Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם סט צמיגים בשבילך זה כמה שקלים אני מוכן להתחלף איתך בעבודות. :p

 

בשביל דריפטינג שמנו ג'נטים 15 עם צמיגים משומשים. סט צמיגים משומש עולה גרושים, אני בטוח שגם אתה יכול להרשות לעצמך. בהנחה והיה לך רכב הנעה אחורית וחשק לעניין.

 

נראה מהנה מאוד, אהבתי את הבימר שלך ! יפיפיה.

 

ושלי לא יפה? :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מחלק מהתגובות רואים כמה התחום מת בארץ, דריפטים זה ספורט ידוע בעולם ואם לומדים לעשות אותו נכון ומדויק, כמעט ואין בלאי במיוחד על רטוב, בנוסף להנאה הרצופה והחיוך המטומטם על הפנים, הוא הופך אותך לנהג הרבה יותר טוב.

השבוע ירד גשם אחרי זמן ממושך שהיה יבש, כל השמן והלכלוך צף, והכביש היה חלקלק, יצאתי לעבודה בבוקר, אפילו עוד לא התעוררתי, פניה מתקרבת שאני עושה כל יום בדרך לעבודה כמעט על אוטומט, ואז אני מקבל במכה היגוי יתר אגרסיבי, ואז כל מה שתרגלת חוזר אליך בשניה, מבט חזרה לגז, ובום אני בהיגוי יתר הפעם לצד השני, שוב מינונים של גז ומלחמה נגד האינסטינקט לבלום בחוזקה ואני מתיישר, בוודאות אם לא הייתי עושה דריפטים הייתי גומר בתאונה כואבת לכיס .

אני יושב שכל מי שנוהג בהנעה אחורית חייב לתרגל בתנאים סטריליים מצבי קיצון, כדי לשפר את יכולות הנהיגה, וגם אם זה עולה קצת בבלאי וצמיגים, שבירת פגוש או מתלים יעלה הרבה יותר.

פורסם

אין ספק שלקחת את הרכב למצבי קיצון במסלול עוזרת לך להתמודד עם מצבים דומים ביום יום. רק אוסיף ואומר של E46 יש בקרת אחיזה, אז תיאורטית הרכב מונע מצבים כאלה מלכתחילה - אלא אם כן מנתקים אותה.

לגבי שנתון, אלו בימרים מהדור הראשון של ה E46, שנת 2001 ומטה, עם בקרת אחיזה חד שלבית.

לגבי גירים - גיר רגיל שתיהן.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • אחראי פורום
פורסם

נראה תענוג, אחלה תמונות. קורס שבוודאות הייתי עושה אם הייתה לי הנעה אחורית.

רואים בתמונות את ההבדלים בסטאפים בין המכוניות, מעניין איך זה מרגיש בפועל (החלפתם בינכם?).

יש סרטונים?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
מחלק מהתגובות רואים כמה התחום מת בארץ, דריפטים זה ספורט ידוע בעולם ואם לומדים לעשות אותו נכון ומדויק, כמעט ואין בלאי במיוחד על רטוב, בנוסף להנאה הרצופה והחיוך המטומטם על הפנים, הוא הופך אותך לנהג הרבה יותר טוב.

השבוע ירד גשם אחרי זמן ממושך שהיה יבש, כל השמן והלכלוך צף, והכביש היה חלקלק, יצאתי לעבודה בבוקר, אפילו עוד לא התעוררתי, פניה מתקרבת שאני עושה כל יום בדרך לעבודה כמעט על אוטומט, ואז אני מקבל במכה היגוי יתר אגרסיבי, ואז כל מה שתרגלת חוזר אליך בשניה, מבט חזרה לגז, ובום אני בהיגוי יתר הפעם לצד השני, שוב מינונים של גז ומלחמה נגד האינסטינקט לבלום בחוזקה ואני מתיישר, בוודאות אם לא הייתי עושה דריפטים הייתי גומר בתאונה כואבת לכיס .

אני יושב שכל מי שנוהג בהנעה אחורית חייב לתרגל בתנאים סטריליים מצבי קיצון, כדי לשפר את יכולות הנהיגה, וגם אם זה עולה קצת בבלאי וצמיגים, שבירת פגוש או מתלים יעלה הרבה יותר.

מסכים , לדעתי זה אחד הדברים הראשונים ללמוד בנהיגה מתקדמת, אפילו עם הנעה קדמית ובלם יד, כמה שזה עלוב, זה חשוב מאוד לדעת לשלוט בהחלקות, היום פחות קריטי בגלל ESP אומנם.

פורסם

יש לי הנעה אחורית או 4*4 ,זו מערכת שמחליטה לבד מה בא לה באותו הרגע

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

נראה כמו טון של כיף :)

אחלה רכבים לדריפט, תודה על התמונות והשיתוף.

מקווה להיכנס לתחום גם יום אחד כשאחליף את היום יומי שלי להנעה אחורית חזקה מספיק (כשאתעשר).

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

אכן, מדובר בדור שקדם לעדכון הטכנולוגי ברכבים אלו (מעבר לODBII, מצערות אלקטרוניות במקום מכאניות, כרית אוויר דו שלבית וכו'), וכן מערכת ASC ולא DSC שהינה דו שלבית.

אומנם, היה לי רכב זהה משתנון מתקדם יותר עם המערכת המתקדמת יותר.בפועל? ההבדל מינורי ביותר. המערכת החדשה "היסטרית" יותר, ואפילו מרגיזה בנהיגה בקצב מהיר. מצד שני? הרכב היה אוטומטי וזה טבעי שעם גיר רגיל יהיה יותר קל להוציא את הרכב מאיזון.

 

בנוגע לLSD, לצערנו, עדיין אין. מאידך - זה ממש לא מנע מהמדריך לרקוד עם הרכבים על המסלול.

 

איתי - ברכב שלי (זה עם הוינקרים הכתומים..) אכן רואים זוויות גלגול מוקצנות יותר. אחד השדרוגים הבאים שלי זה סט חדש של בולמים וקפיצים.

 

שבת שלום ופורים שמח.

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...