Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל זה זמן מה רכישה של מכשיר דאבלדין חדש של פיונייר עם תמיכה ב APP RADIO , השימוש העיקרי שלו יהיה בעיקר לWAZE או תוכנת ניווט אחרת , כי כל השאר זה חרטה , וגם ככה זה תופס את כניסת ה USB (אלא אם כן הולכים על ה X8550 שהוא יקר משמעותית יותר ומאפשר השארה של האייפוד מחובר - כי זה מקור ההשמעה העיקרי ברכב )

בכל מקרה , במקרה של איפון 5 , ראיתי שמדובר בחיבור מאוד מסורבל שדורש חיבור של מתאם VGA לחיבור ה LIGHTING של האייפון , וממנו למתאם או שני כבלים נפרדים (תלוי בדגם )

הבעיה שהמתאם מגיע עם כבל מאוד מאוד קצר

MD825.jpg

, מה שמסרבל מאוד את את החיבור של האייפון , האם מישהו מכיר כבל מאריך כזה שעובד! (הזמנתי פעם מאייבי כבל מאריך אבל הוא פשוט לא עבד! )

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

לא הבנתי איך הגעת לVGA וכל זה.

 

כל מה שאתה צריך כדי לחבר iPhone5 זה מכשיר תואם וכבל Lightning-HDMI.

(או מתאם Lightning-HDMI-fema וכבל ארוך.

 

לאפל יש מתאם מקורי כזה: http://store.apple.com/us/product/MD826ZM/A/lightning-digital-av-adapter

אליו אתה מחבר כבל HDMI שהולך ישירות לAppradio וכבל טעינה לצמת הUSB של המכשיר. (יעבוד גם בלי טעינה)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

זה לא נראה לי מדוייק, זה ממש תלוי לאיזה מכשיר אתה רוצה להתחבר.

 

אפשר לראות כאן את החיבורים השונים:

http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/Accessories/Smartphone-and-iPod-Cables

 

ל-8550 אכן מתחברים עם ה-HDMI באמצעות ה-CD-IH202

לדגמי ה-2013 (מה שמוכרים כרגע בארץ ה-2550, 5500) מתחברים עם ה-CD-IV202AV

לדגמי ה-2014 שישווקו כאן בע״ה בחודש הקרוב מתחברים עם ה-CD-IV203

 

השניים האחרונים דורשים מתאם lightning ל-VGA, כתוב במפורש.

 

לצערי הידע מחפירה שכן אני מתלבט גם איזה יחידה לרכוש וכרגע ממתין לדגמי 2014 כדי להשאר עם הגלאקסי ולהשתמש ב-mirrorlink ולא לשלם המון על ה-8550. (ה-5500 נמכר בכ-2200 בארץ(!)) ואני מקווה שהחדש 5650 יהיה... לא הרבה יותר יקר

פורסם

גם ל8550 יש mirror link לפי מה שקראתי.

וגם אני חשבתי על הדגמים החדשים אבל אף אחד מהם לא בעל פאנל חשמלי וחבל.

 

החיבור של הmirror link ל8550 הוא דרך חיבור RGB אם אני לא טועה

פורסם

אם כל מה שאתה רוצה זה פונקציה של appradio למה לא לקנות פשוט מכשיר appradio וזה?

 

מכשיר appradio 2/3 יעלה לך כ₪1500 עד הדלת..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ל-8550 אין mirrorlink. (אם אני טועה אשמח אם תספק לי קישור). כמו-כן, ערכת ה-mirrorlink של פיוניר (CD-ML100) מתחברת ב-USB, לא ב-RGB והיא רלוונטית רק לאנדרויד (וכמה מכשיר נוקיה, כל מה שתומך ב...mirrorlink). שוב, אם מישהו חושב שאני טועה, אנא ספקו קישורים שמוכיחים אחרת, דיי חפרתי בעניין...

 

לא הבנתי מה זה פנל חשמלי. אם אתה מתכוון לכיוון חשמלי לזוויות צפויה שונות - הרי של-5650 יש פאנל בעל זוויות שונות. ההבדל (הגדול) הוא שזה שב-8550 הפנל כולו נשלף. מצד שני, הפיצ׳ר הזה לא שווה לדעתי 2000 ש״ח. ובכלל לשלם פרמיה של 2000 ש״ח+ רק\בעיקר בשביל ה-Wazw לא עושה שכל. עדיף לחכות חודש ל-5650. (או להחליף לאייפון... לאחרונה אני שוב רואה יותר ויותר דברים מעניינים מפותחים קודם/רק לאייפון).

