Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לחץ דחיסה לא זהה - מאזדה 3


yaniv_bs
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לקחתי מאזדה 3 שנת 2010 לבדיקה ויצא כי לחץ הדחיסה אינו זהה: צילינדר 1: 18.2, צילינדר 2: 20.8, צילינדר 3: 18.2 וצילינדר 4: 18.2.

 

רציתי לדעת אם זה תקין...

 

בנוסף, עלה בבדיקה שיש בלאי בדיסקיות הילוכים - מה זה אומר והאם צריך להחליף כרגע?

 

צירפתי לכם את התמונות של הבדיקה.

 

תודה מראש לעוזרים

scan0002.jpg

scan0001.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלאי דסקיות בתיבת הילוכים יכתבו גם בבדיקה לרכב שזה הרגע יצא משערי המפעל כי זה פשוט כסת"ח של המכונים.

הבדיקת קומפרסיה היא ממוחשבת ואין כמו להיסתמך על בדיקה אמיתית ע"י חיבור שעון לכל צילינדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקחתי מאזדה 3 שנת 2010 לבדיקה ויצא כי לחץ הדחיסה אינו זהה: צילינדר 1: 18.2, צילינדר 2: 20.8, צילינדר 3: 18.2 וצילינדר 4: 18.2.

 

רציתי לדעת אם זה תקין...

לעניין ההפרש בין צילינדר 2 והשאר :ההפרש אינו כה קשה, והמכון לא המשיך בבדיקת הקומפרסיה הידנית.. כמה ק"מ עשה הרכב?(-אם מעט יחסית-זה מחשיד )(אם מעל 60000 ק"מ אז ההפרש מוסבר.

 

.

 

]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבנתי נכון-אז רכשת את המזדה-נא עדכן כמה ק"מ ,מחיר הקנייה .אם הבנתי נכון -אז זו בדיקה במכון ש א ת ה בחרת ולא המוכר (שאז יש להתייחס לדברים אחרת).

תתחדש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...