Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Ave- תודה על ההערות השכלתי.

שאלה על המטען שקובי המליץ הפלאומקס, אם מחברים לו שתי פלאפונים של 2-2.4 האמפר מתחלק?

תודה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
Philips SHQ3200 (או 4200, אם אתה מעדיף אוזנית עורף).

יותר מאוחר אחפש במאגר שלי, נדמה לי שיש גם דגם יותר זול.

SHS3200 (או 3201 בלבן) - עולות כ-45 ש"ח באיביי.

כבר עברו אצלי 2-3 זוגות, כל זוג מחזיק כמה שנים (בחדר הכושר).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
תודה! הוזמן בזה הרגע.

 

 

בהזדמנות זו אבקש המלצה נוספת ברשותכם :-D

הכאלב, שיהיה בריא, השמיד לגמרי את כל האוזניות שהיו לי (היו בצרור אחד כולם ביחד משהו כמו 4-5 זוגות).

היום נאלצתי לעשות את הריצה השבועית ללא האוזניות וזה היה משעמם.

מבקש המלצה לאוזניות לא יקרות (עד 100 זוזים ישראלים, עדיף פחות) המותאמות לריצה. כאלה עם קשת מסביב לאוזן.

 

יש המלצות חמות לאוזניות סבירות למטרה הנ"ל?

 

 

תודה!

בדיוק באתי לרשום, היום קיבלתי את האזניות האלו - http://www.aliexpress.com/item/Bluedio-M2-Sports-Bluetooth-headset-Wireless-headphone-4th-generation-in-ear-earbuds-Built-in-Mic-Sweat/32303770077.html

יש דגם יותר יקר, לא הטענתי ישר חיברתי לטלפון ונסעכתי להתאמן החזיקו לי אימון שלם (שעה ו45) ועכשיו שמתי בטעינה, לא מרגישים אותן על האזניים בכלל, האיכות סבירה+ (זה לא BEATS אבל זה טוב), בטח שבשביל 15$. ממש אהבתי, גם זה נצמד באוזן ולא נפל לי פעם אחת.

עריכה: שכחתי, הן מתפקדות גם כדיבורית (במתקן יש גם מיקרופון)

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
מעולה

תודה

הוזמן

 

קבלת קוד מעקב? מאיפה שלחו לך? (אצלי זה נשלח משבדיה..עדיין אין עדכון מה13 לחודש..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
תודה! הוזמן בזה הרגע.

 

 

בהזדמנות זו אבקש המלצה נוספת ברשותכם :-D

הכאלב, שיהיה בריא, השמיד לגמרי את כל האוזניות שהיו לי (היו בצרור אחד כולם ביחד משהו כמו 4-5 זוגות).

היום נאלצתי לעשות את הריצה השבועית ללא האוזניות וזה היה משעמם.

מבקש המלצה לאוזניות לא יקרות (עד 100 זוזים ישראלים, עדיף פחות) המותאמות לריצה. כאלה עם קשת מסביב לאוזן.

 

יש המלצות חמות לאוזניות סבירות למטרה הנ"ל?

 

 

תודה!

 

אני בדיוק הזמנתי אתמול אוזניות לריצה.

בדקתי הרבה ביקורות על חברת Bluedio דגמים Q5,Q2,N2,S2 וכו'...החברה טובה

אבל האוזניות לא הכי מיועדות לריצה, זה מה שהיה מהביקורות שקראתי ובחלק האיכות שמע לא הכי משהו (זה כבר תלוי מאדם לאדם).

 

בסוף הזמנתי את Roman S530 שהמליצו עליה. ראיתי ביקורת ביוטיוב ונראה לא רע בכלל.

הזמנתי מכאן:

http://www.gearbest.com/earphones/pp_81592.html

 

ממליץ לך לבדוק לגבי אוזניות מותאמות לריצה, שלא יפלו לך בריצה/קפיצות וכו' כי לא כולן מיועדות לזה באמת.

פורסם

שלום לכולם,

ההודעה פונה לקהל המשתמש בסטיק אנדרואיד לטלויזיה ומעוניין להשתדרג.

למי שלא מכיר, את התוכנה קודי (XBMC לשעבר) להרצת סרטים\סדרות\ערוצים בזמן אמת מהארץ ומהעולם.

אני בעצמי משתמש מתחיל בדבר הזה, ובעצמי השתמשתי עד לא מזמן בסטיק אנדרואיד MK808 ששירת אותי כ3 שנים נאמנה ועבר לטלויזיה של האחים שלי.

