Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם , יש לי בעיה כאשר אני מסובב את ההגה כאשר אני עומד אני

שומע מן רעש מוזר כזה , כאילו משהו מפריע לסיבוב של ההגה מן רעש של גרירה של משהו.

למישהו יש רעיונות מזה יכול להיות ???

חייב עזרה דחוף

פורסם

כן יש לי 2 רעיונות אחד תוהב ואחד לא:

 

1) יש לך נזילת שמן הגה או שהוא סתם לא מילאו אותו שנים

 

2) יש לך בעיה במשאיבה ההידרולית (תיקון של בערך 1000 שקל)

 

אבל ברוב המקרים זו האופציה הראשונה

פורסם

כמובן שיש לשמוע הרעש ולהרגיש את ההתנגדות לסבוב ההגה.

תיתכן גם תקלה במיסב של עמוד ההגה העליון שיש להחליפו.

מכיון שמע' ההגה הנה בטיחותית, דאג לתקן התקלה מהר.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אחרי שהחלפתי הגה לאחד משופץ



יש לי רעש מוזר כאשר אני נוסע לאחור ומסובב את ההגה ימינה

 

הרעש דומה מאד לרעש של צירי דלת ישנה שנפתחת (כמו בסרטי האימה..:shock:)

 

המוסכניק - אחרי בדיקה קצרה מאד-אומר שזה כלום ואין כאן בעיה בטיחותית

די התעלמתי מזה אבל אחרי שרפי אמר שיכול להיות שזה בטיחותי אז אני שואל

 

פורסם

הלכתי היום למוסך ושמו לי שם במין בקבוק כזה , נראה לי שזה

של ההגה כוח .

ההגה הסתדר אבל שנסעתי עליו שוב זה חזר,

וראיתי שיש לי נזילה מתחת לאוטו, יכול להיות שזו הבעיה ???

או לא אז מה זה ???

פורסם
הלכתי היום למוסך ושמו לי שם במין בקבוק כזה , נראה לי שזה

של ההגה כוח .

ההגה הסתדר אבל שנסעתי עליו שוב זה חזר,

וראיתי שיש לי נזילה מתחת לאוטו, יכול להיות שזו הבעיה ???

או לא אז מה זה ???

מאד יתכן שיש לך נזילה מהמע' התגבור של ההגה.

הוספת נוזל הידראולי מעיד ע"כ שקיימת נזילה, הרעש נובע מחוסר שימון(כתוצאה מהנזילה) מספק במש' הכח.

אחרי שהחלפתי הגה לאחד משופץ

יש לי רעש מוזר כאשר אני נוסע לאחור ומסובב את ההגה ימינה

 

הרעש דומה מאד לרעש של צירי דלת ישנה שנפתחת (כמו בסרטי האימה..:shock:)

 

המוסכניק - אחרי בדיקה קצרה מאד-אומר שזה כלום ואין כאן בעיה בטיחותית

די התעלמתי מזה אבל אחרי שרפי אמר שיכול להיות שזה בטיחותי אז אני שואל

על איזה רכב מדובר?

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
BX 1900 GTI
יתכנו מס' אפשרויות:

(1)מיסב מוט הגה(כפי שרפי ציין).

(2)תפוח פרונט.

(3)בולם מסרק ההגה.

ועוד...

בהחלט רצוי לגשת למכונאי אחר לקבלת חוו"ד נוספת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...