Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

 

אני מתלבט אם לקנות את הרכב הנ"ל ממודל 2010 ומעלה מליסינג.

 

הרכב מיועד למשפחה ,ושמתי עין על הרכב בעיקר בגלל צריכת הדלק.

 

יש לציין שאני לא חוסך באמינות ובעלויות אחזקה.

 

הנסיעות שלי מתחלקות ל 50% בינעירוני ו 50% עירוני.

 

אשמח אם תגידו לי אם אני עושה בחירה נבונה בקניית הרכב הנ"ל ?

 

תודה רבה.

 

רם.

פורסם

כעיקרון מדובר בקנייה טובה. אבל זאת תשובה מאוד כללית כי השאלה שלך היא מאוד כללית. יש רכב ספציפי ששמת עליו עין או שאתה עדיין בשלב הפנטזיה? כי בפועל, פלואנס דיזל טובות עם קילומטראז' סביר שיוצאת מליסינג נדירות מאוד (ב-2010 המחיר של הרכב עדיין היה יקר יחסית ולכן הוא לא היה נפוץ במיוחד בליסינג) ואלו שיוצאות - נחטפות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
כעיקרון מדובר בקנייה טובה. אבל זאת תשובה מאוד כללית כי השאלה שלך היא מאוד כללית. יש רכב ספציפי ששמת עליו עין או שאתה עדיין בשלב הפנטזיה? כי בפועל, פלואנס דיזל טובות עם קילומטראז' סביר שיוצאת מליסינג נדירות מאוד (ב-2010 המחיר של הרכב עדיין היה יקר יחסית ולכן הוא לא היה נפוץ במיוחד בליסינג) ואלו שיוצאות - נחטפות.

 

זה הרכב ששמתי עליו עין.

 

כי ראיתי כאלה בליסינג..

 

ואם הקילומטראז יותר מ 200000 אלף אז לא לקנות ? ..ואיזה מודל מומלץ ?

 

ראיתי 2011.

 

תודה רבה.

פורסם

200 אלף קילומטרים לרכב ממודל 2011 זה המון. זה רכב שנסע 100 אלף קילומטרים בשנה - נסועה שחלק מהמוניות לא מגיעות אליה!

 

איזה מודל מומלץ? כמה שיותר חדש...

זה נכון שיש כאלו ברכבים בליסינג אבל אלו רכבים שנמצאים עכשיו בחוזים וימכרו בעוד שנה-שנתיים-שלוש. נכון ללפני שבועיים, כשבדקתי, כמעט ולא ראיתי פלואנס דיזל שסיימו חוזים ועומדים למכירה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה ורם.

אם אתם מעוניינים יש כמה פלואנסים דיזל 2011 עם קילומטראז׳ים די נמוכים במגרש ״גשר גולן״.

הרכבים שלהם מגיעים מ ״צמח ליסינג״... שווה לבדוק.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
תודה רבה..דרך אגב אני מאזור השרון ?

 

מזה גשר גולן לא שמעתי עלייה מעולם

 

וצביקה..הרנו שהסתכלתי עלייה היא עם 126000 קילומטר.

 

תודה רבה..דרך אגב אני מאזור השרון

 

מזה גשר גולן לא שמעתי עלייה מעולם,הם אמינים ?

 

וצביקה..הרנו שהסתכלתי עלייה היא עם 126000 קילומטר.

פורסם

״גשר גולן״ הוא מגרש פרטי בקצרין אשר עובד בשיתוף פעולה עם ״צמח ליסינג״. יש להם שני פלואנסים דיזל עם 60-70 אלף קילומטרים,אמנם קצת רחוק מהבית אבל שווה בדיקה.

אין לי ניסיון איתם אבל חברים ומשפחה רק משבחים.

נ.ב תראה את הרכבים באתר שלהם.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
תודה רבה..דרך אגב אני מאזור השרון

 

מזה גשר גולן לא שמעתי עלייה מעולם,הם אמינים ?

 

וצביקה..הרנו שהסתכלתי עלייה היא עם 126000 קילומטר.

גם 126 אלף קילומטרים לרכב ממודל 2011 זה לא מעט. בחשבון פשוט זה אומר שמדובר ברכב שנסע משהו כמו 50 אלף קילומטרים בשנה - זה בערך פי 3 מהממוצע השנתי לרכב בישראל. עדיף למצוא רכב עם פחות קילומטרים, השאלה היא אם יש כאלו בכלל בשוק ואם הם קולעים לתקציב שלך.

 

בחיים לא שמעתי על גשר גולן ואינני יכול לחוות עליהם דיעה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...