Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד לאיפה במדיד צריך להגיע השמן גיר שהרכב קר?

ועד לאיפה במדיד צריך להגיע השמן, שהשמן חם טמפרטורת עבודה אחרי נסיעה?

אשמח אם תשתמשו בהסבר, לפי המספרים בתמונה שיהיה מובן יותר.

 

תודה רבה.

856997_353108111489464_490037333_o.jpg

פורסם

יש רמת MIN ו MAX כשהרכב מונע כמה שניות ואיננו בטמפרטורת עבודה.

יש רמת MIN ו MAX כשהרכב מונע כ 10 דקות ונמצא בטמפרטורת עבודה.

 

שי.

פורסם
יש רמת MIN ו MAX כשהרכב מונע כמה שניות ואיננו בטמפרטורת עבודה.

יש רמת MIN ו MAX כשהרכב מונע כ 10 דקות ונמצא בטמפרטורת עבודה.

 

שי.

המצב אצלי כרגע שהרכב קר מעל המקסימום, הכי למעלה במדיד. ושהרכב חם טמפרטורת עבודה, הוא מגיע לקוו השני מלמטה. כביכול כאילו הרכב קר, זה אומר שחסר שמן?

תודה.

מצבים.jpg

פורסם

אתה מרגיש משהו שונה במעבר הילוכים,מה צבע הנוזל אדום או חום.

הוא אומר לך כאילו שחסר לך חצי?

מתי עבר רענון נוזל גיר,והאם יש נזילה מאיפה שהוא בגיר (בורג ריקון,צינורות וכו).

פורסם
אתה מרגיש משהו שונה במעבר הילוכים,מה צבע הנוזל אדום או חום.

הוא אומר לך כאילו שחסר לך חצי?

מתי עבר רענון נוזל גיר,והאם יש נזילה מאיפה שהוא בגיר (בורג ריקון,צינורות וכו).

כן לפני יומיים רוקנתי 3 ליטר והוספתי 3 ליטר שמן גיר מקורי השאלה אם המפלס תקין לפי התמונה? אין נזילות!

משהו לא מסתדר לי שהרכב קר מראה פול ושהוא חם מראה מינימום לא אמור להיות מצב הפוך בדיוק?

תודה.

פורסם
לפני שהחלפת בדקת מפלס?

כן המצב היה כמו בתמונה

אבל היה שמן לא איכותי והוספתי 3 ליטר אורגינל של מאזדה משהו לא מסתדר לי?

שמן גירררררר.jpg

פורסם

אם להיות מדויק מה שהוצאתי זה 3.2 והוספתי גם 3.2 ובמדיד מצב קר מראה לי בדיוק כמו המצב שהיה לפני ההחלפה ובמצב חם מראה לי חוסר(לפני ההחלפה לא הראה חוסר!)מוזר מאוד

פורסם

המדיד כשהרכב "קר" מתוכנת לעבוד על טמפרטורה ממוצעת של 20 מעלות צלזיוס

כעת קיץ וטמפרטורת השמן בהנעה קרה תהיה לפחות על 25-28 צלזיוס.

(חשוב לא לשכוח למדוד כשהרכב מונע לפחות כמה שניות ולהשאיר מונע)

 

במקומך הייתי מוסיף עוד 0.2-0.3 ליטר, מחכה לטמפרטורת עבודה ובודק שוב

(תבדוק גם שטמפרטורת המנוע מגיע לחצי ולא יותר\פחות)

 

שי.

 

עריכה: בדר"כ על כל 1 ליטר ישר שמוציאים יש להוסיף 1.1 ליטר שמן חדש, מהסיבה שהשמן הישן תופס פחות נפח מהשמן החדש.

פורסם
המדיד כשהרכב "קר" מתוכנת לעבוד על טמפרטורה ממוצעת של 20 מעלות צלזיוס

כעת קיץ וטמפרטורת השמן בהנעה קרה תהיה לפחות על 25-28 צלזיוס.

(חשוב לא לשכוח למדוד כשהרכב מונע לפחות כמה שניות ולהשאיר מונע)

 

במקומך הייתי מוסיף עוד 0.2-0.3 ליטר, מחכה לטמפרטורת עבודה ובודק שוב

(תבדוק גם שטמפרטורת המנוע מגיע לחצי ולא יותר\פחות)

 

שי.

 

עריכה: בדר"כ על כל 1 ליטר ישר שמוציאים יש להוסיף 1.1 ליטר שמן חדש, מהסיבה שהשמן הישן תופס פחות נפח מהשמן החדש.

המצב כרגע שהשמן קר מעל הפול ושהרכב חם הוא בקו של המינימום השני

פורסם

בכל הפורום מתארים מצב הפוך, שהרכב קר השמן במינימום, ושהרכב חם המפלס עולה למקסימום.

אצלי זה הפוך ומוזר שהרכב קר, הוא מעל המקסימום.

ושהרכב חם, טמפרטורה עבודה אחרי נסיעה הוא יורד למינימום.

מה זה אומר, שחסר שמן, או שיש יותר מידי שמן?

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...