Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכותרת די ברורה. :) זה מה שאני מחפש:

 

- סוג: סופר-מיני

- תקציב: 60K

 

דרישות נוספות:

- סאנרוף

- אוטומטית

- אמינה

- חסכונית בדלק

- טיפולים זולים

- שנתון גבוה (2010 ומעלה)

 

קיימת חיה כזו? אשמח לשמוע המלצות. :)

פורסם

אתה יכול למצוא פג'ו 206 או סיאט איביזה בקלות, שעונות לדרישות האלה ונכנסות בתקציב.

 

לא סופר מיני אבל גם נכנס בתקציב ויש עם גגות נפתחים - פאסאט, סקודה אוקטביה, יונדאי i30.

פורסם

יונדאי i20 מהדגם המאובזר תוכל להתאים לך.

 

למרות שאף פעם לא הבנתי מה ההתלהבות מסאנרוף, אחד מפריטי האבזור הכי פחות שימושיים בישראל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה, כבר אמר הכספר(ב), סאן רוף מרחיב דעתו של אדם.

אני משתמש בו בכל נסיעה. בהחלט לא הייתי מוותר עליו בקניית רכב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כן, טוב, לפעמים אין מספיק רעשי רוח במהירות גבוהה אז צריך לפתוח את הסאן רוף כדי להוסיף קצת רעש.

או שהמזגן מקרר טוב מידי בקיץ וכדאי לפתוח סאן רוף כדי שתיכנס לחות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה על התגובות. :) כרגע אני מבין שמדובר בעיקר ב:

 

1. יונדאי i20.

2. סיאט איביזה.

3. פיג'ו 206.

 

מה לגבי רנו קליאו? קיבלתי הצעה למודל 2010, 1600 סמ"ק, פרטי יד 1, עשתה 22K ק"מ, צבע שחור עם סאן רוף.

אני יכול לקבל אותה בסביבות 57K ש"ח (אחרי הנחה משמעותית!). דרך סוכנות רכב. ההתלבטות שלי היא:

 

1. המחיר נמוך מאוד ואני מבין שזה קשור לעובדה שלרנו אין שוק משהו?

2. איך היא מבחינת תחזוקה?

פורסם

אני הבאתי *** הבאתי =רכשתי ***פונטו איבו, 2011, עם סאו רוף (ועוד שלל דברים), ב50k - אבל ידנית (אתה יכול לראות אותה בפוסט שפרסמתי - איבו vs פולו)

מאוד מרוצה מהרכב.

 

אני בטוח שאפשר לדוג אחת רובוטית (אם זה בסדר מבחינתך) באזור התקציב שלך. אם תצליח לדוג את גרסת ה150 אתה בכלל תהיה מבסוט...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
תודה על התגובות. :) כרגע אני מבין שמדובר בעיקר ב:

 

1. יונדאי i20.

2. סיאט איביזה.

3. פיג'ו 206.

 

מה לגבי רנו קליאו? קיבלתי הצעה למודל 2010, 1600 סמ"ק, פרטי יד 1, עשתה 22K ק"מ, צבע שחור עם סאן רוף.

אני יכול לקבל אותה בסביבות 57K ש"ח (אחרי הנחה משמעותית!). דרך סוכנות רכב. ההתלבטות שלי היא:

 

1. המחיר נמוך מאוד ואני מבין שזה קשור לעובדה שלרנו אין שוק משהו?

2. איך היא מבחינת תחזוקה?

1. למה מחיר לא משהו? הרכב תכף חוגג 4 שנים על הכביש, רוב הסופר מיני נופלות ככה במחירון בסביבות 40% אחריי 4 שנים. היחידות שעוד איכשהו שומרות על מחירון הן ג'אז ויאריס (להוציא הדגם הרובוטי).

2. יש לי את הדגם הידני, אבל התחזוקה לא יקרה יחסית ואני מטפל במורשה (טיפול רגיל עולה בסביבות 450-500₪)

 

איזו סוכנות רכב הציעה את הרכב?

קח בחשבון שהגיר האוטומטי לא הכי אמין שבעולם, אבל בק"מ כזה אין סיכוי שתתקל במשהו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מבין אותך, אני נוהג ברכב עם חלון שמש פעם פעמיים בשבוע והוא כמעט תמיד פתוח. ובימי גשם כאלה אז הווילון הפנימי פתוח וזו עוד חוויה מהנה נטו.

