Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מהירות כתיבה משמע העברה בין המחשב לכרטיס או מהירות הפעלת יישומים?

והקלאס 10 מהיר בצורה משמעותית מהרגיל?כי קראתי כמה וכמה ביקורות לא טובות אודות האמינות שלו,אז אם הוא לא מהיר משמעותית מהרגיל אני אקח את הרגיל הישן והטוב

 

מישהו?

ד"א מה אתם אומרים על אלו? מחיר סביר,אחריות לכל החיים ובשני מהירות כתיבה של 40MBPS!

 

http://ksp.co.il/?enter_zap=1&uin=14917&utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=zap

 

http://ksp.co.il/?enter_zap=1&uin=14917&utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=zap

פורסם

הכרטיסים הללו תומכים בעד 20 מגה בלבד, רשום במפורש וגם ביצרן.

 

מהיכן הבאת שהם תומכים ב 40? שדרך אגב, כל המהירויות הן מקסימאליות כמובן, בדרך כלל היצרן מתחייב בכרטיס הזה ספציפית למינימום 10-11 מגה.

 

אתה כנראה התכוונת לכרטיסים האלו:

http://ksp.co.il/?select=.33..394..148..887.&list=1&sort=2&glist=0&uin=17788&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

 

שדרך אגב, המצלמה קודם כל צריכה לתמוך בתקן UHS-I ולאחר מכן, אתה צריך להיות בעל USB 3.0 בכדי באמת לנצל את מהירות העברה הזאת.

פורסם

AUTOMATIC1, רציתי לכתוב לך תשובה ארוכה כאורך התשובה שלך אבל אז הבנתי שזה לא יעזור ושכנראה אנחנו חושבים בצורה שונה אז בוא נשאיר את זה ככה.

פורסם

נכון, שעבור המכשירים שלי, שעלו אלפי שקלים, לא אמתין שבועות, אסתכן בזיופים ( למרות שהמוכרים מעולים ועדיין, יש זיופים ) , אלה ארכוש כאן בארץ דרך רשת מוכרת ואהנה מקבלת המוצר מיידית, מימוש אחריות מיידי וכל זה זמין וקרוב.

 

חובבי ההרפתקאות של המתנה בדואר, המתנה של שבועות לקבלת מוצר ולאחר מכן להסתכן ובמידה וקורה משהו למהתין עוד מספר שבועות, מאחל להם רק ברכה והצלחה.

 

כמובן ששנינו חושבים אחרת, לא אחסוך 50 שקל למוצר בעייתי שכזה, שכן, כל הנתונים, כל המהירות ותקלות, תלויות בו וחוויית השימוש שלי והחיוך מההנאה של המוצר, תלויה בו. ( תתאר לעצמך שאתה יוצא לטיול מיוחל עם הכרטיסי בלאי שחס וחלילה קיבלת, מה אז? תכעס? על מי? רק על עצמך... סתם דוגמא, וזאת דוגמא קטנה מיני רבות ).

 

כאשר אחפש מוצר חשמלי בעלות של אלפי שקלים, ארכוש במקום מוזל יותר, מכיוון שאלו הפרשים שאכן משמעותיים בכיס ( ה 40 אחוז הפרש לא עובד עליי כאשר זה 50 שקל, אבל כאשר זה 500 שקל במוצר אחר, בהחלט עושה את ההבדל, כי למשל טלויזיה או אייפון או כל דבר אחר, שהמוצר עומד במפרט ובתקן אחיד ומיוצר באותו המקום... וכאשר אין חשש לזיופים, זה משהו אחר, אבל כאשר כל הנתונים שלי בסכנה שאולי יום אחד.. אם לא אבדוק, לא מתאים לי בכלל ).

 

התנהלות של איכות מול חסכון וטרחה, פשוט.

 

אבל זה לא משנה, שנינו נחשוב כך לאורך החיים, ההבדל היחידי כאשר אתה תעשה את השינוי, אני לא אצתרך... ;)

פורסם

מימוש אחריות מיידי? הצחקת אותי על הבוקר... תודה :lol:

כמעט בכל פעם שקניתי מוצר בארץ והוא היה זקוק למימוש אחריות, לקח כמה ימים עד שהביאו לי מוצר חדש.

בטח ובטח לא על המקום.

בודדים המקומות שנוהגים כמו שאתה טוען.

שוב אני אחזור על הדברים שכבר אמרתי: כשאתה רוכש ממוכר אמין עם אלפי פידבקים, אין לך כל סיכון לקבל מוצר מזוייף.

אני עדין עומד על כך שההתנהלות שלך מבחינה כלכלית היא לא נכונה בעיניי.

היום חסכתי פה 50 שקל ובמקום אחר 50 שקל ובעוד מקום עוד 50 שקל ורק ככה אפשר לחיות במדינה הזאת, עם התנהלות כלכלית נבונה.

עדין אני חושב שיש לך עץ שמניב כסף וכנראה שאתה חי ברווחה כלכלית גדולה ואתה לא מבין שחסכון גדול מתחיל בקטן.

שיהיה לך בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...