Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים , רציתי לקבל חוות דעת לגבי מערכת שאני מתכנן להתקין ברכב

(מאזדה לנטיס 323 , 2001)

חשבתי בכיוון של רמקולים קידמיים קומפוננט

Morel pulse 6

אחוריים של פיוניר 400 וואט , מהדגם הזה :

http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1325632

בחרתי את הרמקולים האלה בעיקר בגלל שהם נותנים באס טוב , כרגע לא מתוכנן סאב וופר

ומגבר יחיד , לא משהו יקר , חשבתי על זה :

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1751,normal_sales

 

קראתי עליו ביקורות ממש טובות בזאפ , ויחסית למחיר , הבנתי שהוא אמור להיות ממש טוב.

 

אז השאלות שלי ככה :

באופן כללי , מה אתם אומרים על המערכת?

הרמקולים הקידמיים , כמה אינץ הם? והם יתאימו לדלתות הקידמיות של המאזדה שלי?

תגובות על המגבר , והצעות לשיפור , עם כמה שפחות הוצאה כספית נוספת.

אני לא חולה ומטורף על סאונד כמו לא יודע מה , אני פשוט רוצה סאונד חזק ואיכותי..

 

תודה אנשים.

פורסם

אני לא יודע למה אתה חושב שהמגבר לא כלכך חזק, לדעתי הוא יוכל להחזיק לך בכיף סאב +2 רמקולים לדוגמא את הקומפוננטים, ותקנה לך במקום 400W אחוריים תקנה משהו פשוט יותר כמו240W ואל תחבר אותו למגבר, בנוסף תוסיף סאב אם אתה מחפש זול וטוב, לי יש מגנאט 440W עולה 430 ש"ח עם התיבה.

 

חיה רעה!, וזהו, ככה תקנה גם גם גם וגם, ולא תשקיע הרבה יותר מהמתוכנן כי סה"כ אני מציע שתקנה במקום 400W משהו יותר פשוט וזול בהרבה...הבדל של כ400-500 ש"ח אם אני לא טועה, ובסכום הזה תקנה סאב. או שב550ש"ח תוכל להביא 305C סאב של פיונייר.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

טוב קודם כול בקשר לקומפוננט אתה בוחר איזה גודל מתאים לך לרכב

בקשר למגבר אחלה של מגבר זה מה שכן יש את הפלטניום אודיו 1200 והוא באותו המחיר פחות או יותר אתה רק צריך לחפש יותר טוב...

בקשר לקומפוננט בכמה אתה קונה אותם ?

אני מאמין שבסביבות 600 אז בכול מקרה אני אישית הייתי מתאמץ עוד טיפה ולוקח דוטק ( 850 שקל )

 

 

עריכה :

עכשיו שאני חושב על זה אתה יכול לקחת את המגבר של קליפורניה בום 1000 וואט יש עכשיו מבצע ממש ממש זול ב 499 שקל וזה כולל כבלים זה אומר שבתקציב שיש לך כרגע אם אתה לוקח את המגבר הזה וחוסך את המחיר של הכבלים אתה יכול להביא סט דוטק

פורסם

אני לא מבין למה להתלהב לקנות את הרמקולים האלה שהם כל כך חזקים ונצילים כאשר יש לך מגבר מאוד חלש (וגם לא מומלץ רמקול אחורי כל כך שיש קומפוננט חלש קדימה) וקומפוננט חלש.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

יש הבדל רציני בין הדוטק למוראל?

 

ובקשר למגבר , פלטיניום אדיו , לא אמורים להיות יותר טובים מהקליפוניה בום?

לגבי הקלפוניה , קראתי ביקורות ממש על הפנים , שאנשים קנו וממש התאכזבו ממנו.

לעומת הפלטיניום, שאמרו עליו ממש דברים טובים.

 

ו

dimal007

אני לא מבין למה אתה חושב שאני אמרתי שהמגבר הזה לא חזק.. אני לא כתבתי את זה.

לא יודע מאיפה המצאת את זה , ביקשתי רק תגובה עליו.

ואני לא רוצה סאב , אני לא אוהב באסים שמרעידים את כל האוטו , מספיק לי הבאסים שהפיוניר הזה מוציא

(ושמעתי אותו מוציא באסים)

פורסם

קודם כול המגבר הזה לא חזק בכלל ( הוא חזק יחסית למחיר שלו ,יחס מחיר לתמורה)

קליפורניה בום לדעתי על פלטניום אודיו ( לא שהיא גדולה או משהו...)

רשמת אם יש הבדל רציני בין הדוטק למוראל ?

מורל זאת חברה מה שאתה רשמת פה זה מוקל פולס מה שאני הצעתי זה מורל דוטק שהוא דגם אחד מעל ) והבדל גדול מאוד בשמיעה)

פורסם
אני כן מתכנן להביא מגבר...

את הפלטיניום אודיו... יש לו ארבע יציאות..

2 ל קידמיים

2 אחוריים

אני מצטער

רשמתי בטעות את המילה מגבר במקום סאב תקנתי את זה

התכוונתי שזה הכי טוב שאתה יכול לקבל ללא סאב

פורסם

שמעתי שגם הרמקולים של קנווד (300 W) טובים למערכת בלי סאב..

מה אתם אומרים עדיף?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

או'קי .תודה.

פשוט הבנתי שזה השילוב הכי טוב שאני יכול להכניס בתקציב ... (ללא סאב)

המוראל בשביל המיד והטרבל והפיוניר בעיקר לבאסים... הם אומנם לא סאב וופרים

אבל הבנתי שיש להם סאב דיי רציני ביחס לרמקולים..

ואני גם ככה לא שומע ראפ או משהו כזה שאני חייב באסים שירעידו את כל האוטו...

אז אתם אומרים זאת המערכת? אין עוד שיפורים?

פורסם

שיפורים ? יכול להיות הרבה דברים

אני אישית הייתי ממליץ לך לאטום 550 שקל בכלל לא יקר נותן תמורה מממש ענקית ומורגשת

מה שכן במצב שאין לך סאב לפי כול הרכבים שאני שמעתי עם איטום הקומםוננט פשוט מוציא באס הרבה הרבה יותר יפה וזה ממש תורם ל SQ ( מערכות שבאס בהם לא מתקרב לSPL)

תחשוב על זה נראה לי שווה

אני הולך לאטום ביום ראשון אתה מוזמן להצטרף

אם זה מעניין אותך כנס לפה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=48485

פורסם

אני לא חושב עכשיו סתם לבזבז על איטום ,זה נראה לי מיותר.

כפי שכבר אמרתי אני לא כזה מתכוון להשקיע...

בסך הכל 4 רמקולים ומגבר.

השאלה האחרונה שלי בקשר לקידמיים , איזה גודל המוראל?

ואיזה גודל ההכנה שיש לי בדלתות של הלנטיס? (323 , 2001)

פורסם
אני לא חושב עכשיו סתם לבזבז על איטום ,זה נראה לי מיותר.

כפי שכבר אמרתי אני לא כזה מתכוון להשקיע...

בסך הכל 4 רמקולים ומגבר.

השאלה האחרונה שלי בקשר לקידמיים , איזה גודל המוראל?

ואיזה גודל ההכנה שיש לי בדלתות של הלנטיס? (323 , 2001)

איזה גודל יש לך אין לי מושג

איזה גודל המורל ? מה שתבחר תקבל

 

בקשר לאיטום רשמת מה אפשר להוסיף אני הצעתי זה כבר שיקול שלך

×
×
  • תוכן חדש...