Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעין צ'יפ חדש - נמכר בגרושים- יעיל ? ראה EBAY


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה חברה, אני יודע מה קרה....בטח מי שהרכיב ומכר לו את הצ'יפ ואת האגזוז...עשה לו את הבדיקה גם!!!

רק ככה זה מסתדר!:)

פנה לחיים הכט...הוא יעזור לך!

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

SENTO,

 

א.יש גם בנאדם שנפגע ע"י ברק איזה 10 פעמים...(talk about bad luck...:lol: )

אני יודע שגם הדברים הכי לא סבירים יכולים להתרחש..

 

ב.חס וחלילה שלכולן יהיה 180!!

יש גם אודי עם 179.9723 כ"ס!! ויש גם עם 181.3466!!!

מדהים!! :shock: :shock: :shock:

בסדר,יש סטיות...אבל הרוב 99% זהה..(פה אתה מסכים איתי,כן?)

וגם כשיש סטיות הם קטנות ביותר..

 

נראה לך הגיוני שבפס ייצור של אוטו שאמור להיות לו 110 בקראנק (!!),

פתאום יוצא אקזמפלר 1 שיש לו 130 בגלגל?! (ואחרי צ'יפ וצנרת יש לו 140?!)

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

סבבה...

(ד"א אתה תופתע בקשר להלצה שלך עם הA3, שלח כמה סטוק לדיינו :) )

 

מעכשיו, כל מי שמדווח על ההספקים של האוטו שלו - תדווחו, אבל רק עם תדפיס!!!

פורסם
אני שמתי צ'יפ ואגזוז ...והיום אני עומד על לפחות 30 כ"ס יותר. מי שרוצה , אני מוכן לעלות לדיינו :-)

אל תיתמם. אתה יודע טוב מאוד שאין מה להשוות בין ההשפעה של צ'יפ על רכב אטמוספירי להשפעתו על רכב מוגדש.

.

פורסם
סבבה...

(ד"א אתה תופתע בקשר להלצה שלך עם הA3, שלח כמה סטוק לדיינו :) )

 

מעכשיו, כל מי שמדווח על ההספקים של האוטו שלו - תדווחו, אבל רק עם תדפיס!!!

עוד ילד בוגר

הוא מדבר על AUDI A3 בגירסא החזקה יותר ( כן זאת עם הT האדום מהחברה ולא מבן דוד ש"מצא את הסמל ברחוב ")

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...