Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה לפחות לומד

לי אין מושג בגרוש על מערכת החשמל באוטו

איפה אני בודק ?

אני אשמח לקבל הסבר לאנשים קצת דיסלקטים כמוני !

 

 

וכמו שי ! :twisted:

חח סתם אחי הייתי חייב לציין את זה אתה תמיד מזכיר שאתה דיסלקט !

אתה צודק במיליון אחוז ! אם היה לך מושג, לא היית קונה רכב צרפתי....

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
או בלי רכב כמו שלומי, זה הכי בטוח ;)

 

(ה307 שלי נעלבה).

אייל אתה עשית שיפור כלשהו ברכב שלך?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
אם צריך או לא זה עניין של טעם ודרישות.

 

אם הוא התכוון למערכת החשמל, אז כרגע לא שיפרתי. אין טעם להוציא על זה לפני שהמערכת תהיה מורכבת. אם אזדקק לשדרוג, אשדרג.

אייל זה באמת נכון שהצרפתיות לא גדולות בעניין של החשמל ?

ואיך זה תקף לגבי הרכבים שלי ושלך שהם חדשים ( שלי 2002)

פורסם
ועוד איך שיש שיפור שמיע !!

 

כשהמערכת מקבלת את מה שהיא צריכה ולא פחות, היא נשמעת חיה בועטת, דינמית ומהירה יותר.

 

שלומי

שלומי.

שיפור שמיע, זה שיפור שאתה שומע אותו בצורה חד משמעית.

 

כשנעשה מבחן עיוור , אז תוכל לענות על כך,

 

אלה אם כן כבר ערכת מבחן עיוור שכזה בעבר?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תתיחס לתרד אייל ותבין שהתכוונתי לשיפור במערכת החשמל, ממש מעניין אותי כל החארטות של הצ'יפים והאגזוזים.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אז לא הבנתי אותך נכון, מצטער.

 

מתן כשמדברים על מערכת חשמל של צרפתיות בדרך כלל מדברים על האמינות שלהן, או על חוסר האמינות שלהן. לא מדובר דווקא במצבר או באלטרנטור אלא בכל מיני תקלות שקשורות למערכות החשמליות. המכוניות שלי ושלך חדשות, אני אישית לא ממש מודאג (מה גם שיש אחריות ל4 שנים).

פורסם
אז לא הבנתי אותך נכון, מצטער.

 

מתן כשמדברים על מערכת חשמל של צרפתיות בדרך כלל מדברים על האמינות שלהן, או על חוסר האמינות שלהן. לא מדובר דווקא במצבר או באלטרנטור אלא בכל מיני תקלות שקשורות למערכות החשמליות. המכוניות שלי ושלך חדשות, אני אישית לא ממש מודאג (מה גם שיש אחריות ל4 שנים).

יופי . תודה אייל

אול יעכשיו מישהו יוכל להסביר לי איך אני בודק ?

 

תודה ומחכה לתשובה

×
×
  • תוכן חדש...