Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העורך דין ירצה שלילה ארוכה וקנס כמה שיותר,

אתה לעומת זאת כמה שפחות.

אתה צריך להגיע עימו לעמק השווה ולראות האם זה משתלם לך או שלא.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הבנתי, תודה רבה לכולם.

חבר של אבא שלי תובע משטרתי בבית המשפט שאני יהיה בו, הוא לא קשור לדיני תעבורה אבל הוא אמר לי שאם אני יקבל פסילה 30 יום ביום ראשון, אוכל לבקש על כך קיזוז במשפט.

 

פורסם

אני מכיר את הכביש הזה בכרמיאל, לא מבין למה נסעת שם במהירות כזאת? לא חבל? יכולת למנוע את זה מראש.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
אני מכיר את הכביש הזה בכרמיאל, לא מבין למה נסעת שם במהירות כזאת? לא חבל? יכולת למנוע את זה מראש.

זה באמת הזמן והמקום לשאול שאלה כזו?

 

פורסם
בן 19 רישיון מעל שנתיים, נתפסתי על ידי ממל"ז נוסע במהירות 98 (93 לאחר הפחתה) בשטח עירוני בו המהירות המותרת היא 50 קמ"ש.

השוטר התחיל לרשום את הדו"ח (ממוחשב) תוך כדי שהתקשרתי לעזרה, בגלל שכבר נפתחה רשומה לדו"ח, המקסימום שהשוטר בא לקראתי זה לא להזמין קצין שיפסול לי ישר ל30 יום (ולכן זומנתי לתחנת ראש פינה ביום ראשון, בו הקצין יחליט אם לפסול או ל-30 יום)

מכאן - משפט בדצמבר ואני שואל, מה קורה משם? אני צריך עורך דין? מה אני צפוי לקבל? אני חייל לוחם, יתחשבו בזה? זה עבירה ראשונה שלי ואבא שלי לא יתן לי יותר לנסוע באוטו בכל מקרה ככה שאולי גם אחרונה.. מה אפשר לעשות כדי להמיס אותם קצת?

תודה מראש, המלצות לעורכי דין טובים יתקבלו בברכה(ומה יכול עורך דין טוב להשיג לי?)

 

שלום

אם ש לך שימוע אצל קצין רק הוא יחליט לגבי פסילה מנהלתית סביר מאוד שהוא לוקח את הרשיון מכיוון שזה מהירות כמעט כפולה,אל תיקח עו"ד כי יצוג יעלה לך בערך 3000-4000 שח אם במידה והקצין לא פוסל אותך ,הפוך את הדוח שלח לבית משפט מודה בכול העובדות ולמטה תירשום שאתה מבקש שיתחשבו בך,בכך שאתה לא מגיע להקראה ביום המשפט אתה למעשה לא מבזבז את זמן בית המשפט ולכן השופט מתחשב.

שיהיה לך בהצלחה.

פורסם
שלום

אם ש לך שימוע אצל קצין רק הוא יחליט לגבי פסילה מנהלתית סביר מאוד שהוא לוקח את הרשיון מכיוון שזה מהירות כמעט כפולה,אל תיקח עו"ד כי יצוג יעלה לך בערך 3000-4000 שח אם במידה והקצין לא פוסל אותך ,הפוך את הדוח שלח לבית משפט מודה בכול העובדות ולמטה תירשום שאתה מבקש שיתחשבו בך,בכך שאתה לא מגיע להקראה ביום המשפט אתה למעשה לא מבזבז את זמן בית המשפט ולכן השופט מתחשב.

שיהיה לך בהצלחה.

כל ההודאה הזו באשמה זה רק אם הקצין לא פוסל לי? ואם הוא כן פוסל לי?

 

פורסם

אחרי התייעצות עם ראש בוחני תנועה ותיק אני החלטתי שלא אגיע מחר לשימוע משום שאין טעם, אני אקבל את הפסילה ל-30 יום ואחכה לדין, אחרי התייעצות עם תובע משטרתי הבנתי שכדאי לי לבקש קיזוז בעונש במידה ויהיה שלילה של אותם 30 יום פסילה וסיכוי גדול שאקבל את הקיזוז, מה דעתכם?

 

פורסם
אחרי התייעצות עם ראש בוחני תנועה ותיק אני החלטתי שלא אגיע מחר לשימוע משום שאין טעם, אני אקבל את הפסילה ל-30 יום ואחכה לדין, אחרי התייעצות עם תובע משטרתי הבנתי שכדאי לי לבקש קיזוז בעונש במידה ויהיה שלילה של אותם 30 יום פסילה וסיכוי גדול שאקבל את הקיזוז, מה דעתכם?

 

אני בזמנו כמן שכתבתי גם קיבלתי 30 יום והתברר לי שזה היה לטובתי.

התובעת שאלה האם קיבלתי שלילה של 30 יום ואמרתי כן ואז היא אמרה לי בסדר וכששאלצי אותה מה היה קורה אם לא אז היא אמרה שהייתי חוטף 3 חודשים. תמיד עדיף לקבל מנהלתית ואז או שמקזזים או שבכלל לא נותנים יותר כי כבר מבחינתם קיבלת חלק מהעונש. בכל מקרה תלמד להבא לנסוע יותר לאט בעיר. אני אבטחתי לעצמי שבחיים אני לא אתן עוד לקחת לשוטר את הרשיון ומאז טפו,טפו, טפו אני שומר על עצמי הן בנהיגה רגוע יותר והן בזה שאני לא חושב לשניה לעלות עם טיפת אלכוהול בדם וכל יצאה מתוכננת מראש לנהג תורן.

החיים הם כמו....

פורסם

תשמע, אין בעיה של לעבור את המהירות המותרת בעיקרון, זה כיף וזה מהנה, אבל רק מחוץ לעיר ובהדרגה. לנסוע 120 בכביש של 90 למשל, אבל בתוך העיר פי 2 מהמהירות המותרת? זה כבר לא כיף, זה כבר מסוכן מוות. אני גר בנצרת עלית ואם אני אסע על כל כביש אקראי פה 93 קמ"ש אני אמצא את עצמי בתוך איזה רמזור...

פורסם
תשמע, אין בעיה של לעבור את המהירות המותרת בעיקרון, זה כיף וזה מהנה, אבל רק מחוץ לעיר ובהדרגה. לנסוע 120 בכביש של 90 למשל, אבל בתוך העיר פי 2 מהמהירות המותרת? זה כבר לא כיף, זה כבר מסוכן מוות. אני גר בנצרת עלית ואם אני אסע על כל כביש אקראי פה 93 קמ"ש אני אמצא את עצמי בתוך איזה רמזור...

אין לי כח להסביר את עצמי, אני לא צודק בשום מקרה, אבל הכביש הזה מאפשר גם מעל 100, ירידה עם שדה ראיה מצוין, הדוושת גז שלי הייתה לחוצה אולי 15% וזו המהירות שהתקבלה.. יכול להיות שאם הוא היה נותן לממלז עוד כמה שניות הייתי עובר את ה98 בהרבה.. באמת שלא בכוונה.

מה שבטוח, אני גם לא אתן לשוטרים לקחת לי את הרישיון יותר.. זה בטוח.

 

×
×
  • תוכן חדש...