Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי סיאט לאון 1.8 אוטו' 2003, ובתקפוה האחרונה יש לי חוסר מים במיכל עיבוי כל שבועיים בערך, המים מגיעים קצת יותר מהתחתית שלו.

כמעט כל בוקר בדקתי מתחת לאוטו אם יש שלולית של מים אדומים וכלום, בדקתי בתא המנוע אם יש נזילות/שלוליות וכלום, הכל נקי היתי במוסך הם בדקו עם שעון לחץ וגם כלום.

מישהו יודע איפה הבעיה? שמעתי מקרים שהלך מנוע בגלל דבר כזה.

פורסם

האם הרכב מתחמם? האם אי פעם החלפת פקק מיכל עיבוי?

פורסם
האם הרכב מתחמם? האם אי פעם החלפת פקק מיכל עיבוי?

לא מתחמם בכלל, אכן הוחלף פקק מיכל עיבוי לאחר שהשסטום של הישן נשבר.

פורסם

הבעיה הייתה גם אצלי (בפולקסווגן בורה) תחליף את המכסה למכסה מקורי בלבד! זה אמור לפתור את הבעיה בחלק הזה של המערכת....

פורסם

החלפתי אותו לפני פחות משנה הגיוני שרק עכשיו יש את הבעיה? והוא הוחלף למקורי אבל לדגם החדש יותר

פורסם

הבעיה בבדיקת לחץ שהיא לא נעשתה על מנוע חם.

 

פקק - היית רואה סימני נוזל שיורדים מהפקק במידה והייתה בריחה.

מחליפים לפקק שעמיד באותו לחץ (רשום עליו).

נראה לי שאתה מפספס משהו בבדיקה שלך כי לאור הכמות סביר שהנוזל לא נאכל על ידי המנוע.

יש נזילה חיצונית כלשהי.

פורסם (נערך)

אין אפשרות לבצע בדיקת לחץ של מע' הקירור כשהמנוע בטמפ' עבודה כי כבר יש בה לחץ ובגלל זה תצטרך לקחת את המבצע לאשפוז.

בגלל שהיא נעשתה כשהמנוע יחסית קר - כשאפשר להסיר את הפקק היא עלולה לא לגלות דברים שיתגלו בטמפ' יותר גבוהה,בטמפ' עבודה.

אבל שוב במקרים כאלה מדובר באיבוד כמויות יותר גדולות ממה שיש לך.

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם

הסיכוי שיש נזילת מים בטמפ' היא גבוה יותר לא?

עוד דבר שמתי לב עליו כשיש חוסר מים ואני נוסע לקנות מים כשהמנוע עדיין לא הגיע לטמפ' עבודה ברגע שאני פותח את הפקק יש טיפה לחץ והמיכל מלא אדים בפנים יכול להיות שבאמת הפקק לא מתאים ואדים בורחים בעצם מהפקק במהלך השבועים 3 האלו?

פורסם

הכוונה לטמפ' עבודה הייתה לבדיקה של כשל בתוך המנוע.

מתכת מתכווצת ומתרחבת כתלות בטמפ' שלה.

 

הפקק אטום והוא משחרר לחץ רק מהסף שרשום עליו (רשום עליו מספר - 1.8 2.2 וכו).

המערכת לא מגיעה לסף הזה לפני טמפ' עבודה אלא אם יש פריצה באטם ראש מה שאצלך אין.

אם הפקק היה דולף,כבר רשמתי לך למעלה - היית רואה סימני נוזל קירור שיורדים מהפיה למטה.

זה יכול להיות פלנג'ים או חיבורים אחרים.

תעבור על הסרטון אולי יצוץ לך רעיון חדש.

 

 

זו הבדיקה ומה שהיא עושה.

×
×
  • תוכן חדש...