Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי פיג'ו 205 שנת 96 1400 סמק.

בזמן האחרון יש לי ריח נוראי מהאגזוז שגם עולה ומסריח את האוטו בפנים וממש לא כיף ליסוע ככה.

רציתי לדעת מה זה יכול להיות?אני מדבר על ריח של נבלה בלתי נסבל.

אולי זה יכול להיות קשור לזה שבזמן האחרון התחילו לי רעשים של ברזלים כאלה מהאגזוז אז המוסכניק אמר לי

שאו שהאגזוז זז ונוגע במשהו אז הוא עושה את הרעש או שמשהו בתוך האגזוז התפרק.

יש אולי איזה אטם בתוך האגזוז שחוסם את הריח שיוצא מהמנוע שאולי הוא התפרק לי?

תודה רבה מראש לעוזרים.

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן ממיר קטליטי גמור יכול לגרום לריח של ביצים סרוחות ברכב. אופציה אחרת היא שנדבקה לך חתיכת פלסטיק לאגזוז, כמו שקית ניילון של סופר.

 

אם תציין מהיכן אתה בארץ אולי נוכל לכוון אותך למקום מתאים שיעזור לך באיתור התקלה.

פורסם
אכן ממיר קטליטי גמור יכול לגרום לריח של ביצים סרוחות ברכב. אופציה אחרת היא שנדבקה לך חתיכת פלסטיק לאגזוז, כמו שקית ניילון של סופר.

 

אם תציין מהיכן אתה בארץ אולי נוכל לכוון אותך למקום מתאים שיעזור לך באיתור התקלה.

 

אני גר קרוב לירושלים. יש לך איזה מקום בירושלים אמין שאני יכול לסמוך עליו?

  • ספונסר פורום
פורסם
לי לא זכור שיש ממיר בשנתון הזה.

בכל רכב משנת 1995 חייב להיות ממיר קטליטי, למעת מקרים חריגים מאוד ופיג'ו 205 אינה מקרה כזה.

 

אני גר קרוב לירושלים. יש לך איזה מקום בירושלים אמין שאני יכול לסמוך עליו?

אני מכיר מישהו כזה בבית שמש. יכול להתאים?

פורסם
בכל רכב משנת 1995 חייב להיות ממיר קטליטי, למעת מקרים חריגים מאוד ופיג'ו 205 אינה מקרה כזה.

 

 

אני מכיר מישהו כזה בבית שמש. יכול להתאים?

 

כל רכב מ94 יש ממיר.

  • ספונסר פורום
פורסם

החובה הזאת נכנסה בשנת 1994 אבל בשנה הזאת עדיין היו רכבים חדשים בלי ממיר, למשל כל מיני דגמים של סקודה. רק ב-1995 זה הפך להיות מלא.

×
×
  • תוכן חדש...