 

כיוון נוסף הוא להביא את ה-AppRadio 3 מאירופה. מכשיר יותר זול, חיבור mirrorlink יותר זול ובדיוק הפונקציות שאני צריך (רוצה זו המילה...). מצד שני, אין לזה אבא ואמא בארץ, אפילו לא ביבוא מקביל.

פורסם

באתר של עוזי רדיו רשום שהוא מוכן למתאם

mirrorlink וגם באתר של פיוניר רשום שהוא מוכן למתאם mirrorlink.



ואין צורך לחפור הרבה זה דברים שרשומים שחור על לבן.

 

תקרא את המנוהל:

http://www.pioneerelectronics.com/StaticFiles/Manuals/Car/CD-ML100_OwnersManual120213.pdf

 

ה

CD-ML100 מתחבר ל8550 דרך חיבור RGB וכמובן מהCD-ML100 יש חיבור USB שמתחבר לפלאפון (אני מדבר רק על אנדרואיד) כל השאר לא מעניין אותי.



ושאני אומר פאנל חשמלי הכוונה שלי פאנל נשלף, כזה שאפשר בלחיצת כפתור להוציא אותו.

פורסם

mirrorlink או חיבור mhl/micro-hdmi זה לא ממש משנה, התוצאה היא אותה תוצאה. (אם עובדים עם ARLiberator, וזה פשע לעבוד עם appradio בלי זה)

 

אם כל מה שאתם צריכים זה להריץ את הטלפון על מכשיר 2DIN אני לא מבין למה לחפש מכשירים שלא נועדו לזה.

הappradio2/3 עושה בדיוק את זה ונועד להתחבר בערך לכל טלפון שקיים היום או ייצא בעתיד, כל עוד לא ימציאו עוד איזה תקן חדש שיחליף את mhl/micro-hdmi/mirrorlink.

והוא משאיר הרבה עודף בכיס בהשוואה לכל שאר המכשירים שצוינו כאן, במיוחד אם קונים אותם בארץ.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני לא צריך רק להריץ את הטלפון זה גם מעבר.

ו8550 לא נועד לזה? תסביר.

ה8550 גם appradio

 

ואין הבדל בין CD-ML100 לCD-AH200C?

נראה לי שאתה טועה, נכון שזה בסופו של דבר נותן את אותה התוצאה אבל אני כמעט בטוח שיש הבדל

או אולי תמיכה עתידית במכשירים נוספים.

פורסם
mirrorlink או חיבור mhl/micro-hdmi זה לא ממש משנה, התוצאה היא אותה תוצאה. (אם עובדים עם ARLiberator, וזה פשע לעבוד עם appradio בלי זה)

 

אם כל מה שאתם צריכים זה להריץ את הטלפון על מכשיר 2DIN אני לא מבין למה לחפש מכשירים שלא נועדו לזה.

הappradio2/3 עושה בדיוק את זה ונועד להתחבר בערך לכל טלפון שקיים היום או ייצא בעתיד, כל עוד לא ימציאו עוד איזה תקן חדש שיחליף את mhl/micro-hdmi/mirrorlink.

והוא משאיר הרבה עודף בכיס בהשוואה לכל שאר המכשירים שצוינו כאן, במיוחד אם קונים אותם בארץ.

 

תודה על התגובה, אני חושב שאתה צודק. אתמול קראתי קצת על ה-SPH-110 שזה ה-App Radio 3 ללא הדיסק ויש לו בדיוק את מה שאני רוצה ומחירו (באנגליה) עומד על כ-1700~1800 ש"ח לפני משלוח. יש סיכוי טוב שאני בלונדון בסוף החודש, נראה לי שנביא אותו במזוודה...

פורסם

לי יש את ה2550 עם החיבור דרך המתאם הזה. צריך גם את המתאם VGA, גם כבל הטענה רגיל של iphone5 וגם את ה-CD-IV202AV . בזמנו חיפשתי לגבי כבל מאריך למתאם VGA והמסקנה היתה שלא קיים אחד כזה. עם קצת סידור נכון אפשר להסתדר גם בלעדיו בצורה נוחה (אם תרצה אעלה תמונה)

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

×
×
  • תוכן חדש...