Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון,

 

חזרתי עכשיו מצניחת 12k רגל ואם אני צריך לסכם במשפט אחד:

אם אתה רוצה לצנוח אני לא חושב שיכולה להיות אלטרנטיבה טובה יותר לפרדייב בחוף הבונים.

 

אם בכל זאת רוצים הרחבה:

 

זה התחיל בכך שהגבר משיחת הטלפון הראשונה הפקידה מאוד אדיבה ונעימה, בהגעה למקום מגלים מתחם מטופח וממש נעים לשהייה עם מדשאות, מטוסים בתצוגה (פוגה, מיג 23 ומטוס צה״לי נוסף, אם אני לא טועה זמיר היה שמו) והמתחם של מועדון הצניחה.

 

זה ממשיך בצוות מאוד אדיב, חברותי וממש חם שמטפל בך, הכל באווירה ממש כייפית, אני ו-2 אחיי התרשמנו מאוד מהצוות במקום, מהפקידות ועד הצנחנים והצלמים שמתלווים אל הצניחה- כולם היו סופר נחמדים.

 

השוס האמיתי זה הנוף שבתנאי הראות המצויינים היום אפשר תצפית נקייה על הר חרמון, סוריה, לבנון, איזור הכרמל וכמובן הים התיכון וכל איזור מפרץ חיפה ועוד.

אני מאוד אוהב את הנוף המדברי אבל הנוף בחוף הבונים לוקח בכיס הקטן.

 

בקיצור- ממליץ בחום בחום בחום.

 

למען הסר ספק- אין לי שום קשר כזה או אחר למועדון פרדייב למעט היותי לקוח סופר מרוצה.

הצניחה יקרה יותר מאשר שדה תימן אך תוספת המחיר שווה כל שקל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

"נתונים אישיים- צניחה חופשית מותרת לאנשים בעלי משקל נמוך מ-85 ק"ג וגובה אשר אינו עולה על 185 ס"מ. בעת ההזמנה יש לדווח את הנתונים במדויק. קיימים מצבים בהם לא נוכל לאשר את ביצוע הצניחה גם לאדם אשר אינו חורג מהמגבלות שצויינו."

באמת?!

פורסם

~

סתם תהיה: מה גרם לכם ללכת דווקא בכיוון של צניחה חופשית ולא צניחת רחיפה למשל או טיסה בכדור פורח? לכאורה, אם נופים זה הקטע שלכם - בשתי האופציות האחרות אתם מקבלים הרבה יותר זמן אוויר בפחות כסף (למיטב הבנתי).

 

אני מניח שהאדרנלין לא היווה שיקול בעניין, אחרת פשוט הייתם נשארים בנתניה.

פורסם
"נתונים אישיים- צניחה חופשית מותרת לאנשים בעלי משקל נמוך מ-85 ק"ג וגובה אשר אינו עולה על 185 ס"מ. בעת ההזמנה יש לדווח את הנתונים במדויק. קיימים מצבים בהם לא נוכל לאשר את ביצוע הצניחה גם לאדם אשר אינו חורג מהמגבלות שצויינו."

באמת?!

 

ההגבלה במשקל נובעת מזה שהמדריך צריך להיות יותר כבד מהמודרך. ואם המדריך הכי שמן שוקל כרגע 90 קילו. אז לא ניתן להצניח מישהו עם 91.

 

צנחתי בשדה תימן לפני חצי שנה. המחיר היה סגור מראש מפרסום באינטרנט אז לא עשו בעיות.

יש שם באמת איזה אווירה כללית שכולם עומדים למות. אבל הגישה הרווחת אומרת שלפחות נהנה מהדרך.

 

 

"נתונים אישיים- צניחה חופשית מותרת לאנשים בעלי משקל נמוך מ-85 ק"ג וגובה אשר אינו עולה על 185 ס"מ. בעת ההזמנה יש לדווח את הנתונים במדויק. קיימים מצבים בהם לא נוכל לאשר את ביצוע הצניחה גם לאדם אשר אינו חורג מהמגבלות שצויינו."

באמת?!

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
~

סתם תהיה: מה גרם לכם ללכת דווקא בכיוון של צניחה חופשית ולא צניחת רחיפה למשל או טיסה בכדור פורח? לכאורה, אם נופים זה הקטע שלכם - בשתי האופציות האחרות אתם מקבלים הרבה יותר זמן אוויר בפחות כסף (למיטב הבנתי).

 

אני מניח שהאדרנלין לא היווה שיקול בעניין, אחרת פשוט הייתם נשארים בנתניה.

 

לא התנסיתי במצנח רחיפה או כדור פורח ולמרות זאת אני יכול לומר בוודאות שמדובר בחוויות שונות בתכלית.

יש הבדל בין לראות את הנוף מגובה 12,000 רגל או 10,000 לבין לראות אותו מגובה 200-300 מ׳, מעבר לזה עבורי בכל אופן אלמנט המהירות והחופש או ״חוסר המשקל״ (של הנפילה החופשית) וכמובן פצצת האדרנלין- מהווים תפקיד מאוד חשוב שאפילו שהייה בנתניה לא יכולה לספק.

:wink:

 

אני אוהב מהירות בכל וריאציה, יבשתית (מכוניות, טרקטורונים ושות׳), ימית (אופנועי ים) ואווירית (באנג׳י, צניחה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עדכון (בעיקר למען ההגינות),

 

אתמול בשעות הבוקר קיבלתי טלפון מבחורה (נחמדה לשם שינוי) ממועדון הצניחה סקאי כיף שבשדה תימן, מטרת השיחה היתה לברר מולי מה השתבש ולמה החלטנו לבטל את הצניחה וזאת במטרה להעביר את העניין לטיפול של ההנהלה.

 

הודתי לבחורה הנחמדה על הרצון לעזור למרות שזה לא רלוונטי מבחינתי שכן ביצעתי צניחה בחוף הבונים ובכל אופן היא תפסה אותי 12 שעות לפני טיסה חזרה להונג קונג.

 

סיפרתי לה את הפרטים, הסברתי לה שההתנהלות שלהם במקום לא נעימה, החל מצוות העובדים שהיה לא סימפטי בכלל ועד ויכוחים מיותרים על עניינים שיכולים להסגר ב-30 שניות של שיחת טלפון והדגשתי לה שהם בתמורה קיבלו ביקורת מאוד אמיתית ולא אוהדת.

 

היא שאלה אם יש אפשרות אולי לראות את הביקורת שנתתי, אמרתי לה בשמחה ושלחתי לה תמונה של הביקורת שלי ל-whatsapp שלה, בליווי 5 תמונות מהצניחה שלי בחוף הבונים.

 

סיימנו את השיחה בכך שהמלצתי לה להעלות את צוות המועדון על אוטובוס ולקחת אותם למועדון פרדייב בחוף הבונים, שילמדו איך צריך להראות צוות של מועדון שמטרתו לספק חוויה מהנה, על הדרך המלצתי לה שאם היא מתכננת לצנוח בקרוב, באמת עדיף לה לעשות את זה בפרדייב.....

 

היא ציחקקה :wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...