Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש סקודה יטי יד 1 שאני מעוניין לקנות .

קיבלתי היסטוריית רכב אשמח לשמוע את דעתכם - אני מעט נרתעתי .

 

3K החלפת מנוע של חלון חשמלי דלת אחורית

15K - אין תיעוד !

25K - בעל הרכב התלונן על EPC דולק , צריכת שמן גבוהה , ורעידות .

בוצע: ריקול מכטרוניקס

ריקול שייבת מרווח + עידכון תוכנה

 

32K - טיפול קטן: שמן + פילטר שמן (בעל הרכב עודכן שצריך להחליף רפידות ברקס קישמיות תוך 5K )

38K - בעל הרכב התלונן על רעשים בהנעה

הוחלפה שרשרת טיימינג + טיפןל קטן ( שמן + פילטר שמן )

הו"ה שמשת דלת אחורית + ריפוד ומברשת חלון

גומייות לדלת נהג נקרעה - הוחלפה חדשה .

רכב מתחיל ב שני ומרעיש + רעידות , הוזמן סט מצמדים.

41K - הוחלפו המצמדים .

הוחלפה גומייה לדלת אחורית .

 

הרכב כעט עם 52K .

 

מטריד אותי נושא הטיימינג , בעייות בגומייות שלא נגמרות , רפידות ברקסים (לפני 20K הציעו להחליף..)

לדעתי מחכה לי טיפול גדולך של 60K שיתבצע כבר ב 55K ( טיפול אחרון ב38K )

+ ברקסים .

באופן כללי צריך גם להחליף צמיגים -

קידמי שחוקים כאילו מישהוא עם מברג ניסה לפרק חתיכות קטנות מסוליית הצמיג ובנוסף הם יבשים .

אחורי סתם יבש !

 

חוץ מזה הרכב נראה נקי ללא תאונות או סריטות (לפני בדיקה במכון )

מתחת למנוע רואים הזעת שמן למטה (נראה לי מאזור הגיר ) .

 

תודה.

פורסם

מטריד אותך הטיימינג?

לא מטרידה אותך רשימת התקלות האינסופית שהרכב הזה (ושכמותו) עבר?

 

רמז, כמות התקלות לא פוחתת עם הזמן.

 

ב ה צ ל ח ה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
יש סקודה יטי יד 1 שאני מעוניין לקנות .

קיבלתי היסטוריית רכב אשמח לשמוע את דעתכם - אני מעט נרתעתי .

 

3K החלפת מנוע של חלון חשמלי דלת אחורית

15K - אין תיעוד !

25K - בעל הרכב התלונן על EPC דולק , צריכת שמן גבוהה , ורעידות .

בוצע: ריקול מכטרוניקס

ריקול שייבת מרווח + עידכון תוכנה

 

32K - טיפול קטן: שמן + פילטר שמן (בעל הרכב עודכן שצריך להחליף רפידות ברקס קישמיות תוך 5K )

38K - בעל הרכב התלונן על רעשים בהנעה

הוחלפה שרשרת טיימינג + טיפןל קטן ( שמן + פילטר שמן )

הו"ה שמשת דלת אחורית + ריפוד ומברשת חלון

גומייות לדלת נהג נקרעה - הוחלפה חדשה .

רכב מתחיל ב שני ומרעיש + רעידות , הוזמן סט מצמדים.

41K - הוחלפו המצמדים .

הוחלפה גומייה לדלת אחורית .

 

הרכב כעט עם 52K .

 

מטריד אותי נושא הטיימינג , בעייות בגומייות שלא נגמרות , רפידות ברקסים (לפני 20K הציעו להחליף..)

לדעתי מחכה לי טיפול גדולך של 60K שיתבצע כבר ב 55K ( טיפול אחרון ב38K )

+ ברקסים .

