Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. לפני מספר שבועות הגיע הולנטיין שהזמנתי, ואני לא סגור על ההגדרות לישראל.

 

עבדתי לפי המדריך הזה.

 

הבעיה שלי איתו - חוסר עקביות בין ״פעיל״ ל״כבוי״ לאפשרויות השונות. למשל:

 

בכל שלב ניתן לראות האם פונקציה מסויימת מופעלת או מבוטלת. סימן ההפעלה הוא תצוגת חץ אדום מעלה. סימן הביטול הוא תצוגת חץ אדום מטה. כל פונקציה יכולה להיות מופעלת או מבוטלת באופן עצמאי (אם כי יש מספר פונקציות הקשורות זו בזו).

 

הגדרות ישראל

 

להלן הגדרות וולנטיין 1 המתאימות לשימוש בישראל נכון לסוף שנת 2011:

 

1. X Band – כבוי. חץ למטה.

2. K Band – כבוי. חץ למטה.

3. Ka Band – פעיל. חץ למעלה.

4. גילוי לייזר – פעיל. חץ למעלה.

5. רגישות Ka Band – לשיקולכם. רגיל – חץ למעלה, רגישות יתר – חץ למטה (אצלי השארתי במצב רגיל).

6. התראות שווא Ka Band – פעיל. חץ למעלה.

7. השתקה אוטמטית בתדר K – כבוי. חץ למעלה (תדר K לא פעיל בישראל).

8. השתקת ההתראות הקוליות בלחיצה על כפתור ה-Mute ללא התייחסות לעוצמת השמע המוגדרת – כבוי. חץ למעלה.

A. כפתור שינוי עוצמת ההתראה לאחר לחיצה על כפתור ה-Mute ע"י הכפתור הראשי – חץ למעלה.

B,C,D. מתייחסים לתדר K. – לא רלוונטי, בוטל בתכונה "2". לדלג ולהמשיך הלאה.

E,F,G. מתייחסים לערכים בתדר K – לא רלוונטי. לדלג ולהמשיך הלאה.

H. תדר KU – כבוי. חץ למעלה.

J. מצב POP – פעיל. חץ למעלה.

u. מצב EURO – פעיל. חץ למטה.

u (עם קו למעלה) – EURO X Band. כבוי. חץ למעלה.

כל שאר האותיות – כבוי. חץ מטה.

 

איך יכול להיות שלפעמים ״כבוי״ זה חץ למטה ולפעמים חץ למעלה, וגם ״פועל״ מוגדר לפעמים ע״י חץ למעלה ולפעמים למטה? כל המדריכים האחרים שמצאתי הם ציטוט של המדריך הזה (או להיפך).

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

היי,

כיילתי את המשכיר לפי ההגדרות שרשמת אבל עדיין יש לי הרבה רעשי שווא, בין היתר מתחת לגשרי מצלמות בכביש 6.

יש מה לעשות בעניין או שצריך ללמוד לחיות איתו ככה?

פורסם
היי,

כיילתי את המשכיר לפי ההגדרות שרשמת אבל עדיין יש לי הרבה רעשי שווא, בין היתר מתחת לגשרי מצלמות בכביש 6.

יש מה לעשות בעניין או שצריך ללמוד לחיות איתו ככה?

 

שמת לב שהקפצת שרשור ישן מאוד?

 

בכל מקרה, תפעיל רק גילוי KA ולייזר אם בא לך. בארץ משתמשים רק בKA (דבורה) למדידת מהירות, ולייזר.

 

כמובן שגלאי רדאר לא מומחה בגילוי לייזר מכיוון שהעינית קטנה. וגם אם לזרו עליך זה כבר מאוחר מדי, כי ברגע שהגלאי צועק, כבר לשוטר יש את המהירות שלך.

פורסם

הגדרות טובות, אם אתה מוצא את עניין התראות השווא מציק אני מציע לך לשקול מעבר ליונידן R1. תקבל טווח גילוי טוב יותר עם סינון איכותי יותר.

האמור מתייחס לגילוי רדאר, גילוי לייזר לא רלוונטי מבחינתי.

פורסם

התראות שווא - רובן בתחום הלייזר (הגשרים בכביש 6 ורכבים עם מערכות בטיחות מתקדמות שנוסעים בנתיב הנגדי).

מאחר וגילוי לייזר ממילא לרוב לא יעיל, בטח ובטח כש-99% מההתראות שלו הן שווא - אין הרבה סיכוי שהוא יעזור לך בזמן אמת, ולכן עדיף מראש לכבות אותו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
שמת לב שהקפצת שרשור ישן מאוד?

 

בכל מקרה, תפעיל רק גילוי KA ולייזר אם בא לך. בארץ משתמשים רק בKA (דבורה) למדידת מהירות, ולייזר.

 

כמובן שגלאי רדאר לא מומחה בגילוי לייזר מכיוון שהעינית קטנה. וגם אם לזרו עליך זה כבר מאוחר מדי, כי ברגע שהגלאי צועק, כבר לשוטר יש את המהירות שלך.

 

כן פשוט זה השרשור היחיד שמצאתי על כיול תדרים למכשיר.

 

תודה לכולם אנסה לשנות את ההגדרות.

×
×
  • תוכן חדש...