Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם.

אני מבקש את עזרתכם בלהבין בעיה מסויימת:

 

היום הלכתי לבדוק רכב דייהטסו שרייד 97 ידנית מנוע 1.5 לפני שאני מחליט אם אני קונה

ההנעה חלקה עושה רושם שרעש מנוע תקין קלאץ' תקין והעברת הילוכים גם תקינה

עושה רושם שאין נזילות של שמנים או מים והאוטו לא מתחמם יתר על המידה גם בעמידה וגם בנסיעה

הרכב מרגיש בסדר גמור חוץ מדבר אחד קריטי:

התחלנו נסיעה בעלייה והייתה הרגשה של סחיבה חלשה בהילוך ראשון וגם בשני, דוושת גז נלחצה עד הרצפה ובכל זאת הרכב לא סחב

כמו שצריך

והייתה הרגשה קצת של רעידות

לא יודע אם זה קשור אבל המחוג של הדלק היה מתחת לפס הכי נמוך אולי האוטו נסע על אדים או משהו לא יודע

בעל הרכב אמר שהוחלפה רצועת טיימינג ועוד חלק במנוע תוקן

למישהו יש מושג על מדובר?

 

והאם תיקונים כאלו הם יקרים ועדיף לא לקנות את הרכב?

פורסם

שלום רב !

קיימת אפשרות סבירה, שהרכב לא סוחב, בגלל הרכבה לקוייה של חגורת הטיימינג שפוספסה בשן עד שניים.

מה שאני מתפלא האם הרגשתך שהרכב לא סוחב, מוכרת וידועה למוכר הרכב,והאם התלוננת על כך בפניו?

אם כן מה תגובתו?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אמר שהעניין לא מוכר לו , האוטו לא כל כך בשימוש מאז אפריל בערך

כמה טיפול כזה יכול לעלות? ובכלל התעסקות כזאת עם המנוע כמה זה אמור לעלות??

פורסם
... אולי האוטו נסע על אדים .....

 

 

אוטו לא נוסע על אדים, ואם האוטו הספציפי הזה יודע לנסוע על אדים, הוא שווה מלא כסף.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

יש לי רכב זהה,

אם נסעתם עם מזגן אז הרבה יותר קשה לו לנסוע. אם בלי מזגן אז הרכב דווקא אמור להרגיש די זריז מכיוון שיש לו הילוכים די קצרים

והוא עולה מהר בסל"ד.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

חבר שמבין יותר ממני היה איתי ונהג על האוטו ואמר שהאוטו לא סחב גם כשהוא הדביק את הגז לרצפה

בנוסף הוא אמר שלחבר שלו הייתה מכונית דומה אבל 1.3 סמק והיא הייתה הרבה יותר זריזה - הגרסא שאני בדקתי היא 1500

והאוטו הזה שוקל פחות מטון

 

לגבי הטורים לפי מה שאני זוכר הטורים היו הגיוניים להילוך ולמהירות , הקלאץ' חדש והוא גם מרגיש תקין

 

ועוד דבר ניסנו להעביר משני חזרה לראשון בפול גז והאוטו לא הגיב כמו שצריך בהתחשב בעובדה שהילוך ראשון הוא חזק מאוד

פורסם

דבר נוסף שאולי חשוב לציין לקלאץ' יש הרבה חופש עד שהוא משתלב

זאת אומרת: נניח שלוחצים על דוושת הקלאץ' , משלבים הילוך ומרימים את הקלאץ' , הוא לא מגיב כל כך , רק לקראת סוף

התנועה של הדוושה יש תגובה

נכבה לי המנוע פעם אחת בגלל זה

זה קשור? או שסתם אין לי עדיין מספיק רגש ברגל?

פורסם

מצטרף ומחזק את דברי מאור, יש חשד שהוא לא מכוון, והוא מפריד גבוה מדי, יש לכוונו לנקודת הפרדה נמוכה בהרבה, על ידי שחרור כבל הקלאץ, במידה וזה לא יעזור,יש להחליף קלאץ, וזאת הסיבה לחוסר הסחיבה.

יש לי הרגשה שהרכב תקין, אך המוסך המטפל לא!

יש להטיל את החלפת הקלאץ על המוכר, ורק אז לבצע נסיעת מבחן נוספת, במידה והמוכר מסרב, השוק מוצף במכוניות, וכושר המיקוח שלך , והמבחר גדול מבעבר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הקלאץ אומנם חדש, אך יש חשד שהוא לא מכוון, והוא מפריד גבוה מדי, יש לכוונו לנקודת הפרדה נמוכה בהרבה, על ידי שחרור כבל הקלאץ, במידה וזה לא יזור, החלפת הקלאץ לקוייה, ובמידה ולמוכר יש עדיין אחריות במסגרת שלושה חודשים, יש לפעול למימוש האחריות, כנ"ל לגבי הטיימינג.

יש לי הרגשה שהרכב תקין, אך המוסך המטפל לא!

בברכה

צביקה

 

הקלאצ' חדש? כי לא ראיתי שזה רשום בשירשור...

פורסם

מאור הטעות היא שלי, הוטעתי בגלל הטיימינג, ערכתי את תגובתי מחדש, אנא קרא אותה שוב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קודם כל תודה רבה אתם עוזרים לי מאוד וכל תגובה מוסיפה לידע שלי

 

שנית: המוכר טוען שהקלאץ' הוחלף לא מזמן (חצי שנה פלוס מינוס) אפשר לומר חדש

לדבריו הרכב לא היה כל כך בשימוש מאז אפריל ככה שמבחינת שחיקה אפשר לפסול אני מאמין

פורסם

אם כך אני חוזר ומדגיש מה שכתבתי מקודם, המוסך שטיפל ברכב לאחרונה, גם בהחלפת הטיימניג וגם בהחלפת הקלאטץ, ביצע עבודה לא מקצועית, או שבעל הרכב הקודם שחק את הקלאץ, בגלל , נהיגה לא מקצועית, שבה כך הרגל מונחת כל הזמן על דוושת הקלאץ, וכך גורמת לחכוך חלקי ולחוסר הצמדה מלא, וכך הקלאץ מקצר את חייו.

מכיוון שאני מתרשם, שהבנתך בתחום הרכב לקוייה, אבחנתך על חוסר סחיבה, ואבחנתך שהרכב תקין, התבססה על כך שברכב הוחלף קלאץ לפני חצי שנה, אך הרכב לא נוסע מאפריל, כלומר הנהג הקודם, נסע בסך הכל חודשיים,משהו מתחיל לא להריח לי לא טוב(ואני לא מתכוון לריח של קלאץ שרוף), המלצתי רד מהרכב, וחפש לך רכב אחר !

להבא רשום את הפרטים הרלוונטים מראש, ואל תגרום לחברי הפורום המכובדים לספקולציות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...