Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אומנם אני מחפש רק משרות סטודנט, אבל כל משרה QA שראיתי בחצי שנה האחרונה דרשו נסיון של שנתיים לפחות.

אני בתור סטודנט למדעי המחשב שנה ג' (מתוך 4) מפנטז על משרה כזאת לשנה-שנתיים הקרובות. לצערי לרוב מדובר במשרה רחוקה או מלאה ואני לא מצליח למצוא משהו שיתאים לי.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במשרות מלאות הדרישות יותר נמוכות מאשר משרות סטודנטים.

באופן כללי למצוא משרות סטודנטים קשה מאוד בשנים האחרונות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
יש לך בשני משפטים הרבה סתירות (מובלטים) - אין דרך לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

מקצוע מכובד שיניב פרנסה מכובדת דורש השקעה מתאימה - ולא, למרוח את הלימודים זו לא השקעה. אתה תהיה חייב להשקיע 4 שנים אינטנסיביות על מנת לצאת עם תואר ששווה משהו. אם אתה מחפש ללמוד פעמיים בשבוע, להגיע רק לשעורים וזהו - מצטער, לא מכיר תואר כזה.

 

שב ותחשוב אם אתה מוכן להשקעה כזו - כי אחרת לדעתי חבל להתחיל משהו שלא ייתן לך כלום אחר כך.

 

 

הבעיה היא שאני כבר שם, התחלתי ואני בסמסטר שני שלי בפתוחה, תאמין לי שאם הייתי יכול הייתי סוגר את זה גם בשנתיים, ויש כאלה שעושים את זה. אבל ויש אבל, אני חייב לשלב משרה מלאה תוך כדי זה, אז זה הופך את הכל ללא פרקטי.

 

 

מחפש פשוט לימודים לתווך של עד שנתיים ללימודי ערב שכן ייתנו לי מקצוע מכובד ביד בכדי שאוכל לעסוק במשהו רציני וקבוע.

 

כרגע אני בא מתחום המכירות, ואני לא רואה את עצמי עושה זאת עוד לאורך זמן, לשבת ולשכנע אנשים לקנות מוצר מסויים 9 שעות ביום כל יום כל היום, שוחק אותך בצורה רצינית, ומדבר מישהו שעושה את זה כבר 4 שנים.

 

 

כניחנתי בכשרון שכנוע ומכירה וזה נותן לי אפשרות להתקיים בכבוד, אני רואה סביבי בעלי נשואים ובעלי משפחות גם מביניהם בעלי תואר ראשון שעושים בדיוק את מה שאני עושה בעבודה, ואני אומר ראבאק, מה יקרה כשתהיה לי התחייבות אמיתית לחיים כמו משכנתא ולפרנס משפחה? להמשיך להיות אוגר שרץ כל היום בגלגל שלו בכדי להגיע ליעד הנכסף ב30 לחודש? ואז ב1 לחודש להתחיל יעד חדש? לא תודה. זה מתכון לעישון של קופסא ביום ומחלות לב, לא רוצה.

 

אני לא חושב שללמוד ךימודי למשך שנה או שנתיים בכדי לרכוש מקצוע מכובד בחוץ זה משהו שבשמיים.

 

זה לא שזה תואר או כלום, חייב להיות אמצע.

 

ושוב - אני רואה סביבי אקדמאים בעלי תואר ראשון שעובדים בתחתית הפרמידה וזה לא לוקח אותם לשום מקום וחבל.

 

אני יודע שיש כאלה ויש כאלה, יש כאלה שהולך להם יותר ויש שפחות, אבל החכמה לפעמים ללמוד את השוק, את מה שהוא באמת צריך וגם עד הדרך ללמוד מטעויות של אחרים.

 

כשהזהירו אותי מהלימודים בפתוחה מבחינת הקושי שם והתקופה הארוכה של הלימודים, קיבלתי את זה וניסיתי ואני לא מצטער שניסיתי , אני גם שונא להפסיד או לקטוע דברים באמצע - אבל גם לא ללכת עם הראש בקיר.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אם אתה איש מכירות אז תתחיל למכור את עצמך.

 

עם רקורד טוב במכירות אין סיבה שלא תתקדם להיות מנהל צוות או משהו בסגנון במקום העבודה שלך. ואם לא שם, אז במקום עבודה אחר. אחרי הכל, איש מכירות זה איש מכירות ופחות משנה אם אתה מוכר מתקני מים או כרטיסי SIM.

כמובן שאם היה לך תואר, היה קל הרבה יותר לקבל משרה של מנהל צוות או ראש צוות או משהו בסגנון, אבל אם אתה טוב ויש לך היסטוריה של עמידה ביעדים וחוות דעת טובות, אין סיבה שלא תוכל להתקדם כבר עכשיו.

