Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

King of Europe - 1/4 Mile drag racing


turbo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברי הפורום

 

1.אני מבין שאף אחד לא נוסע לשם- חוץ אולי מליאור ברוך -אתה שם כבר :?:

2. מוטי מיאטה דיברת(בת'רד אחר) על קהל,נראה לי שהמרוץ הנ"ל ימשוף אליו עשרות אלפים.

3.ולא ,אין ייצוג ישראלי.

 

כדאי לכם לעקוב- אני מקווה כי זה ישודר ביורוספורט.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

אילן , סתם כאנקדוטה , למיטב זכרוני היתה כבר נציגות ישראלית לפני כשנתיים בתחרות הנ"ל כשהתקיימה בקפריסין , ואף זכתה במקום לא רע בכלל ( זה כמה שאני זוכר )

מוציאים את הפנס לכניסת אוויר.

וחבל שראיתי את התרד רק עכשיו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אילן , וחבל שראיתי את התרד רק עכשיו.

 

ליביו

 

ליביו

 

אכן השתתפה קבוצה קטנה מישראל , באליפות דראג שנערכה בקפריסין.

אך אירוע כדוגמת ה King of Europe -1/4 mile drag racing

המשתף לראשונה באירוע ממוסד את כל השרוטים ומפלצותיהם מכל רחבי אירופה-זה לא נעשה-למיטב ידיעתי.

 

*נ.ב

ליביו -פתחתי את הת'רד ב 19/10/04.

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

חברי הפורום

 

1. האם מישהו מחברי הפורום, היה /צפה/ במירוצי הדראג/דריפטינג בבלגיה :?:

 

2. אם מישהו היה וצילם :?: אנא העלה תמונות.

 

________________________________________________

 

והזוכים הם:

 

 

במקום ה- 1

נהג: איאן הוק - בריטניה -פורד מודל 34' בעלת 1,300 כ"ס.

 

במקום ה-2

נהג: סטפן גוסטאפסון - שבדיה - פונטיאק לה-מאנס 468ci בציר 72', בעלת 900 כ"ס .

 

במקום ה -3

נהג: לוקה לודי -איטליה- פיאט פונטו בעלת מכלולי האינטגרלה -מנוע כולל

ההנעה הכפולה משופרת בעלת 700 כ"ס!!!!.

 

אתם שואלים היכן היפניות :?: עד היום לא יודעים איפה-חחחח :wink:

 

VIVA ITALYA :mm_yeah:

 

 

 

מזל טוב לזוכים

 

 

* מתי תתקיים תחרות : King of israel 1/4 mile drag racing ?

 

 

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

פורד מודל 34? :roll::lol:

 

King of israel 1/4 mile drag racing

צפויה להתקיים 14 יום לאחר ביאת המשיח,ובהנחייתו הבלעדית. :?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
פורד מודל 34? :roll::lol:

 

King of israel 1/4 mile drag racing

צפויה להתקיים 14 יום לאחר ביאת המשיח,ובהנחייתו הבלעדית. :?

 

________________________________________________________

 

תתפלא- אוטו-טו , בה בעת שיעבור חוק ספורט מוטורי,נזכה לראות תחרויות

מסוג זה באופן חוקי למהדרין גם בארצינו-במהרה בימינו-אמן.

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

אני יודע שזה יישמע קצת טיפשי,אבל שאני רואה בטלויזייה מרוצי דראג אני לא מבין איזה מומחיות צריכה להיות לנהג?

 

אשמח לקבל תשובה.

 

 

 

לירון

פורסם

לכבוד

חברי הפורום

 

למי ש ....

 

הפסיד בענק

 

ולא נכח ב King of Europe -1/4 Mile drag racing :cry::-(:oops:

 

1. לפניכם 804 תמונות מתוך המירוץ עצמו אנא תתאפקו . התמונות מדהימות -

ליאור ברוך את MAD-MAX שלטו בעצמכם.... :wink:

 

http://mikael.apaatne.org/

 

 

2.תמונות חלק ממכוניות הצופים-קישור:

 

http://www.fotoforum.ru/kingofeurope/visitors/?lang=en

 

 

3.תמונות המכוניות שהשתתפו במירוץ -קישור:

 

http://www.fotoforum.ru/kingofeurope/participants/?lang=en

 

 

4.תמונות דראג- מירוץ קביעת זמנים/מיקום -מרתק- קישור:

 

http://www.fotoforum.ru/kingofeurope/qualification/?lang=en

 

 

5. תמונות דראג - מירוצי הגמר- קישור:

 

http://www.fotoforum.ru/kingofeurope/finals/?lang=en

 

 

6. תצוגת דראג- דראגסטר מכונית מנוע סילון- קישור:

 

http://www.fotoforum.ru/kingofeurope/dragster/?lang=en

 

 

 

7. טכס קבלת הגביעים - קישור:

 

http://www.fotoforum.ru/kingofeurope/rewarding/?lang=en

 

 

 

 

 

 

 

* תודה ל andernalin_jank ממועדון VAG, על הקישור לתמונות.

 

 

 

תהנו.... :wink:

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo


×
×
  • תוכן חדש...