Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מן הסתם כבר הרבה זמן לא שמעתם ממני. אז היום הקשר מתחדש והיום יש לי ידע רחב יותר

מי שרוצה יכול לקפוץ לאוטו דיפו חולון ולראות אותי שם (עבודה חדשה) גם באלקטרוניקה וגם בהתקנות פשוטות!

 

ולעניינו:

המערכת המפורטת בחתימה שלי ממש רוצחת את האלטרנטור שלי, הטעינה שלי הייתה 14 ועכשיו ירדה ל13, אני יודע שצריך לשים כבל אבל האם החלפת אלטרנטור לגדול יותר לא תפתור את הבעיה?

 

הקטע הוא שלפי החשמלאי באוטו דיפו אין בזה ממש הישג מדהים אלא ממש מינמלי ולכן הוא ממליץ לי דווקא על כבל.

 

ת'אמת אני בכלל חשבתי לשים איזה מצבר 62 אמפר של וורטה סילבר ואלטרנטור חדש אבל חזק יותר משלי.

 

 

מה דעתכם????

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
מן הסתם כבר הרבה זמן לא שמעתם ממני. אז היום הקשר מתחדש והיום יש לי ידע רחב יותר

מי שרוצה יכול לקפוץ לאוטו דיפו חולון ולראות אותי שם (עבודה חדשה) גם באלקטרוניקה וגם בהתקנות פשוטות!

 

ולעניינו:

המערכת המפורטת בחתימה שלי ממש רוצחת את האלטרנטור שלי, הטעינה שלי הייתה 14 ועכשיו ירדה ל13, אני יודע שצריך לשים כבל אבל האם החלפת אלטרנטור לגדול יותר לא תפתור את הבעיה?

 

הקטע הוא שלפי החשמלאי באוטו דיפו אין בזה ממש הישג מדהים אלא ממש מינמלי ולכן הוא ממליץ לי דווקא על כבל.

 

ת'אמת אני בכלל חשבתי לשים איזה מצבר 62 אמפר של וורטה סילבר ואלטרנטור חדש אבל חזק יותר משלי.

 

 

מה דעתכם????

תגיד לו שהוא מה מבלל בל בשכל..... קבל זה תחליף זול לאלטרנטור טוב.

אלטרנטור חזק זה הפיתרון הכי טוב שיש.

 

ואם המערכת שלך מפילה את המתח ל13V זה בכלל לא רוצח. זה נורמאלי.

 

כשיהיה לך עומס שיוריד את המתח ל11.5V שהאוטו נוסע אז נדבר....בכול אופן אצלי זה ככה.

 

וגם נישרף לאלטרנטור המייצב בגלל העומס.....עכשיו הוא קופץ ל15.5V ועושה רעשים.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

מחזק את הטענות פה, 13 וולט זה לא סיפור, זה דיי מפליא אפילו, (מה הכוח של האלטרנטור שלך, באיזה רכב?)

כמובן וכמובן גם שאני לא מאמין שיהיה לך שיפור שמיע, והאם המערכת נמדדה עם טורים ? או בעמידה ?

 

בכל אופן, קבל זה כמובן לא פיתרון, וגם שידרוג מצבר זה לא בדיוק קולע, (מצבר = צרכן.)

אלטרנטור = יצרן.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

סוף סוף אני היום בערב עם ירצה השם אני מחליף את האלטרנטור המת שלי ה65A...

 

ל90A משהו רוצח....! ואז כבר לא יהיה שריקות ואז כבר לא יהיה רעשים כמו בשבוע האחרון..

 

והמגבר יחוש עכשיו 13V דנדשים ! במקום 11.6V עלובים....

 

אחרי הערב... אני כבר יודיע אם זה עובד ! או אם התפוצץ כול האוטו.........

 

:wink:

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
בהצלחה.........

ואם לא תתפוצץ אז תנסה להגיע מחר למפגש.

 

ג'ניה

ואללה אחי תאמין לי הייתי רוצה לבוא....הייתי משמיע לך קלפורניבאס.......:wink: .

 

אבל יש THE LOVE מיצעד !... מבין...בנות קצת....טיפה יותר מעניינות ממגברים :wink: .

 

שמע לי תבוא למצעד......

 

תהנה אחי

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

בקיצור היום הרכבתי את האלטרנטור 90A. דנדש. קצת קומבינות........אבל עובד.......פיקקס...

 

סוף סוף אני רואה אור באוטו נורמאלי בעוצמה.... אלטרנטור ממש טוב.... מרגישים את הכוח של הפיירמיד

 

עכשיו.

 

הבאתי אלטרנטור עם תושבות קצת שונות.......אז היה צריך לקמבן אותו בחיבורים למנוע..

 

אבל הוא תפוס מעולה עכשיו.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
אני אשמח עם מישהו יעזור לי בזה זה מעניין אותי

אתה לוקח מד מתח ומודד את הזרם החשמל באוטו פעם שהוא עובד ופעם שהוא שלא...(אני רק לומד עכשיו את כול הקטע של חשמל ברכב אז אנה לא לישחוט אותי פה:wink: )

פורסם
אתה לוקח מד מתח ומודד את הזרם החשמל באוטו פעם שהוא עובד ופעם שהוא שלא...(אני רק לומד עכשיו את כול הקטע של חשמל ברכב אז אנה לא לישחוט אותי פה:wink: )
אתה לפחות לומד

לי אין מושג בגרוש על מערכת החשמל באוטו

איפה אני בודק ?

אני אשמח לקבל הסבר לאנשים קצת דיסלקטים כמוני !

 

 

וכמו שי ! :twisted:

חח סתם אחי הייתי חייב לציין את זה אתה תמיד מזכיר שאתה דיסלקט !

פורסם

בראש :) .

עם מד מתח, מודדים מתח , ולא זרם :)

בשביל למדוד זרם של מערכת חשמל ברכב עם רכיבי חשמל כמו הגברות למיניהם, נצטרך מכשיר קצת יותר "מפותח" מהדברים הביתיים שאנו מחזיקים :)

 

אם אין לך צריכת חשמל חזקה במיוחד, אין לך מה לדאוג...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מחזק את הטענות פה, 13 וולט זה לא סיפור, זה דיי מפליא אפילו, (מה הכוח של האלטרנטור שלך, באיזה רכב?)

כמובן וכמובן גם שאני לא מאמין שיהיה לך שיפור שמיע, והאם המערכת נמדדה עם טורים ? או בעמידה ?

 

בכל אופן, קבל זה כמובן לא פיתרון, וגם שידרוג מצבר זה לא בדיוק קולע, (מצבר = צרכן.)

אלטרנטור = יצרן.

ועוד איך שיש שיפור שמיע !!

 

כשהמערכת מקבלת את מה שהיא צריכה ולא פחות, היא נשמעת חיה בועטת, דינמית ומהירה יותר.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...