Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרבה נכסים, מרבה טסטים... ואספנים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני להביא פורד אסקורט ישנה עד מאוד, שנות ה70 אני מניח, ולהשקיע בה קצת מזמני הפנוי...

 

לאחר שאארגן את הכסף והרכב בע"ה.. נותרה בעיה אחת, הטסטים....

 

האם אצטרך לעשות טסט לרכב כל חצי שנה?

 

האם אפשר לקרוא לרכב אספנות (נניח מעל 30 שנה..)??

 

האם לרכב אספנות יש ויתורים בטסטים..?

 

תודה מראש. =)

לפעמים ילדים במושב האחורי, גורמים לתאונות...אבל לפעמים תאונות במושב האחורי, גורמות לילדים!!

פורסם
ברצוני להביא פורד אסקורט ישנה עד מאוד, שנות ה70 אני מניח, ולהשקיע בה קצת מזמני הפנוי...

 

לאחר שאארגן את הכסף והרכב בע"ה.. נותרה בעיה אחת, הטסטים....

 

האם אצטרך לעשות טסט לרכב כל חצי שנה?

 

האם אפשר לקרוא לרכב אספנות (נניח מעל 30 שנה..)??

 

האם לרכב אספנות יש ויתורים בטסטים..?

 

תודה מראש. =)

טסטים כל חצי שנה לרכב בן 20 שנה ומעלה, רכב אספנות זוכה לתואר בגיל 30. אין ויתורים בטסטים. קח בחשבון שתצטרך לשלם טסטים רטרואקטיבית אם לא שולמו בעבר, למעט אספנות.

dirty old man

need love too

פורסם

קרא כאן (בחלק התחתון של הלינק):

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=1302

כשאתה מסב רכב מיושן לאספנות, אין צורך לשלם רטרואקטיבית על הטסטים שלא שולמו בעבר.

גם בהיותו של רכב במעמד אספנות, אין צורך לשלם טסטים שלא נעשו בתקופת ה"אספנות".

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...