Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבוע עשיתי טיפול 10K במוסך בקיבוץ שלי ,רציתי לבדוק עד כמה הבן אדם יודע דבר ואם אפשר להמשיך לטפל אצלו אבל את זה נראה בהמשך

 

בכל מקרה בטיפול החליפו

מסנן אוויר ,בקבלה מצוין שזה של שריידאבל הבנתי שזה

אותו מנוע ככה שזה בסדר (?,תקנו אותי אם אני טועה)

מסנן שמן (גם מצוין שזה של שרייד)

4 מצתים

מסנן דלק

שמן מנוע 20W40 עולה 11 שקל לליטר... (אם זה עוזר רשום בצד bac cg-4sj 20-40W)

ומכסה רדיאטור

הוא אמר שהמכסה הישן נראה לו לא הכי תקין ויכול להיות שהבעיית מיים שיש לנו זה בגלל זה

 

גם ביקשתי ממנו להחליף מיים בראדיאטור בגלל שמילנו עד עכשיו מים רגילים (מים מינרלים לייתר דיוק) וגם נראה לי שצריך לעשות שטיפת\ניקוי רדיאטור או כל המערכת כי לפעמים כשאני בודק זה מלא עד הסוף ולפעמים יש קצת ,כשיש מלא זה אחרי נסיעה, כשיש מעט זה בהתחלת נסיעה

 

אחרי הטיפול הייתה הרגשה די 'רעננה' יחסית למה שהיה מקודם וההגה גם ניהיה

הרבה יותר רך (יש קשר למשהו שהוחלף?)

 

עכשיו כאשר אני על הילוך ראשון ,שני אני מרגיש כיאלו יש פמפום של דחיפה או משהו כזה בעיקר כשאני לוחץ על הגז אין הרגשה חלקה אלא מכות גז

 

וגם במהירויות גבוהות יותר יחסית כשאני עוזב את הגז הוא פשוט נותן איזה בלימת מנוע כזאת

 

עוד בעייה זה לפעמים ממש קשה להכניס לראשון,שני (שני קצת פחות אבל גם מתעקש) ולפעמים זה מלווה בחריקה ,וחורק גם מידי פעם ברוורס

יש גם מיקרים שקשה להוציא מראשון ,אבל בכל שאר ההילוכים ההעברה בסדר ונעשת בצורה חלקה

אבל זה לא תמיד קורה

 

ויש גם מין רעש טיקטוק\צלצול\חריקה של משהו מתכתי כזה לא חזק אבל שומעים משהו נשמע מכיוון ימין יותר של האוטו ואחרי 60 קמ"ש בערך הרעש נעלם ,מה זה יכול להיות?

תודה

פורסם

לאף אחד אין תשובה ?

ועוד משהו

לפעמים כשאני פותח עם השלט הוא כיאלו פותח אבל המנועל לא באמת נפתח

יש איזה דרך לסדר את זה?

פורסם

היי,

תראה, לגבי הפמפום בהילוך ראשון - אני משוכנע שצביקה יוכל לתת לך תשובה מספקת.

לגבי ההילוכים: הילוך ראשון ושני בד"כ הם יותר "קשים לשילוב" משאר ההילוכים, מהרבה סיבות.

אם בבוקר השילוב קשה במיוחד זה בגלל שהשמן גיר לא הספיק להתחמם, מה שאומר שהוא פחות אפקטיבי ויותר קשה לשלב את ההילוכים האלה.

סיבה נוספת ופחות נחמדה היא שהקלאץ' \ תיבת ההילוכים היא בסוף חייה (לא ציינת גם מס' קילומטראז' וידיים שהרכב עבר). בד"כ ניתן לזהות קלאץ' גמור ע"י כך שהוא "גבוה" וקשה.

אם ההילוכים האלה קשים לשילוב גם אחרי נסיעה ארוכה, תנסה להחליף שמן גיר לפי ספר היצרן (הרבה פעמים שוכחים אותו בטיפולים).

לגבי החריקה, יכול להיות שהצירייה בסוף חייה. גש למוסך לבדיקה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
היי,

תראה, לגבי הפמפום בהילוך ראשון - אני משוכנע שצביקה יוכל לתת לך תשובה מספקת.

לגבי ההילוכים: הילוך ראשון ושני בד"כ הם יותר "קשים לשילוב" משאר ההילוכים, מהרבה סיבות.

אם בבוקר השילוב קשה במיוחד זה בגלל שהשמן גיר לא הספיק להתחמם, מה שאומר שהוא פחות אפקטיבי ויותר קשה לשלב את ההילוכים האלה.

סיבה נוספת ופחות נחמדה היא שהקלאץ' \ תיבת ההילוכים היא בסוף חייה (לא ציינת גם מס' קילומטראז' וידיים שהרכב עבר). בד"כ ניתן לזהות קלאץ' גמור ע"י כך שהוא "גבוה" וקשה.

אם ההילוכים האלה קשים לשילוב גם אחרי נסיעה ארוכה, תנסה להחליף שמן גיר לפי ספר היצרן (הרבה פעמים שוכחים אותו בטיפולים).

