Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום התקנתי מערכת באימפרזה שלי

HU של פיוניר לא זוכר את הדגם, שווה 850 שקל בזאפ הכי זול.

מגבר: JBL GTO804EZ

סאב שלי: Powerbass 250w rms אם אני לא טועה

קומפוננטים- morel dotech ovation 6.5

 

עבדו הרבה זמן על האוטו נראה כמו התקנה איכותית, כיוונו לי אותו כמובן ציפיתי לעוצמה גבוהה יותר גם בסאב ובמיוחד ברמקולים לפחות 30% יותר, המתקינים אמרו לי לא לעבור את ה45 בווליום(מקס 60) כי אז זה נכנס לפרוטקשן מוד, רק כשאני מגיע ל50-55 זה בערך הווליום שאליו הייתי רגיל ממערכות יותר חלשות ממה שהרכבתי!

כשנסעתי קצת ככה המגבר באמת נכנס לפרוטקשן אז אני מגביל תצמי עד ה45, היו לי ציפיות גבוהות מהמערכת הזו כי חברים שלי התקינו מערכות יותר זולות בהרבה(מגבר סיני, קומפוננטים ב400-500 שקל) והקומפוננטים שלהם נשמעים הרבה יותר עוצמתיים.

 

יש איזו דרך לסדר את זה אולי לשנות משהו במגבר או בכיוונים? אשמח להצעות, או שפשוט ככה הדוטק ואכלתי אותה כי לא ידעתי.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה שהמגבר נכנס לפרוטקשן לא ניראה לי תקין , הוא לא אמור להיכנס מסיבה הזו

 

באיזה מצב הגיין על המגבר ?

 

לגבי קומפוננט , תן להם לנגן שבוע שיפתחו .

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם
זה שהמגבר נכנס לפרוטקשן לא ניראה לי תקין , הוא לא אמור להיכנס מסיבה הזו

 

באיזה מצב הגיין על המגבר ?

 

לגבי קומפוננט , תן להם לנגן שבוע שיפתחו .

 

לגבי הראשון לא יודע מחר אני הולך לבן אדם שם שיותר מבין נראה מה הוא יעשה, מקסימום אצלם ואעלה לפה.

באמת קומפוננטים צריכים להיפתח? לא ידעתי שקיים דבר כזה.

פורסם

מגבר שעכשיו קנית ונכנס לפרוטקשין?

דרך אגב לי היה דוטק הם אומנים לא חזקים כמו ההרץ אבל הם מספקים.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
מגבר שעכשיו קנית ונכנס לפרוטקשין?

דרך אגב לי היה דוטק הם אומנים לא חזקים כמו ההרץ אבל הם מספקים.

 

כן כשאתה עובר את ב45 ווליום תוך כמה דקות הוא נכנס לפרוטקשן, כשאני מנמיך הוא יוצא מזה, יש מצב שזה קשור למצבר? ישן שנת 2009

פורסם
ממש לא.

 

אוקי, אז לדעתך אני גם צריך לתת להם להיפתח ולבדוק כיוונים?

אני זוכר אתמול כשהם כיוונו לי אותו שמעתי אותם אומרים שמשהו לוקח הרבה מתח, ואז ברוסית אחד המתקינים אמר משהו על טוויטרים, הם הגביהו לי כמה פעמים לעוצמות שחיפשתי אבל המגבר לא הצליח להתמודד איתם הרבה זמן ונכנס לפרוטקשן.

פורסם

לפי מה שזה נשמע הבעיה יכולה להיות הרבה דברים , אבל לא הרמקול.

יכול להיות כיוונים, כמו שאמרו לך קודמיי תראה עד כמה הגיין פתוח, יכול להיות התקנה לא טובה ושימוש בחיווט לא טוב, יכול להיות מגבר לא תקין.

בקיצור זה לא אמור להיות כמובן.

הייתי אומר לך לגשת למתקין שעשה לך את העבודה , אבל אם הוא שחרר אותך במצב כזה אני לא סגור על איכותו.

אני מציע כמה אופציות: לגשת למתקין טוב שיעבור על ההתקנה + כיוונים או אף להיעזר בחבר פורום בכיוונים

מאיפה אתה בארץ ?

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם
לפי מה שזה נשמע הבעיה יכולה להיות הרבה דברים , אבל לא הרמקול.

יכול להיות כיוונים, כמו שאמרו לך קודמיי תראה עד כמה הגיין פתוח, יכול להיות התקנה לא טובה ושימוש בחיווט לא טוב, יכול להיות מגבר לא תקין.

בקיצור זה לא אמור להיות כמובן.

הייתי אומר לך לגשת למתקין שעשה לך את העבודה , אבל אם הוא שחרר אותך במצב כזה אני לא סגור על איכותו.

אני מציע כמה אופציות: לגשת למתקין טוב שיעבור על ההתקנה + כיוונים או אף להיעזר בחבר פורום בכיוונים

מאיפה אתה בארץ ?

 

אני שבועיים עם המורל וירטוס (שהחליפו את הדוטק) ולא יכול לומר לך שמאוכזב.

הגיין יחסית ברמה מינימלית ועדיין מקבל סאונד איכותי בווליום גבוה וסאב שמרעיד לי כל חלק בגוף חח

אם אתה מאיזור המרכז אשמח להמליץ לך על מי שביצע לי את ההתקנה.

HU:OEM+Genesis series 3 high level adapor AMP:Phoenix Gold RX 400.4 COMP:Morel Virtus 602 SUB: Sundown Audio E8

https://www.youtube.com/watch?v=jtQs-1_TH-Q

פורסם

אין צורך שתצטט את ההודעה שמעליך כל רגע,

בכל מקרה לפי איך שזה נשמע לי כדאי שתיגש למישהו שמבין שיבצע לך כיוונים כמו שצריך לפני שתגרום נזק לציוד שלך. אגב אתה מדבר על עוצמה, הייתי ממליץ שתוסיף 6x9 , בטוח שיהיו כאלה שיחלקו עליי עכשיו, אבל לפי מה שניראה לי זה בידיוק מה שחסר כדי לקבל את התוצאה שאתה רוצה.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

תודה על התגובות על הבוקר אני מעריך את זה כי אני באמת לא מבין הרבה בתחום חוץ מדברים בסיסיים, מי שמכיר רדיו רפי בבת ים שם עשיתי את ההתקנה והביקורות עליהם מצוינות, המתקין שהתקין הכל שנחשב למתקין התותח בחנות לא כיוון לי אותה כי הוא היה צריך ללכת לכן אני חוזר אליהם היום שהוא יכוון לי.

החלקים היו חדשים הייתי במהלך כל ההתקנה.

אני מאזור המרכז מבת ים למי ששאל, וכרגע אין לי תקציב לאחוריים ולעוד מגבר.


×
×
  • תוכן חדש...