Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.לפני כמה ימים גיליתי שני כתמים קטנים ונוזליים על קורה אחורית של רכב ולא התייחסתי לזה כי זה היה נראה כמו טיפות של איזה נוזל ולא חשבתי שזה חומצתי ולכן לא ייחסתי חשיבות לעניין.לפני יומיים שטפתי אוטו והבנתי שזה כן היה חומצתי כי זה אכל לכה ואם להעביר על זה אצבע ניתן להרגיש בחספוס.זה גם החלק שבו די התאכזבתי כי על רכב יש כבר אינספור שכבות של בלק לייט גם סילנט של כימיקל וגם ווקס של דודו ג'וס.השקעה של מאות שקלים וכתם קטן של חרא בכל זאת עשה את שלו.נתן לי המון חומר למחשבה האם בכלל שווה להשקיע כל פעם כמו מטורף וחוץ מברק יפה ליום יומיים למעשה אין הגנה ממשית.

סליחה על סטייה מהנושא אבל האם יש דרך להוציא את הכתמים. תודה על העזרה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אם החומצה חדרה לשכבת הלכה אז אין מה לעשות חוץ מלצבוע מחדש את האזור .

בלק לייט הוא נותן ברק לצבע , ממלא סווירלס וכדומה .

אתה משתמש בחומרים טובים אבל הם לא מספיקים להגן כשמדובר בחומצה .

יש חומרי "ציפוי הגנה ", כמו זה :

http://www.autostore.co.il/%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99-%D7%94%D7%92%D7%A0%D7%94-Chemical-Guys-Second-Skin.html

נראה לי שזה יותר מועיל נגד דברים הנ"ל .

×
×
  • תוכן חדש...