Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי משהו מוזר, המגבר שלי על גיין מאוד גבוה במקס אם אני לא טועה, אבל כשאני שומע אני יכול להגיע לFULL VOLUME(HU של פיוניר זה 60) בלי עיוותים, ושומעים חזק מאוד, אני מניח שהמגבר חלש?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם שומעים חזק מאד ועוד בלי עיוותים למה אתה מניח שהמגבר חלש?

 

גיין זה לא ווליום, וכמה שהגיין פתוח תלוי חד משמעית באיזה hu יש לך.

לרוב לא מומלץ לעבוד עם גיין פתוח עד הסוף.

SCANSPEAK

פורסם

תקשיב, אני מציע לך לבוא למפגש מרכז יש שם את הרוקפורד p3-d212, הסאב נמצא אצל חבר שלי באוטו.

מפגש קודם שאנשים נכנסו לרכב הם דיי הופתעו ממנו, תבוא תשמע תראה ותחליט אם זה מה שאתה מחפש או לא.

אודיו קינג למה אתה לא בא למפגש מרכז?

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

וBengee אני מניח שהוא חלש כי אני יכול לשמוע עד הפול ווליום בלי עיוותים וכולם רושמים שעיוותים צריכים להתחיל ב10% האחרונים בhu של

Pioneer

פורסם

זה ממשתלוי באיזה דגם של hu, בסדרות הגבוהות המוצא נקי עד הסוף.

 

אם אתה אומר ששומעים בעוצמה חזקה ואין עיוותים אז מה זה משנה שהגיין פתוח?

מה היית מעדיף? בשביל ההרגשה הטובה להיות עם גיין סגור וחשש לעיוותים כשאתה מגביר טיפה מעל הנורמה?

 

בכמה שרשורים כבר רשמת שהמגר חלש, העשרים ואט הבדל בינו לבין ה 1004 הם אינם מדד לעוצמה, ולא לטיב המגבר, אומנם ה 1004 מאד מומלץ פה בפורום, זה נטו עניין כלכלי ובשורה התחתונה הוא מגבר לא משהו בכלל.

 

אל תקפוץ למסקנות לגבי טיב המגבר, בשביל ללכת על הצד הבטוח תוריד טיפה את הגיין (לפעמים קשה לשמוע את העיוותים האלו, וזה לא נעים לרמקולים)

הסתכלתי על manual של המגבר הזה ויש שם טריק עם לדים לכיוון גיין נכון, תעבור על זה.

 

ותנסה להגיע למפגשים.

מפגשי מרכז מתקיימים (אםאני לא טועה) בשבת הראשונה של כל חודש ברמת גן, ונפתח שרשור על המפגש כבשבוע לפניו.

SCANSPEAK

פורסם

האם אתה מגיע למפגש? ואני באמת חייב שמישהו שקצת יותר מבין יבדוק לי את המגבר, אני אשתדל לעלות תמונות של הכיוונים הנוכחיים

פורסם

אני בדך כלל מגיע למפגשי צפון, תמונה של איך הכל מכוון לא באמת תעזור, זה משהו שצריך לשמוע, כיוון שזה לא תלוי רק במגבר אלה גם ב hu ובאלמנטים.

 

עד שמישהו יכוון לך:

תוריד את הגיין לאפס.

תכוון את הווליום ל 45.

בטל באסבוסט, לאודנס, אפס את האקולייזר,sla על 0.

 

חיתוך בעזרת hpf בסביבות ה 80hz לקומפוננט.

חיתוך בעזרת lpf בסביבות השמונים לסאב.

תתחיל להרים את הגיין, אם הגעת לסוף תוריד טיפה עד המפגש, אם באיזה שהוא שלב תתחיל לשמוע עיוותים, תוריד טיפה.

 

או שאתה יכול גם לעבור על החוברת הדרכה של המגבר, אמור להיות עליו מד קליפינג, תקרא את המדריך שלו ולך לפי ההוראות.

SCANSPEAK

פורסם
תקשיב, אני מציע לך לבוא למפגש מרכז יש שם את הרוקפורד p3-d212, הסאב נמצא אצל חבר שלי באוטו.

מפגש קודם שאנשים נכנסו לרכב הם דיי הופתעו ממנו, תבוא תשמע תראה ותחליט אם זה מה שאתה מחפש או לא.

אודיו קינג למה אתה לא בא למפגש מרכז?

 

הגיע הזמן שאנשים יפסיקו להיות "מופתעים" מהסאב הזה.עם הגברה נאותה וכיוון נכון הוא יכול להישמע מצוין.

 

וKING גם אני מצטרף לשאלה שנשאלת...:wink:

 

ליאור

פורסם

אוקיי הסתכלתי עכשיו על המגבר וכל הזמן כשהוא מנגן גם על ווליום נורמלי, גם הנורה של הבאס וגם הקומפוננט נהיה בצבע אדום, והבנתי שזה תמיד צריך להיות על ירוק, רק כשאין מוזיקה הם נהיים כתומים, האם זה תקין או מסוכן למגבר?

פורסם

העיוות הוא לא בהכרח שמיע אבל הוא קיים.

מעבר לעיוות במגבר גם יחידת הראש מתחילה לעוות את הסיגנל בווליום גבוהה.

בקרת הקליפינג במגבר עוזרת לך לכוון את הגיין

באופן שבו מתח היציאה של הרדיודסיק יהיה שווה למתח הכניסה במגבר

וגם בווליום גבוהה לא תכנס לתחום העיוות.

 

את האופן שבו מכוונים את הגיין הסברתי באותה הודעה

הבעיה היא שאתה רוצה לשמוע בווליום גבוהה ויש לך מגבר שלדעתי אינו מתאים לדרישות שלך.

 

אולי אתה צריך לשקול התקנה של סט אחורי זה יוסיף לך הרבה לעוצמה

גם ללא החלפת מגבר.

פורסם
העיוות הוא לא בהכרח שמיע אבל הוא קיים.

מעבר לעיוות במגבר גם יחידת הראש מתחילה לעוות את הסיגנל בווליום גבוהה.

בקרת הקליפינג במגבר עוזרת לך לכוון את הגיין

באופן שבו מתח היציאה של הרדיודסיק יהיה שווה למתח הכניסה במגבר

וגם בווליום גבוהה לא תכנס לתחום העיוות.

 

את האופן שבו מכוונים את הגיין הסברתי באותה הודעה

הבעיה היא שאתה רוצה לשמוע בווליום גבוהה ויש לך מגבר שלדעתי אינו מתאים לדרישות שלך.

 

אולי אתה צריך לשקול התקנה של סט אחורי זה יוסיף לך הרבה לעוצמה

גם ללא החלפת מגבר.

 

בלתי אפשרי להתקין אצלי 6x9 רק אחוריים של 4׳, האם הוספת מונו לסאב וגישור המגבר הנוכחי ל100wrms רק עבור הקומפוננטים יתן תוצאה רצויה?


×
×
  • תוכן חדש...