Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

שמתי לב שבימים האחרונים (הקרים מאוד) אחרי הנעה של בוקר או הנעה אחרי כשעתיים-שלוש, ישנם רעשים כמו תיקתוקים מכיוון המנוע שמוגברים במהירות ככל שאני לוחץ על הגז...

אחרי כדקה וחצי-שתיי דקות זה מפסיק.

הרכב אצלי כבר שנתיים ולעולם לא היה לי מקרה כזה, לא חסר לי שמן, שום מנורה לא נדלקת לי וט.יפול צריך להיות עוד 10K

פורסם

אז ככה, הרעש נמשך כרבע שעה ופעם אחרונה שהוחלף בו שמן הייתה לפני שנה וחצי...

יכול להיות זאת הבעיה?

אמרו לי גם כיוון שסתומים - זה יקר? זה סיפור?

פורסם
אין כוון שסתומים ברנו מגאן 2 ואני מציע שתקליט את הרעש ותן לי לשמוע במה מדובר

 

אוקיי אני יקליט, בינתיים מה יכולה להיות הבעיה?

יש לך כיוון כלשהו?

פורסם

ולהפסיק עם הנוהג הזה של טיפול פעם בשנתיים או 30,000 ק"מ. רכב נכנס למוסך פעם בשנה, נקודה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

על כל אריזת שמן מצויינת דרגת איכות לפי תקן API או ACEA. לרוב שניהם ביחד.

 

התקנים שמעל SL הם SM ו SN.

 

לפני SL היו SH, SJ.

 

יש גם יותר ישנים, אבל לא נראה לי שתראה אותם היום.

111.jpg

 

 

פורסם

פתאום אתמול והיום בבוקר הרעשים הפסיקו והרכב הניע חלק,

לפני שעתיים נסעתי והרעשים חזרו.

אני כבר לא בטוח שהחלפת השמן תעזור - או שאני טועה?

מה עוד יכולה להיות הבעיה?

פורסם

טוב אז ככה,

אתמול עשיתי טיפול לאוטו שכלל כמובן שמן, פילטר ועוד....

לסיכום : הרכב משמיע רעשים כמו של זמיר

ממש כיף לדעת שדבר כזה עלה לי 220 ש"ח ולא יותר.

 

תודה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...