 

האמת שהאיבו למינהן עם חלון שמש ושלל אבזור חיצוני ופנימי היא יופי (תרתי משמע) של אפשרות, והיא גם תהייה משנתון מתקדם מאוד יחסית במחיר הזה. כמו כן היא תיתן לך מענה טוב מאוד לשאר הדרישות שלך. בכל אופן לטעמי עדיף מ206 ישנה יחסית, או איביזה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
אני הבאתי *** הבאתי = מסרתי ללקוח***פונטו איבו, 2011, עם סאו רוף (ועוד שלל דברים), ב50k - אבל ידנית (אתה יכול לראות אותה בפוסט שפרסמתי - איבו vs פולו)

מאוד מרוצה מהרכב.

 

אני בטוח שאפשר לדוג אחת רובוטית (אם זה בסדר מבחינתך) באזור התקציב שלך. אם תצליח לדוג את גרסת ה150 אתה בכלל תהיה מבסוט...

 

אני מחפש אוטומט בלבד. אם אתה עוסק בתחום ויש באפשרותך לסייע במציאת רכב, למה לא? :)

 

1. למה מחיר לא משהו? הרכב תכף חוגג 4 שנים על הכביש, רוב הסופר מיני נופלות ככה במחירון בסביבות 40% אחריי 4 שנים. היחידות שעוד איכשהו שומרות על מחירון הן ג'אז ויאריס (להוציא הדגם הרובוטי).

2. יש לי את הדגם הידני, אבל התחזוקה לא יקרה יחסית ואני מטפל במורשה (טיפול רגיל עולה בסביבות 450-500₪)

 

איזו סוכנות רכב הציעה את הרכב?

קח בחשבון שהגיר האוטומטי לא הכי אמין שבעולם, אבל בק"מ כזה אין סיכוי שתתקל במשהו.

 

סוכנות רכב גדולה. רכב של מישהו שעשה טרייד-אין. אני לא יודע אם מותר לרשום פה שמות של סוכנויות.

 

תודה על התגובות. :smile:

 

אז נכון לעכשיו אני מבין שמדובר בעיקר ב:

 

1. יונדאי i20.

2. פיאט פונטו איבו.

3. סיאט איביזה.

3. פיג'ו 206.

 

כשהעדיפות היא ל-2-3 הראשונות...?

פורסם

הרנו נראית אופציה ראויה.

 

נכון, רנו היא לא לסמל לאמינות, אך באופן מוגזם, המצב במציאות הרבה פחות גרוע.

היא מרווחת, נוחה ובטוחה.

 

 

היא לא שומרת היטב על ערכה, לדעתי זה לטובתך, אתה מקבל מודל גבוהה וק"מ מאוד נמוך. אני הייתי מנסה להוריד את המחיר בעוד קצת (2000-4000 ש"ח) ואז אתה מקבל עסקה לא רעה.

 

לרעתה עומדת צריכת הדלק, מנוע 1600 עם גיר אוט' רגיל 4 הילוכים, יניבו צריכת דלק שתהיה גבוהה מרוב המתחרות בעלות מנועים קטנים ו/או גירים מתקדמים יותר). מה כמות הנסועה?

 

מבחינת עלויות טיפולים אני לא יכול לעזור, אבל לרנו בד"כ מחירי ביטוח זולים עקב מיעוט גניבות.

פורסם

יש לי נסועה יחסית נמוכה לממוצע השנתי.

 

מה ז"א צריכת דלק גבוהה? לפי KML היא עושה 12 [ק"מ/ל]. i20 מנוע 1.4 עושה 11.23 [ק"מ/ל]. שתיהן דומות.

פונטו איבו מנוע 1.4 עושה 14.15 [ק"מ/ל] (אבל יש לה רק 77 כ"ס). איביזה MK4 עם מנוע 1.6 עושה 14.09 [ק"מ/ל].

 

ממה שאני מבין, אם כבר להשקיע במכונית "צמאה" יותר אז נראה לי שעדיף להשקיע ב-i20.

אלא אם כן, כמו שאמרת, אני מצליח לארגן עסקה טובה יותר, ולהוריד את המחיר אל מתחת ל-55K ש"ח.

 

לגבי הפונטו איבו. על הנייר היא הכי חלשה מכולן, 77 כ"ס לעומת השאר שעומדות על 100 כ"ס ומעלה.

במציאות, היא באמת חלשה יותר? מרגישים את זה בתחילת נסיעה ברמזור?

פורסם

יש לוובסטו נציגות בישראל. הם יעשו לך גג נפתח בכל אוטו שתרצה ומדובר בחברה שמייצרת להרבה יצרנים את הגג. ואגב, היתרון הגדול שלו זה הסירקולציה של האוויר שזה יוצר ברכב.

פורסם

ד"א באיביזות החדשות מדובר ב"גג פנורמי" ולא באמת בסן רוף, הוא בעצם נפתח רק כ 3 ס"מ ולא באמת מתפקד כחלון.

×
×
  • תוכן חדש...