Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דריפטינג הוא חלק צר מאוד בעולם הנהיגה העשיר והמגוון, ועם זאת אני מוצא אותו מרתק ביותר.

 

יש משהו בלקחת את השילוב של אדם - מכונה, להביא אותו לקצה ולנסות לשלוט בו כמו אילוף של חיית פרא, אין לי מטאפורה טובה יותר, מצטער.

 

כידוע, (או שלא), זאת לא הבאוורית הראשונה שלי, אך הפעם בקומבינציה הנכונה: גיר רגיל, הנעה אחורית ומנוע משושה. (המחמירים יקראו לו השילוש הקדוש).

 

יוער בהקשר זה, כי הבאווריות הם בהחלט מכונות נהיגה מושלמות, אך בהחלט יכולות לתת מענה ראוי והולם גם לעולם הדריפטינג.

 

ללא ספק אוכל להעיד על עצמי, שלמדתי לא מעט. לסביבה סטרילית יש את היתרונות שלה. אז, רובנו יודעים לצאת מסיבוב בהיגוי יתר / זריקת "תחת" עם נעילה נגדית מידי פעם או איך שלא תקראו לזה. למעשה? שם זה רק מתחיל...

 

אז בבוקר אחד, אנוכי וfizben , הגענו אל כוכב יאיר (מסלולים) ליום שכולו התנסות ולימוד בעולם הזה.

 

לאחר הקדמה תיאורטית קצרה ועניינית, התנסו בטכניקות שונות (הוצאת זנב תחת כוח / העברות משקל) הלכה למעשה, ובעצם תרגלנו את הנלמד.

 

היה כיף, היה נהדר. ללא ספק זה עולם מרתק שאני אשמח להמשיך לתרגל, ללמוד ולהתמקצע בו.

 

המדריכים (ירצו? יחשפו את עצמם, לא ירצו? לא), היו ערניים לנעשה, ובהחלט היה ניכר כי נתנו את כל כולם עד הדקה האחרונה, על מנת להעיר, לתקן ולשפר את היכולות השונות. בסוף היום גם התוצאות לא איחרו לבוא.

 

על המסלול אין לי יותר מידי מה להגיד (לא גדול כמו ערד, לא קטן כמו נחשונים, קצת יותר מרמת הכובש). מי שמכיר יודע (אני רק הכרתי לראשונה, בפעמים הבאות יהיה לי קל יותר), אחיזה משתנה בקטעים מסויימים, לבקשתינו חלק מהמסלול הורטב. בהקשר זה יצויין כי המסלול נראה טוב (כל המדשאות, הצמיגים הצבועים), בהחלט עושה טוב בעין. גם האזור המקורה לאנשים הנלווים נוח ומסודר.

 

למרות שהאימון התבצע עם צמד רכבים (יתרון מבחינתי), האימון עדיין הרגיש אחד על אחד, ואפילו הרכבים נחו והתקררו כמו שצריך בין מקצה למקצה.

 

לסיכום,

בהנחה ומי מכם בעל רכב מתאים, והפרוטה מצויה בכיסו, אני יותר ממליץ לעבור את החוויה, בטח שעל הרכב שלכם (מה יותר טוב מללמוד על הרכב שלכם? להכיר את היכולות שלו? לדעת מהן החסרונות ואיפה הוא חלש?)

זה פשוט כיף.

 

אה, כן, לא לשכוח להביא כמה סטים של צמיגים להחלפה...

 

המסלול:

IMG_0755_zps30d99f07.jpg

 

מחליפים נעליים

IMG_0796_zps7e7e33f3.jpg

 

נשימה עמוקה לפני שמתחילים:

IMG_0832_zpsd91813f6.jpg

 

מוכנים?

 

 

הרכב של FIZBEN:

IMG_0861_zps9cd61d40.jpg

 

שלי

IMG_1405_zps17b1af24.jpg

 

IMG_1447_zpsa749908a.jpg

 

IMG_1745_zps27f183b3.jpg

 

IMG_1759_zps049a24cc.jpg

 

IMG_1782_zpsc8a7f8fa.jpg

 

IMG_1780_zps9738f4b5.jpg

 

IMG_1788_zpsdfdfd1ae.jpg

 

IMG_1790_zps1519e621.jpg

 

 

IMG_1829_zpsa30b4954.jpg

 

IMG_1831_zpscf62508f.jpg

 

IMG_1843_zps3447e8b3.jpg

 

 

IMG_1974_zps666d3385.jpg

 

 

IMG_2211_zpsa4c0e712.jpg

 

אחד של המדריך:

IMG_2288_zpsecea9b7f.jpg

 

 

IMG_86998038919721_zpsea54a8e0.jpeg

 

IMG_86990949645007_zpsad8c8537.jpeg

 

