Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכיר סקודה יטי ידנית שעברה טיפולים גרועים יותר בפחות מ-20,000 קילומטר. :lol:

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אצלי גם יש "החלפות" כאלה ואחרות שלא היו ולא נבראו.

הגעתי יום אחד להחליף מצבר במסגרת האחריות.

אחרי שיצאתי מהמוסך שלא הסכים לתת את פירוט ה"טיפול" שעשו בתירוץ מוזר שהחלפה במסגרת אחריות לא נרשמת, (אני מתעד הכל, גם החלפת מצבר, ורציתי שיהיה נייר גם על זה), הלכתי למורשה אחר וביקשתי היסטוריית טיפולים.

אז התבררה הסיבה לסירוב. כשהחליפו מצבר כתבו גם שפירקו והרכיבו את הדופן בדלת כדי להחליף מנגנון לחלון אחורי, ובנוסף החליפו מנגנון. (כנראה על כל החלפה שהם עושים במסגרת האחריות היבואן משלם להם, אז העמיסו עוד שטויות).

בשורה תחתונה, הפכתי שולחן במורשה ש"החליף" מנגנון , בישקתי ממנו למחוק את השורות, אבל אמרו שאי אפשר, אפשר לפנות ליבואן לקבל אישור ולכתוב שלא הייתה החלפה כזו ולהוסיף עוד שורה במחשב שההחלפה נכנסה להיסטורייה בטעות.

 

לקוח אחר, שלא עוקב כמוני, נכנס במסגרת האחריות להחליף חלק X, ועל הדרך המוסך גם רושם הוחלף Y + Z.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

קידמי שחוקים כאילו מישהוא עם מברג ניסה לפרק חתיכות קטנות מסוליית הצמיג ובנוסף הם יבשים .

 

זה סימן לנהיגה על דרך לא סלולה.

 

אצלי גם יש "החלפות" כאלה ואחרות שלא היו ולא נבראו.

הגעתי יום אחד להחליף מצבר במסגרת האחריות.

אחרי שיצאתי מהמוסך שלא הסכים לתת את פירוט ה"טיפול" שעשו בתירוץ מוזר שהחלפה במסגרת אחריות לא נרשמת, (אני מתעד הכל, גם החלפת מצבר, ורציתי שיהיה נייר גם על זה), הלכתי למורשה אחר וביקשתי היסטוריית טיפולים.

אז התבררה הסיבה לסירוב. כשהחליפו מצבר כתבו גם שפירקו והרכיבו את הדופן בדלת כדי להחליף מנגנון לחלון אחורי, ובנוסף החליפו מנגנון. (כנראה על כל החלפה שהם עושים במסגרת האחריות היבואן משלם להם, אז העמיסו עוד שטויות).

בשורה תחתונה, הפכתי שולחן במורשה ש"החליף" מנגנון , בישקתי ממנו למחוק את השורות, אבל אמרו שאי אפשר, אפשר לפנות ליבואן לקבל אישור ולכתוב שלא הייתה החלפה כזו ולהוסיף עוד שורה במחשב שההחלפה נכנסה להיסטורייה בטעות.

 

לקוח אחר, שלא עוקב כמוני, נכנס במסגרת האחריות להחליף חלק X, ועל הדרך המוסך גם רושם הוחלף Y + Z.

 

נפלא.

 

ושם המוסך שהחליף רק על הנייר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מחמת הספק אני מעדיף לא לרשום. הסיבה נשלחה בפרטי. תקן אותי אם אני טועה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

איזה ספק?

סיפרת סיפור מרגש ואם אמת דיברת שהרי את מוגן.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

 

 

הרכב מחליף ליסינג עגלה ומתוכנן לשרת אותנו במשך שנה - שנה וחצי (18K-30K ק"מ) ואז כנראה שנחפש רכב 7 מקומות , לכן יש לי חשיבות רבה לסחירות הרכב .

 

אתה רציני?

למה לרכוש רכב לשנה- שנה וחצי?

למה שלא תרכוש כבר עכשיו רכב 7 מקומות אם אתה יודע שהצורך ככל הנראה יגיע?

זה מתכון להפסד גדול של כסף.

 

לגבי הרכב, זה נראה כמו רכב לימון.

הבעיה היא שככל הנראה הוא לא שונה באופן משמעותי מכל יטי אחרת אשר עוברת החלפת מכטרוניקס, ואז שרשרת טיימינג ואז מצמדים ואז...