 

אתה חושב שטכנאי רשתות לא צריך לעמוד ביעדים? אתה חוושב שלבודק תוכנה אין יעדים? בתור אחד שעבד בתור טכנאי תמיכת מחשבים תן לי לספר לך שגם לי היו יעדים - לענות למספיק שיחות ביום, לסגור מספיק קריאות בתוך X דקות, לא להשאיר יותר מ-Y קריאות פתוחות ליום למחרת ועוד. ככה זה, כולם צריכים להספיק X דברים בשבוע/חודש/שנה כדי לעמוד ביעד שהגדיר הבוס, הבוס של הבוס, הבוס של הבוס של הבוס ובעל השליטה בחברה. לא מתאים לך? אולי כדאי שתחפש עבודה בגוף ממשלתי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ולמה אתה חושב שלעבוד משרה מלאה וללמוד 3 קורסים בסמסטר זה לא אפשרי ? ואני לא מדבר רק על הפתוחה.

אני מבין שאתה לא נשוי, אז אולי תחשוב בכיוון של לימודים מלאים עם עבודה סטודנטיאלית - נכון, זה קשה והשכר אולי נמוך יותר אבל זה לתקופה מוגבלת, את הפירות תקצור אחר כך.

שוב אני חוזר (ולא בשביל להוכיח אותך או לפגוע) - אין תוצאות בלי השקעה.

אז תקרע את התחת 4 שנים אבל תדע שיש מטרה.

זה בדיוק מה שעשיתי ואני לא גאון או מיוחד, פשוט הבנה של המציאות וכח רצון.

 

בהצלחה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
הבעיה היא שאני כבר שם, התחלתי ואני בסמסטר שני שלי בפתוחה, תאמין לי שאם הייתי יכול הייתי סוגר את זה גם בשנתיים, ויש כאלה שעושים את זה. אבל ויש אבל, אני חייב לשלב משרה מלאה תוך כדי זה, אז זה הופך את הכל ללא פרקטי.

 

 

מחפש פשוט לימודים לתווך של עד שנתיים ללימודי ערב שכן ייתנו לי מקצוע מכובד ביד בכדי שאוכל לעסוק במשהו רציני וקבוע.

 

כרגע אני בא מתחום המכירות, ואני לא רואה את עצמי עושה זאת עוד לאורך זמן, לשבת ולשכנע אנשים לקנות מוצר מסויים 9 שעות ביום כל יום כל היום, שוחק אותך בצורה רצינית, ומדבר מישהו שעושה את זה כבר 4 שנים.

 

 

כניחנתי בכשרון שכנוע ומכירה וזה נותן לי אפשרות להתקיים בכבוד, אני רואה סביבי בעלי נשואים ובעלי משפחות גם מביניהם בעלי תואר ראשון שעושים בדיוק את מה שאני עושה בעבודה, ואני אומר ראבאק, מה יקרה כשתהיה לי התחייבות אמיתית לחיים כמו משכנתא ולפרנס משפחה? להמשיך להיות אוגר שרץ כל היום בגלגל שלו בכדי להגיע ליעד הנכסף ב30 לחודש? ואז ב1 לחודש להתחיל יעד חדש? לא תודה. זה מתכון לעישון של קופסא ביום ומחלות לב, לא רוצה.

 

אני לא חושב שללמוד ךימודי למשך שנה או שנתיים בכדי לרכוש מקצוע מכובד בחוץ זה משהו שבשמיים.

 

זה לא שזה תואר או כלום, חייב להיות אמצע.

 

ושוב - אני רואה סביבי אקדמאים בעלי תואר ראשון שעובדים בתחתית הפרמידה וזה לא לוקח אותם לשום מקום וחבל.

 

אני יודע שיש כאלה ויש כאלה, יש כאלה שהולך להם יותר ויש שפחות, אבל החכמה לפעמים ללמוד את השוק, את מה שהוא באמת צריך וגם עד הדרך ללמוד מטעויות של אחרים.

 

כשהזהירו אותי מהלימודים בפתוחה מבחינת הקושי שם והתקופה הארוכה של הלימודים, קיבלתי את זה וניסיתי ואני לא מצטער שניסיתי , אני גם שונא להפסיד או לקטוע דברים באמצע - אבל גם לא ללכת עם הראש בקיר.

 

הגישה שלך שגויה כי אתה לא כול כך מבין איך שוק העבודה בישראל עובד.

ישראל זה שוק קטן שלא יותר מדי קורץ למשקיעים, ובנוסף לזה יש לך ימבה של תחרות בכול תחום.

אתה רוצה ללמוד תחום שנתיים בחצי כוח ולקבל משכורת מכובדת? מזל טוב, יש בערך עוד 2 מיליון איש שחושבים בדיוק כמוך(כולנו ישראלים,לא?). לך עכשיו תתחרה בהם.

הצורה היחידה שבה אתה נמדד בשביל המעסיק שלך זה רק כמה כסף אתה יכול להשיג בשבילו, וכמה קשה למצוא מחליף בשבילך בפחות כסף. אז עכשיו אתה מבין למה תואר/תעודה/מקצוע שלומדים אותו 2 מיליון אנשים פשוט לא אפשרי בשביל למצוא "עבודה מכובדת"?