כרגע קבוצת קודי ישראל נותנת הנחה שאני חושב שכדאי שתממשו, 20 דולר פחות על "מחשב" אנדרואיד לטלויזיה אשר נחשב בין הטובים בשוק העולמי.

קישור למוצר:

http://www.geekbuying.com/item/MINIX-NEO-X8-H-Plus-Amlogic-S812-Quad-Core-Android-4-4-Mini-TV-Box-HDMI-HDD-Player-2G-16G-H-265-4K-802-11AC-2-4G-5-0G-WIFI-1000M-LAN-BT---Black-337454.html

קוד להנחה:

kodilX8HPLUS



קישור לעמוד שלהם המפרסם את ההנחה:

https://www.facebook.com/groups/KODISRAEL/?fref=ts

 

* אין לי שום קשר לקבוצה\מכירה וכל מה שיוצא בזה.

פורסם

חברים, רציתי לדעת אם מישהו חשב או כבר הזמין את המצלמות האלה שדרכם ניתן גם להציץ לתוך הצילינדר וליראות מה המצב (לחבר לטאבלט כOTG).

חשבתי להזמין כזה ולעשות השוואה של מצב הפיח בצילינדר ליפני ואחרי שימוש בBG 44K (במיכל לעומת הזרקה לסעפת).

 

למישהו יש ניסיון עם אחד הדגמים הזולים? (עד 30$)

$_35.JPG

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תודה לכולם על ההמלצות לאוזניות לריצה!

 

אבל להטעין את האוזניות (:shock:) נראה קצת כמו טרחה גדולה מדי עבורי, ובלי שום קשר מעדיף גם לצמצם כמה שיותר את השימוש בסוללות באופן כללי.

 

אני די אולדסקול בדברים האלה, מעדיף להיות wired.

פורסם

^

אם כבר אז עדיף משהו כזה

 

ההגדרה היא טלפון למבוגרים\ילדים

 

הסוללה 2000mAh (!) כמו כן תומך ב-2 סימים רדיו FM ורמקול ענק וחזק.

פורסם
בדיוק באתי לרשום, היום קיבלתי את האזניות האלו - http://www.aliexpress.com/item/Bluedio-M2-Sports-Bluetooth-headset-Wireless-headphone-4th-generation-in-ear-earbuds-Built-in-Mic-Sweat/32303770077.html

יש דגם יותר יקר, לא הטענתי ישר חיברתי לטלפון ונסעכתי להתאמן החזיקו לי אימון שלם (שעה ו45) ועכשיו שמתי בטעינה, לא מרגישים אותן על האזניים בכלל, האיכות סבירה+ (זה לא BEATS אבל זה טוב), בטח שבשביל 15$. ממש אהבתי, גם זה נצמד באוזן ולא נפל לי פעם אחת.

עריכה: שכחתי, הן מתפקדות גם כדיבורית (במתקן יש גם מיקרופון)

 

נרכשו ונקווה לטוב :).

 

תודה על ההמלצה.

 

לא הזמנתי את האוזניות שהופיעו לאחר התגובה הנ"ל, כיוון שסוג האוזניות לא נוח לי.

פורסם
תודה לכולם על ההמלצות לאוזניות לריצה!

 

אבל להטעין את האוזניות (:shock:) נראה קצת כמו טרחה גדולה מדי עבורי, ובלי שום קשר מעדיף גם לצמצם כמה שיותר את השימוש בסוללות באופן כללי.

 

אני די אולדסקול בדברים האלה, מעדיף להיות wired.

 

http://www.ebay.com/itm/MEElectronics-Over-the-Ear-Sports-Fi-M6-First-Gen-Headset-Bulk-Package-/130982442462?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item1e7f2975de

 

יש אותם בכמה גרסאות, זאת הגרסה הכי פשוטה ללא אריזה (כולל אריזה סביבות 20$) , יש גם בגירסה שכוללת מיקרופות סביבות 25$ ויש גרסת ספורט ששונה רק בחומר שממנו החוט עשוי וכוללת מחזיק טלפון ליד , יש שם השוואה בעמוד מוצר.

 

מבחינת איכות לא תמצא משהו טוב יותר במחיר כזה, האוזניות האלו פלוס מינוס ברמה של ביטס מקורי.

אודי A4

דימה.

פורסם
אין מה לעשות בארץ עם טלפון שתומך רק ב GSM בתדרים 850/900/1800/1900 - יעבוד רק עם סים ישן של אורנג' (ולא ב 012).

 

הוא יעבוד בכל החברות בארץ חוץ מפאלפון ורמי לוי.

×
×
  • תוכן חדש...