Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בניסאן טידה 2008, בזמן סיבוב ההגה בעיקר בסיבוב ארוך מורגשת נקישה,

 

חבר אמר לי שיכול להיות שזו אחת הציריות ושצריך להחליף.

 

למישהו יש מושג ?

אז למה לי פוליטיקה עכשיו?

פורסם

הוחלף פעמון ימין, עדיין נקישות בעת סיבוב ההגה בזמן נסיעה, רעיונות חברים ?

אז למה לי פוליטיקה עכשיו?

פורסם

ניסאן טידה 2008, קילומטראז נמוך. נקנתה לא מזמן.

 

ישנן נקישה מההגה כאשר מסובבים אותו בזמן נסיעה.

 

אחד הפעמונים היה גמור (ימין) והוחלף. עדיין נוקש.

 

יש רעיונות ?

אז למה לי פוליטיקה עכשיו?

פורסם
מדובר בניסאן טידה 2008, בזמן סיבוב ההגה בעיקר בסיבוב ארוך מורגשת נקישה,

 

חבר אמר לי שיכול להיות שזו אחת הציריות ושצריך להחליף.

 

למישהו יש מושג ?

איפה מורגשת הנקישה ? אם בהגה אז זה כנראה העמוד הגה תחתון שמרעיש

חלק חדש עולה כ 1000 ש"ח

פורסם

הנקישה בזמן נסיעה בעת סיבוב ההגה, מורגשת בנקודה אחת בלבד.

 

האם זה משנה אם היא מופיעה בצד אחד או בשני הצדדים ?

אז למה לי פוליטיקה עכשיו?

פורסם

ברכב הזה נפוץ מאוד שנוצר חופש בבוקסות של הגשר, ולמעשה החופש הוא תזוזה של כל הגשר .

 

כדי לבדוק צריך להרים את הרכב על ליפט 4 עמודים.

פורסם

בוקסה בערסל קרועה זה נקישה של סיבוב הגה בזמן נסיעה על כביש מאוד משובש ופחות מרגישים את זה על גלגל ההגה

לבדוק את הבוקסות אפשר גם על ליפט רגיל

כנס למוסך שמכיר את הרכב לאבחון הרעש

פורסם

חברים תודה רבה על התשובות

 

אשמח אם תוכלו לפרט ע"מ שאוכל לאבחן.

 

מה המשמעות של הנקישה בעת נסיעה או בעת עמידת הרכב ?

 

מה המשמעות אם הנקישה בצד אחד או בשניהם ?

 

האם יתכן שהנקישה בצד אחד תהיה חזקה יותר ?

 

תודה רבה לכולם

אז למה לי פוליטיקה עכשיו?

×
×
  • תוכן חדש...