Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפוש נרחב בפורום לא באמת מצאתי מוסך שאינו מורשה ומתמחה בטויוטה עם המלצות בפורום.

 

האם קיימת חיה כזו?

 

או שכדאי לקבוע תור במורשה?

 

מדובר על קורולה 2008 רובוטית טיפול קודם בוצע לפני 40,000 ק״מ.

 

אשמח לדעת איפה לטפל, מה מומלץ, האם להחליף פלאגים ואיזה.. הרכב עושה מעט רעשים בסרק.. לא יודע לאפיין אותם בדיוק.

 

חוץ מהרעשים שציינתי סה״כ עושה רושם שנוסע מאוד יפה.

  • ספונסר פורום
פורסם

קודם כל, אני לא רוצה להטיף מוסר אבל זה ממש לא בריא למשוך 40 אלף קילומטרים בין טיפול לטיפול.

 

לגבי המוסך, פנה אל יוסי זיסו ממוסך זיסו. הוא מתאים בדיוק לדרישות שלך - מוסך כללי שמתמחה בטויוטה (לא מורשה יבואן), עם המון המלצות בפורום: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?413464-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%96%D7%99%D7%A1%D7%95-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99-%D7%91%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D&highlight=%D7%96%D7%99%D7%A1%D7%95

×
×
  • תוכן חדש...