באופן כללי צריך גם להחליף צמיגים -

קידמי שחוקים כאילו מישהוא עם מברג ניסה לפרק חתיכות קטנות מסוליית הצמיג ובנוסף הם יבשים .

אחורי סתם יבש !

 

חוץ מזה הרכב נראה נקי ללא תאונות או סריטות (לפני בדיקה במכון )

מתחת למנוע רואים הזעת שמן למטה (נראה לי מאזור הגיר ) .

 

תודה.

 

טיפול הבא מצפה לך כבר עוד 1000 ק"מ, כיוון שמרווח הטיפולים הוא שנה/15000 המוקדם מבינהם.

ז"א- 38+15=53

כמו כן, מהיכן אתה רוכש? ומה ההסבר שקיבלת לאי ביצוע טיפול ראשון ב15000?

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

יותר מידי תקלות , ניראה כי הרכב עבד קשה ולא כל כך שמרו עליו...

חפש רכב אחר.

אצל חבר שלי הייטי עשתה 90k ק"מ בשנתיים ויש לה רק טיפולים שעשתה בזמן זוג צמיגים ומכטרוניק שהוחלף.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

sluzon כתב:

טיפול הבא מצפה לך כבר עוד 1000 ק"מ, כיוון שמרווח הטיפולים הוא שנה/15000

המוקדם מבינהם.

ז"א- 38+15=53

כמו כן, מהיכן אתה רוכש? ומה ההסבר שקיבלת לאי

ביצוע טיפול ראשון ב15000?

 

עלות הטיפול זה 1500~ + ברקסים (לא יודע מה העלות)

רוכש מאדם פרטי ועדיין לא קיבלתי הסבר למה הטיפול הראשון לא מתועד , אני אתקשר היום לשמוע .

 

MikMan כתב :

יותר מידי תקלות , ניראה כי הרכב עבד קשה ולא כל כך שמרו עליו...

חפש רכב

אחר.

אצל חבר שלי הייטי עשתה 90k ק"מ בשנתיים ויש לה רק טיפולים שעשתה בזמן זוג

צמיגים ומכטרוניק שהוחלף.

 

רוב התלונות תוקנו במסגרת הריקולים .

מה שחריג זה החלפת שרשרת טיימינג תמוהה והסיפור עם החלונות/גומייות.

סך הכל מתוך 3 יטי שראיתי , זאת הכי שמורה .

 

הראשונה היתה עם תאונה מקדימה , מעיכה לאורך החלק העליון של הכנף הקידמית + פתיחות דלתות וסריטות קטנות ופגיעות בתחתחית המרכב ופנים הרכב נראה כמו בית שימוש .

השניה עם 25K בלבד אבל עם מכה בדלת שלא תוקנה + מיליון פתיחות דלתות על כל הרכב + הרכב שחור ואישתי החליטה שהיא לא רוצה שחור (נזכרה אחרי שנסעתי 50 ק"מ לראות את הרכב...) .

 

הרכב מחליף ליסינג עגלה ומתוכנן לשרת אותנו במשך שנה - שנה וחצי (18K-30K ק"מ) ואז כנראה שנחפש רכב 7 מקומות , לכן יש לי חשיבות רבה לסחירות הרכב .

פורסם

רשימה מדאיגה - כנראה שמצאת רכב ממש לא שמור. אצלי היטי עם 55000 ומלבד בעיה אחת עם הגיר שמסתמן שנפטרה עם השדרוגים שבוצעו (יש המון שרשורים על הנושא) - רק טיפולים שוטפים

פורסם

לרכב יותר מדי תקלות בשביל רכב יחסית חדש. ובכלליות, הצמיגים כבר שחוקים? זה נראה שהרכב בהחלט עבד שעות נוספות. אני הייתי מחפש רכב אחר.

פורסם

כל התלונות זה הריקולים של היצרן חוץ מהגומיות.