 

אתה לא רוצה להגיע למצב שאתה אוגר שרק עובד כול החיים בשביל לפרנס משפחה ולשלם משכנתא? מזל טוב, תתחיל לעבוד על ויזה למדינה אחרת.

 

בוא אני אחדש לך עוד משהו, זה לא "או תואר או כלום, חייב להיות משהו באמצע". גם היום תואר ראשון זה כלום, ובהרבה מקצועות גם תואר שני.

 

בקיצור, כמו שאמרו לך אין קיצורי דרך בחיים, במיוחד לא במדינה כמו ישראל. אתה רוצה קצת להקל על עצמך(אבל לא בהרבה)? תעבור למדינה אחרת.

פורסם

אני אוסיף שגם בתחום המחשבים (החל מהדברים הכי פשוטים) מי שהביא את עצמו למקומות זה אנשים לרוב שהשקיעו לפני זה , בילדות , בזמן הפנוי , בסופי שבוע ולמד , התעניין , חקר וכל זה הרבה מעבר ללימודים כדי להביא את הAdded value שלו.

 

לצ׳ק פוינט יש מסלול גיוס והכשרה לQA לאנשים בלי ניסיון. שווה לנסות.

השכר הראשוני לא מרשים במיוחד - אבל אפשר להתקדם בתחום אח״כ.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני חייב להביע את דעתי ולשתף שזה גם התלבטות שעוברת לי בראש כול יום , כמה פעמיים ביום.

 

אני גם לומד וגם עובד,

אני נכון להיום שנה שניה באונ' אריאל עשיתי כבר 60% מהדרך אבל הקושי של שילוב עבודה עם לימודים וחוסר המוטיבציה בעקבות מה שאני רואה שחיכה לחברים הבוגרים בתואר כלכלה וניהול לא עושה חשק לסיים את התואר

 

במקרה הטוב שמעתי על אנשים שמצאו עבודה בבנק במשכורת של 4500 אלף שקל

 

לדעתי כלכלה וניהול זה תואר כללי שנשמע יוקרתי ובשורה האחרונה אפשר לנגב איתו את התחת

אני מאמין שבעזרת התואר הזה יהיה אפשר לקטוף פירות רק בטווח הארוך

 

הנה כתבה שמצאתי בכלכליסט שמדברת על זה שעל כול עבודה יש מאות בוגרי תואר שמוכנים לעבוד בפרוטות

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3606675,00.html

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

כשהתחלתי ללמוד התחלתי במסלול של כלכלה וניהול - למזלי תוך שני סמסטרים הבנתי לא ממש יהיה מה לעשות עם זה ועברתי לחשבונאות.

ללמוד היום כלכלה וניהול לא ממש יביא אותך לשום מקום אלא אם אתה כבר בתוך מקום עבודה ורק עושה את התואר לרזומה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

כבר דיברתי עם ג'ון ברייס, קבעתי תור למחר לתעודה לניהול רשתות.

 

 

ואז ביטלתי את הפגישה.

 

 

"למה" אתם שואלים?

 

 

אז הבנתי שאני צריך זמן קצת לעצמי להבין במה אני רוצה לעסוק.

 

תובנה אחת שלי זה להפסיק ללמוד בפתוחה כי חבל על כל השנים האלה שאני אלמד פעמיים בשבוע ואחזור בערב לעשות ממ"נים בשביל לקבל תואר כללי בעוד 5 שנים.

 

תובנה שנייה שלי היא לא לקפוץ ממיטה למיטה, לקחת קצת אוויר לסדר את הראש ולראות לאן באמת אני רוצה לגשת.

 

 

אחד הדברים שאני באמת אוהב זה התחום הביטחוני וכבר התראיינתי מספר פעמים לגופים ממשלתיים, ראיונות שלא הניבו פרי בסופו של דבר אם מבחינתי (זה לא היה מה שחשבתי שזה לבסוף) ואם מבחינת הגוף שלאחר סינון העדיף אנשים אחרים.

 

אז אולי לעסוק בזה אולי גם ללמוד משהו שיקדם אותי שם, אולי בכלל לחזור לקבע או למשטרה.

 

מי יודע? אולי בכלל לפתוח עסק כזה או אחר.

 

 

בקיצור אתם יכולים להבין מזה עד כמה תחומי העניין שלי רחבים, אני לא מצטער על הסמסטר וחצי שעברתי בפתוחה, הצלחתי גם לזכות ב6 נקודות זכות על הדרך, אבל זה נתן לי להבין שלא בא לי להיסגר במשרד בזמן הקרוב וגם אם כן, תואר ראשון זה לא כזה קפיצת מדרגה לאן שארצה להגיע.

 

 

עדיין פתוח להצעות, מה שכן את הצעד הבא אני לא אעשה בחודש חודשיים הקרובים.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

עשית בשכל, אבל אל תמשוך יותר מדי זמן, איך אומרים "אתה כבר לא ילד".

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...