Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אייפון 5S/5C


Apple
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על מה אתה מדבר?! ל4S יש מצלמה מצויינת! אפילו ל4 ״הרגיל״ יש מצלמה מעולה.

יש לי תמונות שצילמתי והלכתי להדפיס בחנות, והן מעולות!

 

הוא דיבר על הסמסונג.

ולחברה שלי יש אייפון 4 אפילו הגלקסי נקסוס העלוב שלי מוציא תמונות הרבה יותר טובות, במיוחד בתנאי תאורה גרועים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תגידו מה שתגידו, אבל לאפל אין מוצר ALL IN ONE דוגמת סמסונג גלקסי נוט

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לגלקסי נקסוס יש חרא של מצלמה ביחוד בתנאי חושך, ה4s של זוגתי מצלם הרבה יותר טוב מהנקסוס שלי. מצד שני בהפרש במחיר בין השניים קניתי SX40 של קנון.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
לגלקסי נקסוס יש חרא של מצלמה ביחוד בתנאי חושך, ה4s של זוגתי מצלם הרבה יותר טוב מהנקסוס שלי. מצד שני בהפרש במחיר בין השניים קניתי SX40 של קנון.

דיברתי על 4 ולא על 4S.

אך יכול להיות שפשוט המצלמה שלה לא בסדר, זה היה ע"פ מקרה פרטי.:roll:

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

I call bullshit on that.

לגלקסי נקסוס יש מצלמה שמזכירה לי ונקיות ישנות במקרה הטוב.

כזה זבל לא היה לי המון זמן.

 

יש לי את המכשיר ואני אפילו בצחוק לא מצלם איתו כשאין תאורה מושלמת לגמרי ואין ברירה אחרת...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אני שמח שהבהרת את זה, במיוחד עם ה"נקודה" בסוף. עכשיו זה באמת סופי ומוחלט :-P

 

חבל רק שכל review עליה אומר ההפך. נכון, היא לרוב לא נקבעת בתור "המצלמה הכי טובה בסמארטפונים", אבל מאז שהמכשיר יצא, המצלמה שלו נמצאת בחמישיה הראשונה, ביחד עם ה-HTC ONE, עם האייפון 5, עם האקספיריה Z ועם כמה דגמים של נוקיה.

 

לכל מי שהרים גבה, התכוונתי למצב צילום בתנאי תאורה לא אידיאלים. לא חוכמה לצלם ביום, שהרי גם בסמסונג צדפה

שהיה לי היו יוצאות תמונות טובות באור יום.

תנסו לצלם עם סמסונג גלקסי זום/נוקיה לומיה ואז דברו איתי.

פורסם
לכל מי שהרים גבה, התכוונתי למצב צילום בתנאי תאורה לא אידיאלים. לא חוכמה לצלם ביום, שהרי גם בסמסונג צדפה

שהיה לי היו יוצאות תמונות טובות באור יום.

תנסו לצלם עם סמסונג גלקסי זום/נוקיה לומיה ואז דברו איתי.

 

אם אתה באמת חושב שמה שהיה יוצא לך בסמסונג צדפה באור יום זה טוב כמו מה שה-S4 מוציא באותם תנאים, אז כנראה שאתה לא ממש מוסמך להעיר משהו על איכויות של מצלמה.

זה שהתמונות לא יוצאות מטושטשות לא אומר שהתמונה איכותית. יש מיליון גורמים אחרים שמשפיעים - כמות וגודל פיקסלים, white balance, ענייני חשיפה, יכולת קליטת צבעים של החיישן ועוד ועוד.

בתנאי תאורה בעייתיים תמיד יהיו בעיות. גם לפאקינג קאנון 650D עם העדשה ב-2000 שקל שלי יש בעיה לצלם לא מטושטש בתנאים מסוימים.

ה-S4 מתמודד עם זה לא רע. אולי קצת פחות מ-HTC ONE, אבל יש לו מצב לילה שמשפר את הפיקסליזציה ומקטין את הטשטוש, ואפילו הפלאש עובד סביר כל עוד לא מצפים לקבל ממנו תמונה איכותית (אלא "סתם" תמונה לא מטושטשת).

 

הערה נוספת לצורך הדוגמא: היה לי S2 לפני ה-S4. ההבדל בין המצלמה שלו לזו של ה-S4 גם בתנאי תאורה מעולים הוא מאוד גדול.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מבסוט מהתמונות באייפון 4,

יש תנאים מסויימים שקשה לצלם, אבל אני לא מאמין שבתנאים אלו יש מצלמה שתצלם פלאים,

לדוגמא שקיעה.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אין לי כוח למצוא עוד דוגמאות כרגע, אבל אתה טועה. אפשר לצלם תמונות שקיעה לא רעות עם מצלמה של S4 או של אייפון 5, למשל.

 

הנה תמונה של תנאי תאורה קשים, מה-S4:

 

attachment.php?attachmentid=354858&stc=1&d=1380129985

2013-08-31 22.02.51_1024.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שורפים מכשפות בטאלין הרחוקה?

 

:lol: :lol: :lol:

 

רוני יש לי תמונות ברמה די דומה עם האייפון, אבל כחובב צילום, עם מצלמה קצת יותר רצינית מהאייפון,

זה לא עושה לי את זה, אני לא מאשים חס וחלילה את הטלפונים, ואני לא בא להתכווח, זה רק דעה שלי כמובן.

אני בטוח שבאור יום עם הרכב שלך יצאו לי תמונות פצצה עם אייפון 4 :p

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
שורפים מכשפות בטאלין הרחוקה?

 

זה היה בליל השבת האחרון של אוגוסט. יש פה מין מנהג כזה לעשות מאות מדורות לאורך החוף. הם קוראים לזה The Night of Ancient Lights ועושים כל מיני מסיבות והופעות לכבודו. בכלל, הם לא מפספסים פה הזדמנויות לחגוג במהלך הקיץ...

 

אני בטוח שבאור יום עם הרכב שלך יצאו לי תמונות פצצה עם אייפון 4 :p

 

ברור, הרכב שלי יצא פצצה גם בתמונה שצולמה עם נוקיה 6120.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שורפים מכשפות בטאלין הרחוקה?

 

הנה השוואה בין איכות המצלמה של הגלקסי S3 לS4:

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4_vs_galaxy_siii-review-918p7.php

 

וכאן בין הגלקסי S3 לאייפון 5: http://www.gsmarena.com/iphone_5_vs_galaxy_s_iii-review-837p7.php

ברור שה5 לוקח.

 

צריך להשוות את הIPHONE5 לS4 ולא לS3.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...