Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
או! הנה התגובה שחיכיתי לה!

נא הרחב בנוגע לקונפי.

 

קונפי זה בישול ארוך בשמן. שמים הרבה שיני שום, מכסים אותן בשמן זית ומבשלים כשעתיים על האש הכי נמוכה שיש לך בכיריים. אפשר להוסיף שאטה. אפשר גם באפייה. יש המון מתכונים בגוגל. כולם אותו הדבר פחות או יותר. אני אוהב עשות קונפי מבצל. אפשר גם סלמון או אווז [אני כשלתי עם סלמון. יצא מזעזע].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יכול להיות שאתה בעצם רוצה קונפי שום? (אחד הדברים)

לוקחים כמה ראשי שום, מפרידים את כל השיניים (לא מקלפים)

-זורקים למחבת עם שמן זית (עד לכיסוי כל השיניים)

-מוסיפים כמה גבעולי רוזמרין וטימין ומבשלים כ- 45 דקות,על האש הכי נמוכה בכיריים (בישול ארוך מידי גורם לשום להפוך למר)

* ניתן להשתמש בשמן לתיבול לאחר שנגמר כל השום.

פורסם

בן עוולה אלעד, בן עוולה.

yqybe9uz.jpg

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

מה זה איקאה? מרכיבים לבד צנצנות?

דברים כאלה קונים בשוק הכרמל.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אכן אשכנזיות מעבר לטעם הטוב, אך לזכותי יאמר שאני בניכר, הן עלו כ11 ש"ח האחת והייתי באיקאה ממילא.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
יש לי בעבודה גיליון של בלייזר שבו יש כתבה על ירקות מוחמצים

כאמור, פורסם במגזין "בלייזר"/ יעקב מאור. השם של כל קובץ הוא מה שמכינים.

ד"א, הספרדים קוראים לביצי הבורי "אבו טארחו" (שילוב של ח' ור' גרוניות :-D)

תהנו

ביצי בורי.jpg

ביצי שליו.jpg

זיתים.jpg

מלפפונים.jpg

קימצ'י+ אבטיח.jpg

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

תודה.

היום במהלך ביקור ביפו עברתי אצל מיסטרל והתחדשתי בצנצנת לשימורים (וגם בדו"ח חניה, הפרטים בפורום המשפטי :x).

בינתיים, אשתי ואני החליטה פה אחד ששימורי הביכורים של הצנצנת יהיו מכרוב.

 

דניאל, דע לך שהדלקת אותי עם כרוב הניצנים. בינתיים בסופר לא מצאתי כזה, ככה שאם מישהו יכול לכוון אותי למקום שבו ניתן לרכוש אותו באיזור נתניה, אני ממש אודה לו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם (נערך)

אתה פולג או יותר למרכז העיר?

אם פולג, אז הייתה פעם חנות שנקראה ניצת הדובדבן בנתניה. זה חנות בסגנון של טבע מרקט. בגוגל בטוח תמצא טלפונים של סניפים, והכי טוב זה לטלפן ולבדוק, בכדי לא לנסוע סתם. אחרי שזה לא יעבוד נסה לטלפן לסניפים של הרשתות הגדולות באזה"ת החדש [טבע מרקט, מגה, טיב טעם וכדומה]. רק תבהיר להם שמדובר בירק טרי, כי קפוא של סנפרוסט יש במגה].

אם להם לא יהיה, ולא תמצא חנות באזור שיש לה [יש ניצת הדובדן בהרצליה, גם טבע קסטל], אז לא יהיה מנוס מטיול רגלי קטן בשוק העיר.

בהצלחה.

 

נ.ב. - הצלחתי למצוא מטען קיר לסוני אריקסון [הישנים], אז אני לא מאמין שאין כרוב ניצנים בכל העיר.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אפשר להשתמש בכל ירק עבור חמוצים (צנון,כרובית,קלורבי,עגבניות ירוקות,כרוב,אבטיח-לא אוהב במיוחד,שומר ועוד)

חשוב להשתמש במלח לימון (מחזק את הטעמים) להוסיף סלרי שמוסף הרבה טעם וריח

כמובן שום טרי,שמיר,תימין,עלי דפנה ופלפל אנגלי.

 

אני משתמש במים חמים שלא רק מזרזים את התהליך אלא שומרים את החמוצים ליותר זמן

עקב תהליך חיטוי. איני אישית מוסיף מעט שמן זית להברקה.

פורסם

 

דניאל, דע לך שהדלקת אותי עם כרוב הניצנים. בינתיים בסופר לא מצאתי כזה, ככה שאם מישהו יכול לכוון אותי למקום שבו ניתן לרכוש אותו באיזור נתניה, אני ממש אודה לו.

 

בוא להולנד, בעונה השווקים מלאים בזה. :)

51 קג"מ :shock::lol:


×
×
  • תוכן חדש...