Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפולק אודיו מאוד יקר! יש את הסאונד סטרים שאני קניתי מאיביי P600.1.

אם אתה רוצה אני מוכר את המונו השני שלי דבר איתי בהודעה פרטית.

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הפולק אודיו מאוד יקר! יש את הסאונד סטרים שאני קניתי מאיביי P600.1.

אם אתה רוצה אני מוכר את המונו השני שלי דבר איתי בהודעה פרטית.

 

http://www.ebay.com/itm/Soundstream-P1-600D-600W-Monoblock-Subwoofer-Amplifier-Remote-Gain-Control-/300720411727?pt=Car_Amplifiers&hash=item460455544f

אתה מתכוון למונו הזה ?

 

עם כן יש הבדל של 100 שקל במחיר , לא מדבר כולל משלוח והכל .

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

פורסם

כן למונו הזה התכוונתי, ואין הבדל של 100 שקל.

הסאונדסטרים עולה עם משלוח 650, הפולק אודיו עולה 1100 עם משלוח.

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

אין לך 20 תגובות בגלל זה אין לך גם איך להגיב או לרשום.

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

אפשר לקבל חוות דעת על מגבר Crunch P1 5000.5 או crunch p1 5050.5

במקום שני מגברים מגבר אחד בשביל הרמקולים וגם בשביל הסאב

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

השמח עם מישהו ימליץ לי על מגבר 5 ערוצים 4 לרמקולים ו1 לסאב

יש את האופציה הראשונה

crunch p1 5000.5

יש לי מגבר 4 ערוצים של החברה הזאת ואני מרוצה

השמח להצעות

פורסם

השמח לקבל הצעות לקניית מגבר 5 ערוצים 4 לרמקולים ו 1 לסאב

 

הסאב : (12") Sony Xplod 1000W 300RMS

 

רמקולים קדמיים :(6.5") focal 165a קומפוננט

רמקולים אחוריים: Infinity REF6822CF (6x9)

 

ראיתי מגבר 5 ערוצים של crunch p1 5000.5 בתור אופציה

תודה לעוזרים

פורסם
ברור ש4 ערוצים פחות טוב לסאב, הרי מונובלוק מיועד לסאב. אבל לא לכל סאב זה משנה, למשל קח את הרוקפורד P1 הוא 150 RMS, זה לא באמת משנה לו מה יגביר אותו כי אם תיקח את הJBL GTO1004 הוא מוציא 284RMS, אז מה זה משנה מונו?

גם אם המונו יוציא 1500RMS זה לא ישנה כי הסאב הוא רק 150.

 

אני חולק על דבריך בעניין הזה.

הסאב הראשון שלי היה פי1, בהתחלה הוגבר בגישור וסט אחורי על הרדיו דיסק

ולאחר מכן הוספתי מונו, והבאס השתפר פלאים.

היה הרבה יותר עומק בסאונד. לעומת השטחיות שהיה בגישור.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

^^

גם אם המגבר מוציא בגישור 300? והסאב עצמו רק 150?!

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

אני לא רוצה שני מגברים צריך ,להעביר עוד כבל מהמצבר או שצריך להוציא מתח מה 4 ערוצים בשביל המונובלוק.

השאלה שלי עם אני יכול להחליף את ה 4 ערוצים ולשים במקום 5 ערוצים , ככה שהחיבור ה 5 ילך לסאב עכשיו השאלה עם הוא יפעיל טוב את הסאב.

בדרך כלל החיבור החמישי נעה בין 300W-500W, השמח ליותר הסברה בנושא תודה.

פורסם

אם תביא מגבר חמישה ערוצים טוב אז תוכל לחבר אליו את הסאב, זו המטרה.

 

בין אם אתה מביא מונובלוק או מגבר חמישה ערוצים, החיווט צריך להיות בהתאם, אם אתה כרגע עם כבל 8 גייג תצטרך להחליף אותו בכל אופן, אם יש לך חיווט 4 גייג אז זה אמור להספיק למגבר חמישה ערוצים או למגבר ארבעה ערוצים ומונו, מבחינת המערכת חשמל אין הבדל באם מדובר במגבר אחד שלוקח 1000rms או שני מגברים שלוקחים ביחד 1000rms.

 

פיצול של כבל מתח ע"י מפצל זה דבר סטנדרטי.

 

ככה שאם הסיבה שאינך רוצה שני מגברים נעוצה בצורך להוסיף חיווט, אז קח בחשבון שיכול מאד להיות שתצטרך לעבות את החיווט הקיים בין כה.

SCANSPEAK


×
×
  • תוכן חדש...