IMG_86985642788839_zps9f2ca9a7.jpeg

 

IMG_86853917343901_zpsf51b15c9.jpeg

 

IMG_86971661372666_zpsa889e711.jpeg

 

IMG_86876863507912_zpsd4452e4d.jpeg

 

IMG_86872008951411_zpsaf7ef8e6.jpeg

 

IMG_86967314990997_zps9ed3c5de.jpeg

 

IMG_86864271251322_zps1a4f4858.jpeg

 

IMG_86831194991724_zpsb43f4d68.jpeg

 

IMG_86782419104784_zps3beb3ee5.jpeg

 

IMG_86839579209644_zps9016c2bc.jpeg

 

IMG_86790461325538_zpse5c3c045.jpeg

 

IMG_86801790607044_zps66fc107d.jpeg

 

IMG_86814551440382_zpsb17d7e6e.jpeg

 

1_zpsb594a9cf.jpg

 

IMG_86757647550646_zps296b22ae.jpeg

 

בזכות המים יש עוד בשר לפעם הבאה

 

IMG_2472_zpsd98a4525.jpg

 

להתראות בפרק הבא.

M-TECH E46

פורסם

ניראה שממש נהנתם,אהבתי את התמונות,נדהמתי לראות מה קרה לצמיג,כמה בשר היה עליו בהתחלה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איזה מנועים?גירים?

 

תמונות יפות!

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

שמח שנהנת.

משום מה אף פעם לא התפתתי לזרוק לפח 2000-1500 שקל בשביל קצת ריח של גומי שרוף וצליל מעצבן.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

לכל אחד בחיים יש את ההנאות הקטנות שהוא מוכן לזרוק עליהם עוד כמה שקלים. (בגדים, שעונים, תחביבים אחרים.. כל אחד והשריטה שלו).

לי? זה היה שווה.

 

הצמיגים כפי שניתן לראות - הם צמיגים "ייעודיים", לכן לא חסנו עליהם כלל. אדרבה, שישרפו!

 

בנוגע לרכב, כפי שרשמתי: "גיר רגיל, הנעה אחורית ומנוע משושה. (המחמירים יקראו לו השילוש הקדוש)."...

 

לצערי, עדיין לא הספקתי אפילו לעבור על הסרטונים, בטח שלא לערוך אותם..

אולי ביום מן הימים..

 

תודה על התגובות.

M-TECH E46

פורסם

אם סט צמיגים בשבילך זה כמה שקלים אני מוכן להתחלף איתך בעבודות. :p

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

הכוונה היא לצמיגים שחוקים ובלויים. לא צריך כמה שקלים, צריך חבר פנצ'רמאכר... :wink:.

בשביל זה יש לי סט חישוקים נוסף עבור הצמיגים הללו, שמורכבים בימים כאלה, רק על מסלול.

 

ניתן לראות זאת בתמונה השנייה (תהליך ההחלפה), וכן בכלל התמונות (סט קדמי שונה מהסט האחורי)

M-TECH E46

פורסם

למסלול יש דמי כניסה? או שזה רק לאימונים עם חברת מסלולים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עושה רושם שנהניתם ומדגדג לי גם לעשות קורס כזה.

 

אחלה רכבים ובהחלט שילוב מנצח של הנעה-מנוע-גיר (למרות שקצת צורמים לי הבקליות איתות הכתומות בפנסי החזית שלך וכן הפנסים המיושנים בזנב, אולי שווה לך לשקול להחליף אותם, זה שדרוג זול יחסית כיום וישדרג מאוד את מראה הרכב).

 

בכל אופן מכוניות יפהפיות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תודה רבה על המחמאות.

לעניין השאלות וההערות:

 

1. עליה על המסלול כרוכה מן הסתם בתשלום, זאת לצורך אחזקתו. ניתן לעשות זאת בתיאום מול מסלולים, בהתאם למה שתרצה לעשות עליו.

2. בנוגע ל"בריאות" הרכב, אין ספק שהבלאי העיקרי הוא הצמיגים (ולכן יש לי סט נוסף עבור מטרה זו). בהנחה והרכב מתוחזק כמו שצריך, אני לא רואה סיבה שלא לשחרר את הרסן מידי פעם. גם נהיגה נמרצת ותובענית מאמצת את המכלולים השונים שיש ברכב. בהקשר זה אוסיף כי מדובר ברכב יומיומי, לא ברכב שעולה על מסלול כל יום.

3. הפנסים יוחלפו בעתיד למקוריים חדשים (בשילוב של אדום / לבן ולא כתום /אדום), משום מה תמיד אני מעדיף לשים את הכסף במקום אחר ברכב.

אני חושב שכתום לא גורע מהיופי הכללי, כמו שהההצהבה של הפנסים האחוריים גורמים.

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...