Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איזה הנדסאי?

עם הנדסאי חשמל אין הרבה מה לעשות, אבל עם הנדסאי רכב דווקא כן...

 

מה התפקיד כולל, ואיפה בארץ יש דרישה?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
ללמוד 3 שנים תואר בניהול בשביל להיות עוזר אדמינסטרטיבי מקיוסי?

 

להיות מזכירה? בטח שלא, אבל להתחיל בניהול זוטר נשמע בהתחלה יפה.

 

4 שנים, במקרה הטוב.

 

 

+1 הייתי קונה עכשיו לגמור את התואר בפתוחה ב4 שנים, חבל שזה לא ריאלי בשבילי.

 

 

כרגע הכיוון נוטה ללימודי טכנאי PC וניהול רשתות בג'ון ברייס תל אביב,

 

מה אתם אומרים חברי הפורום, ממליצים? (על המקצוע בכלל? לגבי ג'ון ברייס שמעתי רק דברים טובים עד כה).

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

כמו ברוב מקצועות המחשבים התואר פחות חשוב מהניסיון. יהיה לא פשוט למצוא את העבודה הראשונה בתחום, וגם אז זה בערך תחתית שרשרת המזון של ההיי טק.

 

הקורס עצמו נדמה לי קרוב ל-6 חודשים, לא רע בפני עצמו אבל לא ילמד אותך כל מה שאתה צריך בנושא חומרה, רשתות ופתרון בעיות. השקעה אקסטרה בלמידה עצמית מהאינטרנט (לפחות מ-Hwzone אם אתה לא בעניין של אתרים בינ"ל).

עשיתי את הקורס פעם במכללה אחרת, אבל הייתי בן 13 אז, והגעתי בין היתר עד לניהול הפורומים של Hwzone וכתיבת ביקורות.

בתחום החומרה זו הדרך הכי טובה לבנות לעצמך שם, להראות דברים שמעסיקים פוטנציאליים יכולים לקרוא ו לראות.

מה גם שזה בהחלט משהו שאתה יכול לעשות במקביל ללימודים, והצוות ב-Hwzone מדהים.

 

למרות החוסר רלוונטיות לכאורה לתפקיד מפתח תוכנה זה עדיין דברים שאמרתי בראיונות עבודה ואני כמעט בטוח שהם גם מופיעים בקו"ח שלי.

 

אגב טכנאי פיסי מבין כל מקצועות המחשבים הכי רגיש לעדכונים, אתה חייב להתעדכן כל הזמן. זו גם הסיבה שהפסקתי להתעסק בחומרה, עם הלימודים והצבא פשוט לא התעדכנתי והידע שלי רובו הפך למיושן מדי.

 

אם אתה רוצה גם להתייעץ איתי בלי לשפוך פרטים על גבי הפורום אתה מוזמן לשלוח לי ה"פ אני אשמח לעזור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מקיוסי, מה זה ניהול זוטר שאתה חושב שתקבל. בא נדבר דוגרי. ולמה שיתנו לך את זה על פני קידום פנימי של אדם בחברה כל עוד אין לך ניסיון?

 

לגבי טכנאים - השוק דיי רווי והשכר לא כזה מדהים. אם זה מעניין אותך אז סבבה. הייטק ו12 אלף ואוטו זה לא.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

+1 לליביו

 

יש הרבה אנשים שחושבים ששבוע אחרי שהם מסיימים את התואר הראשון שלהם, הם נכנסים לתפקיד ניהולי בחברה גדולה ומשם הדרך לכיסא המנכ"לות סלולה. אז זהו, שלא. היום תואר ראשון (ובמקרים רבים גם תואר שני) הוא כרטיס כניסה לתפקיד זוטר בארגון. לא תפקיד ניהולי זוטר, אלא תפקיד זוטר. ברוב הארגונים הגדולים אתה לא יכול להתקדם כלפי מעלה עד שלא עשית קצת "עבודה שחורה" והוכחת את עצמך.

אני יכול לתת לך דוגמאות מעולם הרכב, ממנו אני מגיע - אף אחד לא נהיה מנהל של מותג רכב לפני שהוא ניהל אולם תצוגה והצליח לעמוד ביעדים שלו לאורך זמן. אף אחד לא נהיה מנהל אולם תצוגה לפני שהוא היה איש מכירות שעומד ביעדים שלו לאורך זמן. אז נכון שכדי להיות איש מכירות באולם תצוגה של רכב חדש לא חייבים תואר אקדמאי, אבל יהיה לך הרבה יותר קל לעשות את הקפיצה מאיש מכירות למנהל אולם אחרי שיש לך תואר ביד. לא בגלל הידע שהתואר הזה (לא) יספק לך, אלא בגלל שפשוט צריך את חתיכת הנייר הזאת.

 

טכנאי PC ורשתות זאת עבודה נחמדה אבל גם שם לא יהיה לך אופק ניהולי אם לא תלכלך את הידיים בעבודה שחורה. ובמקרה של מחשבים, אגב, היא באמת שחורה. ניסית פעם לפתוח מארז של מחשב? מלא אבק...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אוקיי, אז בואו נעשה את זה אחרת...

 

על מה אתם כן ממליצים ללכת?

 

אני פתוח להכל, אני מבקש לבדוק לגבי מקצוע או לימודי תעודה של עד שנה וחצי שייקחו אותי למקום טוב בחיים.

 

 

הצעות?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

האמת שבכלל לא, אני כן מחפש תחום שאני אוכל להתמקצע בו ולהרוויח בכבוד, עבודה קבועה בשכר הולם.

 

אני מוכן להשקיע, רק שזה יהיה ריאלי ולא למרוח 6 שנים בלימודים של פעמיים בשבוע לתואר ראשון כללי בניהול.

 

משהו פרקטי - זה נשמע הזוי מדיי?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
האמת שבכלל לא, אני כן מחפש תחום שאני אוכל להתמקצע בו ולהרוויח בכבוד, עבודה קבועה בשכר הולם.

 

אני מוכן להשקיע, רק שזה יהיה ריאלי ולא למרוח 6 שנים בלימודים של פעמיים בשבוע לתואר ראשון כללי בניהול.

 

משהו פרקטי - זה נשמע הזוי מדיי?

 

יש לך בשני משפטים הרבה סתירות (מובלטים) - אין דרך לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

מקצוע מכובד שיניב פרנסה מכובדת דורש השקעה מתאימה - ולא, למרוח את הלימודים זו לא השקעה. אתה תהיה חייב להשקיע 4 שנים אינטנסיביות על מנת לצאת עם תואר ששווה משהו. אם אתה מחפש ללמוד פעמיים בשבוע, להגיע רק לשעורים וזהו - מצטער, לא מכיר תואר כזה.

 

שב ותחשוב אם אתה מוכן להשקעה כזו - כי אחרת לדעתי חבל להתחיל משהו שלא ייתן לך כלום אחר כך.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

QA יכול להיות בשבילך התחלה, בחלק מהמקומות לא מבקשים אפילו נסיון או תואר לעבודות כאלה, יש יותר ביקוש מטכנאי PC, והשכר גבוה יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...