Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מדובר באימפרזה 2007 מנוע 1500

ולשם כך השרשור נפתח, מגבר מונו שירים לי סאב חזק יותר וחיזוק העוצמה לקומפוננט בגישור או לפחות השארתו במצב הנוכחי ללא עיוותים והתאמצות יתרה של המגבר.

פורסם
אוקיי הסתכלתי עכשיו על המגבר וכל הזמן כשהוא מנגן גם על ווליום נורמלי, גם הנורה של הבאס וגם הקומפוננט נהיה בצבע אדום, והבנתי שזה תמיד צריך להיות על ירוק, רק כשאין מוזיקה הם נהיים כתומים, האם זה תקין או מסוכן למגבר?

 

לא היה קל יותר לפתוח ספר הוראות למגבר ולקרוא על הבקרה המדוברת?

בזמן ניגון מוזיקה כמעט תמיד הנורות יהיו אדומות וזה תקין לחלוטין. הנורות מיועדות לשימוש רק בהתחלה יחד עם דיסק מיוחד המשמש לכיוון הגיין שצגיע בקופסא עם המגבר. לאחר הכיוון, אפשר לכבות את בקרת הלדים על ידי מתג בצד המגבר. כתוב ככה גם בפירוש בספר למשתמש.

מבחינת החום של המגבר-אכן המגבר מתחמם. גם אצלי. אבל לא משהו קריטי. עצם העובדה שהגוף שלו מתחמם רק מוכיחה שהגוף עושה עבודה יעילה בפיזור החום. אתה רוצה לקרר? תוסיף מאוורר, אחרת תירגע ותעזוב את המגבר לנפשו. עשית לו יחסי ציבור מאוד קשים לאחרונה שלא בצדק.


×
×
  • תוכן חדש...