 

מצמדים + מוח גיר + נורת EPC (הוספה של שייבה על טורבו) + במנועים של 2011 ולמטה יש בעיה במותחן של הטימינג ומי שמתלונן על רעש בהנעה מחליפים לו ללא עלות.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

אין מה לדאוג, הרכב לא עבד קשה ולא בטיח, כל הטיפולים הקשורים לגיר ולשרשרת התזמון, נובעים מפגמי תכנון ידועים ברכיבים אלו, ללא תלות בצורת הנסיעה ובקילומטרז. לאחר שהוחלפו אין מה לחשוש. על הגיר יש גם אחריות של חמש שנים.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

ללא קשר לעבד קשה או לא , אני נתקל בתופע של אנשים שקנו יטי לצורך נסיעות בשטח כמו אנשי קבלן למינהם ועוד מחוברת לרכב עגלה עם וו גרירה. אחרי שהם יצאים מהשטח הרכב ניראה רע מאוד.

ניראה לי שהם עשו טעות כשקנו את הרכב, ורק לאחר כמה עשרות ק"מ הבינו את הטעות. הרכב באמת ניראה ג'יפ (אני לא מדבר כל הדיזל 4X4 ) אבל רק ניראה , יש לו מנוע קטן וחזק אבל עד גבול מסויים שמגיעים אליו מהר מאוד. הוא לא 4X4 .

בקיצור לא היתי רוצה ליפול על אחד כזה שמוכר לי את הרכב וכמובן מיפיף אותו לפני המכירה.

 

שיהיה בהצלחה עם הקניה.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

ריקול זה טוב ויפה, אבל בשנתיים הללו הרכב היה כפול פעמים במוסך ממה שהיה אמור, זה גם אומר שתכנון הרבה רכיבים ברכב הזה נעשה בצורה לא מספיק טובה (ונכון גם לטויוטה והונדה יש ריקולים, בד"כ על מכוניות בנות כמה שנים, ולא 3 ריקולים בשנתיים הראשונות לחיי הרכב).

 

האחריות הסתיימה/מסיימת בקרוב, למה לך להיכנס לכאב הראש הזה?

תתזז למוסך, זה אולי גם יעלה לך...כדי למכור עוד שנה רכב שסובל מהיסטוריה של תקלות?

 

אני הייתי מתרחק מייטי בשלב זה שעוד סערת הTSI/DSG מתחוללת.

פורסם
לרכב יותר מדי תקלות בשביל רכב יחסית חדש. ובכלליות, הצמיגים כבר שחוקים? זה נראה שהרכב בהחלט עבד שעות נוספות. אני הייתי מחפש רכב אחר.

 

הצמיגים הקידמיים לקראת סוף חייהם (אולי עוד 10K ..)

הצמיגים האחוריים ממש לא שחוקים ! אבל כל 4 הצמיגים יבשים כמו הנגב בסוף הקייץ של שנת בצורת (מלא סדקים אבל לא שונה ממה שראיתי גם ביטי אחרות) .

 

car_me כתב:

 

כל התלונות זה הריקולים של היצרן חוץ מהגומיות.

 

מצמדים + מוח גיר + נורת

EPC (הוספה של שייבה על טורבו) + במנועים של 2011 ולמטה יש בעיה במותחן של הטימינג

ומי שמתלונן על רעש בהנעה מחליפים לו ללא עלות.

 

מנושא הגיר/מצמדים גם אני לא מודאג , לגבי הטיימינג חידשת לי וזה נשמע הגיוני .

 

סך הכל הרכב נראה מאוד שמור ! , כל תחתית הרכב שמורה ללא שיפשופים או מכות וכנ"ל הפחחות מסביב .

סך הכל נראה לי שאם נסגור מחיר נכון (שישקף צמיגים + טיפול גדול שמגיע) אני יכול לקחת לבדיקה במכון ולהמשיך הלאה .

צריך כמובן לקבל עדיין אישור סופי של בעלת השמחה , אישתי .

×
×
  • תוכן חדש...