ואם תמצא אחד שלא עבר את כל אלו אז יש סיכוי שזה ייפול עליך, ויכול להיות שזה גם יהיה מחוץ למסגרת האחריות (במקרה של טיימינג למשל ברכב שעבר ק"מ נמוך).

פורסם
איזה ספק?

סיפרת סיפור מרגש ואם אמת דיברת שהרי את מוגן.

 

הסיבה פשוטה. אחרי שהבנתי מה הלך שם מנהל המוסך התקשר ואמר שבטעות המכונאי שעבד רכב לידי סגר את החשבונית של הרכב לידי בחשבונית שלי וככה השתרבבה החלפת מנגנון, פירוק והרכבה של הדופן וכו וכו. בגלל הסיכוי הקל שבקלים שאולי זו האמת אני נמנע מלפרסם .

אני כן יכול לומר שמאז עברו מעל שנתיים והם הפסידו אותי בתור לקוח.

חבר טוב נכנס למורשה לא באותה רשת מוסכים שלי. עשה טיפול קטן וקיבל חשבונית שכללה החלפת רפידות.

ברקסים חדשים שהוחלפו חצי שנה קודם באוטו שנוסע בעיקר בעיר.

כשהוכיח להם שניסו להלביש עליו חשבון מנופח (הראה קבלה על ההחלפה שבוצעה כמה חודשים לפני) אמרו לו מה שאמרו לי.

קרתה טעות והרכב לידך עבר החלפת רפידות וסגרו את החשבון שלו בכרטיס עבודה שלך.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
הסיבה פשוטה. אחרי שהבנתי מה הלך שם מנהל המוסך התקשר ואמר שבטעות המכונאי שעבד רכב לידי סגר את החשבונית של הרכב לידי בחשבונית שלי וככה השתרבבה החלפת מנגנון, פירוק והרכבה של הדופן וכו וכו.

סיכוי לא קטן שהמוסך הנ"ל עקץ ככה את היבואן.

לרכב אחר, שכבר לא באחריות היתה תקלה במנגנון הנ"ל.

פתחו את התקלה על הרכב שלך לכאורה במסגרת האחריות, והשתמשו בחלק שהתקבל לטובת הרכב השני.

166, קאפה, GTV, קופה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לאחר קריאת השירשור הנ"ל נדלקה לי נורה .

קניתי לאבי יטי 1.2 29000 קמ נורת ESP נדלקה,הכנסנו את הרכב למוסך החליפו כרטיס ובלה בלה (ריקול)

ואמרו שהטימינג ממש מרעיש וצריך להחליפו ושאין אחריות אבל הם יבדקו מול הייצרן..

שיטטתי באינטרנט וגיליתי שכל הרכבים 1.2TSI מ2010 עד 2011 יש בעייה במותחנים ובטימינג הוחלפו אלפים במסגרת ריקול רק שהם לא קוראים לזה ריקול מנסים להלביש...הרכב עבר טיפול מתועד 4K לפני שניכנס למוסך.

יצא בחשונית כתוב טימינג, מותחנים,שמן פילטר שמן ומשאבת מים.

גבו ממני כ1000 ש"ח בתואנה שאין החזר על שמנים ופילטרים...אבל משאבת מים ב 29K ממש לא ברור למה...

עכשיו אני מבין שהם דחפו ליצרן ודחפו לי 1000 ש"ח כנראה זו השיטה להחזר העבודה ורווח המוסך.

פורסם
אתה רציני?

למה לרכוש רכב לשנה- שנה וחצי?

למה שלא תרכוש כבר עכשיו רכב 7 מקומות אם אתה יודע שהצורך ככל הנראה יגיע?

זה מתכון להפסד גדול של כסף.

 

 

ההפרש של אחזקת רכב 7 מקומות לעומת היטי יוצא בערך 700-900 ש"ח לחודש ! (כולל הכל )

ל 14 חודשים בערך זה 10K - 12K , זה לא מעט כסף !

 

בכל מקרה דברים השתנו בשבועיים האחרונים , ואני אצטרך 7 מקומות תוך 6 חודשים , לכן ירדתי מקניית הרכב בנתיים .

(נסבול בשקט עם הליסינג עוד חצי שנה :brickwall: ...)

×
×
  • תוכן חדש...