Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני עשיתי לא מזמן עם המלפפוני מיני האלו ויצא לי משהו.

לצערי לא צילמתי.

דרך אגב,הלימונים שלך נראים ממש טוב.:-)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

היה לי ניסיון רע עם המלפפונים הקטנים של הסופר שנה שעברה, ככה שאני לא חוזרת אליהם.

 

20140715_121338.jpg

הצנצנת הימנית עומדת כבר מיום חמישי (שמיר, מלח ושום) היום בערב יהיו טעימות.

הצנצנת השמאלית חדשה מהיום (שמיר, מלח שום ופלפל חריף).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אני ממליץ על המלפפונים הקטנים והדקים, או פשוט "בלאדי". קל למצוא אותם בשוק.

זה בהחלט שווה את הנסיעה לשם.

M-TECH E46

פורסם

עדכון: 5-6 ימים זה מספיק. החמוצים מוכנים.

בנגלה הראשונה מורגש המחסור בפלפל החריף, העיניין תוקן בצנצנת השניה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

וכך ישבו להם המלפפונים בצנצנת במשך יומיים. על אף שהצנצנת אטומה, התסיסה בפנים הכריעה את האטם שלה וכך קילוח דק של מי מלח וחומץ החל לזרום על הצנצנת.

ביום השלישי החלטתי לפתוח את המכסה - גם כדי לשחרר את הלחץ וגם כדי לעמוד מקרוב על קצב התקדמות ההבשלה. זה לקח בערך שניה וחצי עד שכל המטבח התמלא בריח משכר של שום וחומץ. לא עמדתי בפיתוי והוצאתי מלפפון אחד. הוא אומנם טרם הבשיל, אבל הטעם העיד על כך שאני בהחלט נמצא בכיוון הנכון.

חלפו יומיים והחלטתי לדגום אחד נוסף. אשתי טענה שהוא טוב אבל צריך לשבת עוד קצת. כשלא הייתי בבית היא גם הוסיפה קצת מים לצנצנת, פשוט כי לטעמה השתמשתי ביותר מידי מלח. נו, לכו תסמכו על נשים ;)

 

וכך, קרוב לשלושה שבועות מאז שהמלפפונים נכנסו לצנצנת אנו ממתינים בסבלנות שהעסק יבשיל. מפה לשם, נראה לי שבימים הקרובים מאוד לא יהיה מנוס מהצטיידות במלפפונים נוספים, פשוט כי הנגלה הזאת כוסחה ללא רחם :lol:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

IMG-20140805-WA0003.jpg

 

הפעם המתכון קצת שונה:

ראשית, כפי שניתן לראות, הכנסתי פנימה כמה צנוניות שחציתי לשניים. נראה איך הן יצאו ולפי זה אחליט האם שווה לעשות להן בפעם הבאה צנצנת משלהן.

מעבר לכך, שיניתי באופן מהותי את היחס בין החומץ למלח לטובת החומץ. בנוסף, חרצתי את שיני השום ושברתי את גרגרי הפלפל השחור לקבלת אפקט מירבי (הנקודה השחורה שנראית מעל הצנונית היא אינה לכלוך אלא שבר של פלפל). על גרגרי הכוסברה ויתרתי הפעם, לא מפני שאינני אוהב אותם, אלא פשוט מכיון שלא הרגשתי שהם תרמו משהו לטעם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם (נערך)

זוכרים שסיפרתי לכם שאני מחפש מקום לרכוש בו חלפיניו? אז אחרי שנואשתי מלמצוא אחד כזה ואחרי שגיליתי שאני חאפר בכל מה שקשור בטיפול בעציץ החלפיניו שקניתי, החלטתי להמיר את החלפיניו בפלפל ירוק חריף מהסוג הכי פשוט שיש בסופר. חאפר, כבר אמרתי?

ככה זה יצא:

 

IMG_20140806_144351.jpg

 

השינויים היחידים שעשיתי ביחס למתכון המקורי מעבר לסוג הפלפל, הם שימוש בכמון טחון במקום בזרעים והחלפת כף אחת מתוך שתי כפות מלח במלח לימון. אה, גם הוספתי עוד טיפונת שום ועלה דפנה.

עוד מוקדם לדעת איזה טעם יש לזה, אבל לפחות הריח מעיף לי ת'סכך שאין לי.

וכאן בתמונה משותפת עם המלפפונים שעדיין ממתינים להבשלתם:

 

IMG_20140806_144422.jpg

 

ומה הלאה?

יש עוד צנצנת ריקה, וכידוע החוק הלא כתוב אוסר להשאיר את המצב הזה ככה :)

אני עדיין מתלבט בין החמצת ביצים לבין כרובית וצנוניות. מבטיח לעדכן כשתתקבל ההכרעה.

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...