Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר/סאב/קומפוננט תקציב 1500.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

המערכת בנויה על טויוטה סטארלט 97.

 

אני מחפש לשדרג את המערכת שיש לי היום :

HU : Lg Lac3900n

6.5 אינץ Lightning audio LA 1654 - מאחורה

ופיונייר 5 אינץ - מקדימה

 

אני מעוניין :

* במגבר 4 ערוצים שיפיק 100rms לכל ערוץ

* קומפוננט בעל הספק 100rms

* סאב וופר בגודל 8 - 10 אינץ ( מחשבה ראשונית בגלל הגודל )

חשוב שהוא יתן עוצמה ואיכות.

 

כפי שהבנתם הסידור הוא במה קידמית וסאב מאחורה.

 

התקציב הוא עד 1500 להכל,בהעדפה לפחות אם זה אפשרי.

 

אם אפשר מוצרים אמינים,טובים ומומלצים.

 

תודה.

פורסם

כן ברור שכנראה אני אצטרך להתפשר על אלמנט אחד מיד 2

אבל תוכל לכוון אותי לדגמים מסויימים.

פורסם

בתקציב הזה הכל יהיה יד 2 ובפשרה.

500 שקל לרכיב זה מעט.

מגבר כמו jbl 1004 עולה בסביבות ה 650 ביד שניה.

קומפוננט כמו טמפו ביד שניה כ 250-300.

סאב כמו es250 כ 500.

פורסם

תראו אני לא מעוניין לשדרג ולהוציא אלפיים, מעוניין להביא ציוד שינצל ויביא תפוקה טובה.

 

בוא נעביור דבר דבר : מהניסיון שלכם איזה דגם הכי מומלץ לקומפוננט בהספק של 100rms?

אני שומע הרבה דיבורים על מורל טמפו או דוטק,יש אפשרות לרדת גם בהספק,

יש לי רמקולים שאני מאוד נהנה מהם ומייצרים לי חצי מכמות ההספק.

בתכלס אני יכול להעביר את ה6.5 מאחורה לקדימה,להביא סאב ומגבר זו גם אופציה .

 

** איך המגבר zx650.4 ,יש פה למכירה.

 

תודה על המענה.

פורסם

הקיקר הזה יהיה מעולה אם הוא נכנס לך בתקציב.

קומפונמט ברמת מורל טמפו, דוטק הרץ אנרג'י ודומיהם יהיו טובים מאוד, תלוי בסגנון מוזיקה שאתה שומע.

סאב- ההרץ הוא יחסית איכותי. יש למשל kicker cvr שהוא פחות מדויק אבל זול וחזק. אם תמצא רוקפורד p3 זה יכול להיות סבבה. גם חזק וגם יותר איכותי מה cvr

פורסם
הקיקר הזה יהיה מעולה אם הוא נכנס לך בתקציב.

קומפונמט ברמת מורל טמפו, דוטק הרץ אנרג'י ודומיהם יהיו טובים מאוד, תלוי בסגנון מוזיקה שאתה שומע.

סאב- ההרץ הוא יחסית איכותי. יש למשל kicker cvr שהוא פחות מדויק אבל זול וחזק. אם תמצא רוקפורד p3 זה יכול להיות סבבה. גם חזק וגם יותר איכותי מה cvr

 

תודה רבה על התגובה,ללא ספק הראשון שנתן מידע וכיוון ! אז תודה רבה!

 

עכשיו כנראה שאני ילך על המגבר - KICKER ZX650.4 יש אותו במחיר טוב ואני אקשיב גם להמלצה שלך.

לגבי סאבוופר : רציתי את הCVR אבל עוד לא מצאתי.. יש כמה דגמים אחרים שראיתי :

 

JVC CSG1200

JBL GTO 1260BR

CERWIN VEGA 12

 

מה הדעות עליהם? מבחינת הארבעה כולל הKICKER CVR12 שהמלצת על מה עדיף יותר להסתכל?

ובוא נגיד שאני שומע מזרחית,מוזיקה שחורה,להיטים..

ככה שהמערכת שתספק אותה זה מערכת שתוציא ווליום חזק ,איכותי ונעים במידת האפשר ומהסאב וופר אני אשמח לקצת מסאז בגב ובסים יפים ועמוקים..כמובן במסגרת התקציב..

אני מאמין שמגבר בלבד יספק לי את העוצמה שאני מבקש מהרמקולים.

 

תודה :)

×
×
  • תוכן חדש...