Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום

שטויות במיץ עגבניות!!!

נהפוך הוא נחושת מוליכה חום הרבה יותר טוב מאלומיניום.

חוץ מזה דופן הנחושת הרבה יותר דקה מהדופן במצנן מאלומיניום ,

וזה משפר את הקירור .

אין שום בעיה ליצר רדיאטור מנחושת הוא יותר טוב מכול הבחינות והרבה יותר זול.

 

בברכה בני ל.

 

אל תרתח אדון עזריאל :oops: :oops:

מה שנכון נכון בדקתי עכשיו בטבלה המחזורית ואתה צודק. פשוט התבלבלתי ביניהם.:roll:

פורסם
ראה כאן:

 

http://www.ebay.com/bhp/porsche-928-radiator

 

רדיאטורים חדשים (תחליפיים, כנראה, אבל תואמים) בפחות מ- 100$

 

אלו לא רדיאטורים תואמים. לא יודע מדוע המספר 928 מצויין שם אבל לפורשה 928 הם לא יתיאימו.

לגבי תחיליפיים יש תחליפי תוצרת אוסטרליה שראיתי באיביי (הפורשה 928 הגיעו עד אוסטרלייה מסתבר) באותה עלות של חדש מקורי. בפורומים אמריקאיים שעוסקים ב928 הועלתה הבעיה הזו ומסתבר שלא רק שהמחיר של מקורי בשמיים אלא אף כמעט שלא ניתן להשיג מקורי היות והמלאים אזלו ברוב המקומות. בררתי בכמה מקומות שמוכרים את הרדיאטור ועל אף שהוא מוצע למכירה באתר התשובה הייתה שאינו זמין כעת. במקומות שהוא כן זמין המחיר עליו הוא דמיוני.

פורסם
יש לי חבר שבונה רדיטורים מאלומיניום גם את האמבטיות והיציאות, בקיצור אלומיניום מלא. בין לקוחותיו הרבה מרכבי המרוצים בארץ. במידה ואתה רוצה את הטלפון שלו בה"פ. (לא זול אבל מקצועי).

 

טל

 

 

יש חברה אמריקאית שנקראת 928 MOTORSPORTS שנהגה לייצר רדיאטור תואם שכולו אלומיניום (הבנתי שהפסיקה לייצר כאלו). מתגובות בפורומים אמריקאים על הרדיאטורים שכולם מאלומיניום התברר שאחוז הכשלים ברדיאטרים מסוג זה גבוה פי כמה מרדיאטורים מקוריים עם אמבטיות מפלסטיק. אני משער שזה גם קשור ליכולת טובה יותר של פלסטיק להתפשט ולהתכווץ בחום וקור ותחת לחצים גבוהים מאשר אלומיניום. באלומיניום נקודות התורפה הם בריתוכים של האמבטיות לליבה. השימושים של רדיאטורים כאלו הם כפי שרשמת לרכבי מרוצים שצריכים זמינות קירור גבוהה הרבה יותר משימוש יומיומי. שימוש לרכבי מירוץ אין זה אומר שזה טוב לשימוש בנהיגה "רגילה". כמו שצנרת שזורה של ברקסים אינה מאושרת לנהיגה רגילה היות והלחצים שמופעלים עליה במירוצים שוחקים אותה במהירות ודורשים החלפתם לעיתים קרובות.

פורסם

שלום אם אתה עדיין מחפש פתרון אני מתמחה בתיקוני רדאטורים מאלומיניום וגם יצור לפי דוגמאות ואחריות ללא ויכוח הטלפון שלי 0502444424 ויש פה באתר הרבה אנשים שעברו דרכי תודה דרך הגב רב נחושת שוקל הרבה יותר ולא מחזיק מעמד חצי מאלומיניום ומי אמר לך נחושת פשוט לא יודע להלחים אלומיניום תתקשר תקבל חוות דעת ללא שום התחייבו

פורסם
שלום אם אתה עדיין מחפש פתרון אני מתמחה בתיקוני רדאטורים מאלומיניום וגם יצור לפי דוגמאות ואחריות ללא ויכוח הטלפון שלי 0502444424 ויש פה באתר הרבה אנשים שעברו דרכי תודה דרך הגב רב נחושת שוקל הרבה יותר ולא מחזיק מעמד חצי מאלומיניום ומי אמר לך נחושת פשוט לא יודע להלחים אלומיניום תתקשר תקבל חוות דעת ללא שום התחייבו

 

זה הבחור שהמלצתי עליו

בברכה,רפי

נהג מתחיל

×
×
  • תוכן חדש...