Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קשה לדעת אם יהיה לרכב הזה ערך אספני.

כעיקרון הוא עוד רכב משפחתי כמו כולם ( למרות שלפני 30 - 40 - וגם 60 שנה חלק מרכבי האספנות היו המשפחתיות של אז.)

יחד עם זאת, אט אט הרכב האלה מורדים מהכביש, חלקם ננטשים, חלקם נגרטים, וחלקם סתם מרוסקים בתאונות שונות, ולאט לאט הוא נעלמים מהנוף שלנו בכביש.

בזמנו כשהושק, הרכב הזה הכניס משהו חדש לקטגוריה, מנוע זריז וחסכוני, עצמות עצה כפולה, רכב מרווח מאוד ( במימדים של אז, לא במימדים של היום שסיוויק עם בסיס גלגלים של וולוו S 80) אמינות, אבזור שלתקופתו היה נחשב ברמה גבוה, עם נעילה מרכזית, מזגן, מרימי שמשות,חלונות חשמליים פגושים בצבע הרכב ( גרסאת ה- EX) ועוד.

הימים יגידו אם יהיה לו ערך אספני או לא.

אני יודע שברשותי אחת כבר 12 שנה,להיפטר ממנה זה לא יהיה ממש בקלות, ממש אוהב את הרכב הזה, והיא תישאר אצלי עד הלוחיש רישוי המיוחלת ( רכב אספנות )

כיאה לרכב שחי מספר שנים בעיר הלא סימפטית ת"א דאגו לעצב לי אותה חיצונית עיצוב תל אביבי מסורתי,

אך באופן הכללי, פנימי ומכאני, שומר, מטפל, נהנה מהרכב,והוא עובר יום יום עוד כל מני תיקונים קטנים שמציקים לי כי אני אוהב שהכל תקין ומסודר, שינויי לפי טעם אישי ועוד, תיקונים ושינויים שיביאו אותה למצב כמו שאני רוצה ורואה אותה בעתיד ( וזה לא כל כך רחוק .

הצעות מכירה תמיד יהיו. אם אתה אוהב אותה, אין לה ממש מחיר.

הערך הסנטימנטלי שיש יל לרכב הזה הוא חזק מאוד, ולכן לא מעט הושקע בו, וגם אחלה של קופות שבעום שהציעו לי עליה, ועדיין סירבתי בנימוס.

תהנה מרכב, שמור עליו,יש לך רכב יפה.

 

 

856661_4267525577401_983649278_o.jpg 1015873_682518115097839_1653881117_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי ferrari test driver

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

ferrari test driver שמחתי לראות את תגובתך בנושא , ובעיקר את ה EF שלך !

שמתי לב לחותמת שלך והבנתי שה EF שלך חייה ובועטת עם D16Y8 , שזה בעצם מנוע בעל VTEC אם אני לא טועה.

במידה וזה נכון , אשמח לשמוע פרטים על ההסבה , עלויות , וכו'

ומאיפה לעזאזל הבאת את הפנסי צד הכתומים האלה?! יפייפיהה!

פורסם

נכון שהרכב חזק בקו ישר אבל שוב לגבי ההתנהגות לפי דעתי צריך להתרגל וללמוד את המגבלות של הרכב , עקב המשקל המאוד נמוך שלו כ - 800 900 קילו.

[ATTACH=CONFIG]373716[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]373717[/ATTACH]

הסיוויק האוטומטית שוקלת 1025 ק"ג.

בשל הזריזות, ההרגשה שהמכונית קלה בהרבה.

ככלל, הדגם "הישראלי" של הסיוויק היה די מיוחד; באירופה נמכרה הסיוויק האוטומטית רק עם מנוע 1.4, ואילו דגם ה 1.6 צוייד בממיר קטליטי.

באותה תקופה בנזין נטול עופרת היה נדיר מאד, ולכן הותקן בסיוויק האמריקאית, זו שיובאה לארץ, מנוע זהה לזה של הרובר 216 עם 116 כ"ס.

הייצור היה במפרט מיוחד לישראל, ודרש החלפה של פנסי החזית לא-סימטריים וביטול חגורת הבטיחות האמריקאית שיצאה ממסגרת החלון, כמו גם מד מהירות בקמ"שים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הדבר המעניין בשוק האירופאי זאת הסיוויק RT4W או במילים אחרות הסיוויק בעלת ההנעה הכפולה.

אותי אישית זה רכב שמאוד מעניין ומגניב והלוואי שאוכל לשים על אחת כזאת את היד .

חן, כעיקרון אכן ברוב המגזינים המשקל המוצהר הוא 1025 - 1050 ק"ג להונדה סיוויק 91 , אם כי נתקלתי בלא מעט מקומות שטוענים שהמשקל העצמי באמת סביבות ה- 800 קילו (גם במדבקה של הנתונים שברכב זה מה שרשום אך אני מאמין שזה ממש משקל יבש יבש ונקי ובסיסי ), אני מבחינתי יודע שסביבות ה- 1050 ק"ג זה המשקל שלה.

אגב בפורומים בחו"ל די אנשים הופתעו שלארץ הגיעה גרסאת ה- EX עם המנוע 1.6 וכל האבזור כמעט, בעוד אצלהם באמת יש מנועי 1400, 1500, ואפילו נפחים קטנים יותר.

מאיר אכן ביצעתי הסבה ברכב למנוע 1.6 ויטק, D16Y8 , שירד מסיוויק מודל 2000. מלבד המנוע יש צורך ההחלפה של מחשב ניהול המנוע למחשב בעל בקרה על חישן הויטק, ושינוי של צמת החשמל והמפלג מ OBD0 ל- OBD2 .

את הפנסים האלה במקרה חבר מצא לי חדשים ממישהו שהיו לו על רכב זהה, ונסע איתם מעט זמן, בגדול יש לא מעט ב- EBAY, אך הבעיה שלא שולחים לארץ, יש אופציה אחרת כגון מדבקה צהובה על הפנס הנוכחי, שעושה את העבודה יופי.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

×
×
  • תוכן חדש...