצב לא ישתפר, נראה לי שאני אזרוק אותה ואתחיל מההתחלה.
  4. חלפיניו - לאחר שדגמתי ארבעה שווקים, מגדל פלפלים בערבה ועוד כל מיני משווקים כאלה ואחרים (וכאן המקום לציין לטובה את YNV שניסה לתת יד בחיפושים) ללא הועיל, בסופו של דבר לגמרי במקרה מצאתי עציץ חלפיניו באחת המשתלות ברמה"ש. 10 ש"ח החליפו ידיים וכרגע השתיל הקטנטן מתחזק לאיטו בגינתי הצנועה, ואני ממתין בדריכות לשלב שבו פירותיו ילבלבו ויבשילו.

 

big1, יש בשרשור הזה לא מעט מתכונים. כנראה שלא קראת היטב.

 

נ.ב.: זה המתכון לכרוב הכבוש.

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

קראתי קצת על קונפי שום. אחלה דבר, אבל להקפיד לקרר מיד כשהוא מוכן, לשמור בפינות היותר קרות של המקרר ולצרוך תוך שבועיים. העובדה שהשום לא חומצי ושהוא נשמר בסביבה אנאירובית (השמן אוטם) הופכת אותו לקרקע פוריה לבוטיליניום.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

יום שישי קניתי ירקות לכבושים-מלפפונים בלאדי, שומר, פלפלים ירוקים חריפים,צנונים וצנוניות, 5-6 ראשי שום וזר של שמיר, לאחר עיקור ונקיון הצנצנות ניגשתי למלאכה שלחיתוך הירקות וסידורם בצנצנות , איך יצא?20140523_143016.jpg

20140523_145434(0).jpg20140523_145434.jpg

 

IMG-20140523-WA0017.jpg

פורסם

יפה מאוד חבר'ה, אלעד וירון !

אגב, אצלנו בעבודה, אחראי חדר האוכל (פרסי במקצועו :wink:) מכין "תורשי סיר בדנג'ון", שזה השרייה של חצילים + שום + פלפל חריף + עוד משהו שבטח שכחתי, והכל מושרה בחומץ. מה שמיוחד זה זמן ההשריה - שמגיע לחצי שנה... :shock:. מתקבל מין רסק חצילים חמוץ, בטעם נהדר (להוסיף על אורז - זה יאמי !).

אם תהייה דרישה - אנסה להביא מתכון מדוייק יותר.

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

אלעד- מתכון ישן שאני עושה כל שנה. מעקר את הצנצנות ע"י מים חמים וסבון כלים. לאחר מכן שם שכבה עדינה של שמיר ומלח גס וכמה שיני שום, מניח מלפפונים עד האמצע בערך ושוב שמיר וכמה שיני שום ממשיך עם המלפפונים עד כמעט הסוף ואז ממלא מים וחצי כוס חומץ (אני אוהב יותר מלח מחומץ) ושם שכבה של חצי ס"מ של שמן עדיפות לשמן זית. בנושא המלח הדעות חלוקות אני מוסיף לפי טעם ולפי המוצר שאני כובש. קרה לי שהמלחתי יותר מידי והיה מאוד מלוח . לכן תטעם את הנוזל לאחר שהמלח יתמוסס במים, קח בחשבון שביומיים הראשונים הירקות "שואבים" את המלח מתוך הנוזל ויש אפשרות להוסיף עוד מלח בהמשך. אני לא מתאפק ומתחיל לאכול אחרי שלושה ימים בערך מתחילת ההחמצה.

השנה אמורה להיות עונה טובה בזיתים, זאת העבודת ההחמצה האמיתית.!

עריכה אחרונה על ידי ירון(F)
פורסם

עשיתם לי חשק.

אני אנסה היום לעשות איזה מיקס. יש לי מלא עשבי תיבול, כדאי להוסיף משהו או ששמיר, שום ופלפל שחור יספיקו?

[אני מכין מלפפונים, גזר ואזרוק איזה פלפל חריף או שניים].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה תודה :)

לצערי, ההתקדמות היחידה שהיתה לי בתחום בימים האחרונים היתה זריקת הכרוב שהכנתי לזבל וניקוי הצנצנת, כך שעכשיו יש לי צנצנת ריקה שרק מתחננת שיכבשו בה משהו.

אני מקווה שהשבוע יהיה לי קצת זמן, כדי שאוכל להכין איזה משהו מהמתכונים שפורסמו כאן. ההכרעה הולכת להיות קשה במיוחד, בהתחשב בעובדה שהאישה מצאה לי מתכון של קימצ'י ורמזה בעדינות שזאת הולכת להיות התכולה הבאה של הצנצנת...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תרומתי הצנועה למשטר הכיבוש

savu9ahu.jpg

 

בהמשך היום אני מתכנן כיבוש מעניין בהרבה, יש למה לחכות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...