Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

יש לי תקציב של כ-15K לרכב, ראיתי הרבה מודעות על הדגמים האלה של האימפרזה, במיוחד שנתונים 95-99.

למישהו יש משהו טוב/רע להגיד על הרכב הזה? איך הוא מבחינת מוסך/טיפולים, האם סוחב בסדר בעליות וכו'?

תודה רבה למשיבים!

פורסם

שב15 אלף ש"ח אפשר לקבל רכבים הרבה יותר מודרניים וחסכוניים מהסובארו.

איזו סיבה אצלך מצדיקה רכישת רכב משפחתי? זה שכל הארץ ואשתו חושבת שכל אחד צריך משפחתית 1.6 זה לא אומר שזה באמת ככה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני לא בהכרח רוצה את הרכב הזה, פשוט ראיתי כמה מודעות שנראות טוב וגם המלצות מחברים עליו.

מה למשל יש לך להמליץ באיזור ה15K?

פורסם
אני לא בהכרח רוצה את הרכב הזה, פשוט ראיתי כמה מודעות שנראות טוב וגם המלצות מחברים עליו.

מה למשל יש לך להמליץ באיזור ה15K?

 

תחפש טויוטה קורולה, בתקציב הזה תכנס מודל 98-99

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
שלום רב,

יש לי תקציב של כ-15K לרכב, ראיתי הרבה מודעות על הדגמים האלה של האימפרזה, במיוחד שנתונים 95-99.

למישהו יש משהו טוב/רע להגיד על הרכב הזה? איך הוא מבחינת מוסך/טיפולים, האם סוחב בסדר בעליות וכו'?

תודה רבה למשיבים!

 

לפני כעשור היה בבעלותי אימפרזה 99, למשך קצת יותר מ- 3 שנים.

צריכת דלק, 9-10קמ/ליטר.

לא חויתי תקלות מיוחדות מעבר לטיפולים השיגרתיים.

תא מטען קטן במקצת למי שיש לו פעוט אחד או שניים.

לטעמי הרכב 'יושב נמוך מדי' בכביש.

סהכ רכב 'בסדר'.

פורסם

לפני חודשיים רכשתי אימפרזה 2002 יד שניה 141000 ק"מ

הייתה ברשותי טויוטה קורולה 99 שנמכרה הייתה 150000 ק"מ

 

מניסיוני אין הבדל בצריכת הדלק בין שני הרכבים , הסובארו הרבה יותר נוחה לטעמי , הכסאות יותר נוחים, הרכה יושב הרבה יותר טוב.

 

נסעתי על הטויוטה 4 שנים הרכב הזה אמין בכל הבחינות מ 80K עד 150K שנמכרה לא היו לי כלל תקלות .

פורסם

זהו סה"כ מרוב האנשים ששמעתי האוטו אמין ובקושי רואה מוסך. אני רוצה לקנות רכב בראש שקט שאני יודע שאחרי הרכישה אני לא אצטרך להכניס אותו למוסך יותר מדי פעמים, מזה אני מפחד בעיקר.

פורסם

זה רכב ישן יחסית, ככה או ככה זה תלוי בתחזוקה שלו. אם תחזקו אותו טוב ושמרו עליו, ותמשיך באותו קו, כנראה שתהנה מהאמינות שלו (צריך לקחת בחשבון שהגיל עושה את שלו ויש גם בלאי בעקבות הגיל, ללא הקשר לק"מ).

מאידך אתה יכול ליפול לבור ללא תחתית, רכב שנראה בסדר, אבל בפועל יקח ממך כל שקל אפשרי.

 

אני הייתי הולך על יונדאי אלנטרה. היא לא פחות אמינה מהקורולה או מהאימפרזה, אבל תקבל רכב מודרני יותר, באותו כסף, ועם איזה אבזור בטיחותי כלשהו, טיפולים זולים ותמורה טובה לכסף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...