לגבי החריקה, יכול להיות שהצירייה בסוף חייה. גש למוסך לבדיקה.

 

איתמר.[/QUOT

..

צביקה בלי לראות, לשמוע ,ולבצע נסיעת מבחן , לא נותן שום אבחנה, לא אחראית,

דרך מסך מחשב!,בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הייתי בא אליך בשמחה אבל נתניה זה פשוט רחוק מידי

יש לך אולי איזה השערות מה זה יכול להיות?

 

ומה עם השמן מנוע 20W40 זה בסדר לרכב כזה?

והבעיה של הנעילה המרכזית שלפעמים לא נפתחת ,יש איזה משהו שאפשר לעשות כדי להקל עליו להיפתח כל פעם ?

פורסם
היי,

תראה, לגבי הפמפום בהילוך ראשון - אני משוכנע שצביקה יוכל לתת לך תשובה מספקת.

לגבי ההילוכים: הילוך ראשון ושני בד"כ הם יותר "קשים לשילוב" משאר ההילוכים, מהרבה סיבות.

אם בבוקר השילוב קשה במיוחד זה בגלל שהשמן גיר לא הספיק להתחמם, מה שאומר שהוא פחות אפקטיבי ויותר קשה לשלב את ההילוכים האלה.

סיבה נוספת ופחות נחמדה היא שהקלאץ' \ תיבת ההילוכים היא בסוף חייה (לא ציינת גם מס' קילומטראז' וידיים שהרכב עבר). בד"כ ניתן לזהות קלאץ' גמור ע"י כך שהוא "גבוה" וקשה.

אם ההילוכים האלה קשים לשילוב גם אחרי נסיעה ארוכה, תנסה להחליף שמן גיר לפי ספר היצרן (הרבה פעמים שוכחים אותו בטיפולים).

לגבי החריקה, יכול להיות שהצירייה בסוף חייה. גש למוסך לבדיקה.

 

איתמר.[/QUOT

..

צביקה בלי לראות, לשמוע ,ולבצע נסיעת מבחן , לא נותן שום אבחנה, לא אחראית,

דרך מסך מחשב!,בברכה

צביקה

מה זה שמן 20/40,? מעולם לא שמעתי על שמן בצמיגות כזאת!

רכב לא מסדרים ומאבחנים בשלט רחוק!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מה זה שמן 20/40,? מעולם לא שמעתי על שמן בצמיגות כזאת!

רכב לא מסדרים ומאבחנים בשלט רחוק!!

בברכה

צביקה

 

צביקה קיים שמן כזה ,אך לא ראיתי שמייבאים כזה לארץ.

 

ניצן

פורסם
צביקה קיים שמן כזה ,אך לא ראיתי שמייבאים כזה לארץ.

 

ניצן

מעניין רק בקבוץ של מאפיסטו מייבאים שמן כזה?

למה למלות שמן בצמיגות לא מתאימה לרכב?

לאלוהים ..ולישראלים הפתרונים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

איזה צמיגות מתאימה לרכב?

דווקא אתמול שתדלקתי ב'דלק' ראיתי בחוץ בחלון ראווה כזה כל מיני שמנים ובניהם גם 20W40

פורסם
איזה צמיגות מתאימה לרכב?

דווקא אתמול שתדלקתי ב'דלק' ראיתי בחוץ בחלון ראווה כזה כל מיני שמנים ובניהם גם 20W40

..ומה היה כתוב על חלון הראווה? 20W40 מתאים לדייאטסו אפלאוז?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לא שמתי לב...

זה היה ב5 בבוקר...

אמור להיות רשום על השמן לאיזה רכבים הוא מתאים?

..לא!

אבל אתה אמור לדעת את צמיגות השמן במכוניתך,ואת זאת תוכל לקבל במוסך מורשה,

ואו בעיון בקריאת ספר הרכב, או ממדבקה שרשומה במקום כלשהו ברכב,

ואו בהתיעצות בפורום ,כי בשביל זה הוא קיים, כדי למנוע שידחפו

לך שמן לא מתאים משקולים כלכליים בלבד, של מתדלק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אתה רואה שאני שואל איזה שמן אני צריך לאוטו שלי

אני לא יודע איזה שמן צריך להיות שם

ה20W40 המוסכניק בקיבוץ שם, לא מתדלק

אף מתדלק לא מתקרב לאוטו שלי

הבעייה שאין לי את הספר של הרכב ולא ראיתי שום מדבקה שאומר על הסוג שמן

פורסם
אתה רואה שאני שואל איזה שמן אני צריך לאוטו שלי

אני לא יודע איזה שמן צריך להיות שם

ה20W40 המוסכניק בקיבוץ שם, לא מתדלק

אף מתדלק לא מתקרב לאוטו שלי

הבעייה שאין לי את הספר של הרכב ולא ראיתי שום מדבקה שאומר על הסוג שמן

....תשים שמן מחברה מוכרת 15W-40 וסע לשלום(אפשר גם 10W-40 רק תעקוב אחר הצריכה).....

 

שבת שלום

 

ניצן

×
×
  • תוכן חדש...